25

Чекист

преди 9 години

"Без пътища няма икономика" - права е. На всеки 100 км път, НИКНЕ по 1 голям завод.

24

До 29

преди 9 години

Аз не говоря за себе си а общо. Аз работа имам, произвеждам и продавам. За мен въпроса си съм го решил. Не е лесно, но не виждам с какво ми помага пътя - и преди и сега разходите ми са пак толкова. Правят се наново съществуващи пътища, не нови. Примерно за доставката ми в Полша това, ще пътя от Варна до Кулата става трилентов.. спестява може би 2 часа. Но пък до селото, в което ми са градините може да стигне само малък камион, защото пътя е широк 3 метра с дупки по 10-15 см...

23

до 27

преди 9 години

Много сте прав колега, но коментиращите изобщо не са в час. Това не ме учудва защото в България грамотните хора вече са много малко.

22

Той е

преди 9 години

Тия пак почнаха старата песен...Малко им бяха 4 години от предишния мандат, за да разберат, че механичното полагане на асфалт, не води до автоматично откриване на работни места!Целия народ го разбра,но не и те!Или така им отърва,да имитират дейност,прикривайки нищоправенето си!Какво се оказа накрая,при предния им мандат - че те,големите "пътостроители" от ГРОБ,в крайна сметка,са направили по-малко километри и от Станишевото правителство!Кво прайм тогава?Плещим врели-некипели,отново и отново!

21

свинаря

преди 9 години

Без пътища нищо не става,обаче да се строи един път 3 години и да издържа 1 година нещо не е наред в схемата. Да не говорим,че в града където е останал здрав път задължително ще го прокопаят,защото не са сменили тръбите преди да положат пътната настилка

20

труженик

преди 9 години

Защо постоянно ни се втълпява,че като има пътища....ще има за хората повече работа! Че на кого му е притрябвала работа? От работа-гърбав ставаш. Да работят маймуните та да станат хора. За работливковците да им строят пътища,а на нас по-добре да ни дадат повече ракия и мръвка и им обещавам,че въобще няма да им стъпя на магистралата.......по цял ден ще съм под асмата. Ех че приятна работа си беше при комунизма......

19

Мен

преди 9 години

Аман от ,тия пътища, направете нещо дето ще произвежда и ще изнасяме.. пътища.. хубаво пътища, ама другите си разкарват стоките по тях, ние само ги консумираме.

18

444

преди 9 години

mdaa po 2 santa li shte e ????!!!!!!

17

Анонимен

преди 9 години

Асфалта да не е станал на промоция ?

16

Алов

преди 9 години

Каквото ще ,но има яка цица като любеница.

15

Додо

преди 9 години

Това е толкова логично. Цената на асфалта в момента е на най-ниските си нива от години и това е свързано разбира се с цената на нефта, съответно битума. Разбира се честа практика стана да се асфалтират и тротоарите, защото плочите за тях са в пъти по-скъпи. Асфалта обаче не става за ядене и даже за хранителни добвавки. Социалния момент е политиката на ГЕРБ изцяло клони към чиста нула.

14

икономист

преди 9 години

Явно червения *** е доста неграмотен. Заводи и предприятия не строи Държавата в пазарна икономика , а само подпомага предприемачите. Но това е трудна тема за теб , защото си свикнал с държавните предприятия и ТКЗС -тата където се мързелуваше и крадеше. А иначе асфалт не се яде , така че пътищата не са интересни за БСП .

13

ЦК на либерастите

преди 9 години

Повече крадене по-малко разходи!

12

art

преди 9 години

asiatskite klienti haresaha li boiata na bg orajiata, ami nadpisite odobriha li gi, kakvo kazaha za etiketite - krasivi li sa, opakovkata na bg orajiata nadejdna li e, da ni sa e namokril baruta ili da e hvanala rajda po jelezata, masloto aromatno li e, textila mek i gladak li e? imat li glanz i bliasak, zvuka dostatachno dobar li e?

11

123

преди 9 години

Ха! Пак дебелото Лиле, което народът с любов нарича Свинята.

10

тома неверни

преди 9 години

Влагаме повече асфалт с по-малко пари, похвали се Павлова- и що бре маслинке,обратното беяе по-лесно и доходоносно???

9

Анонимен

преди 9 години

Ооо, Мадам Павлова - важното за нормални и здрави пътища е ОСНОВАТА - добре уплътнена, от качествен материал с определени якостни показатели. Върху нея се поставят пластове асфалт с определени качества и с определена дебелина... *** вий от къде да го знаете това, важното е да е еФФФтино... Както преди време един *** се хвалеше как си правил хотела на морето с пясък от плажа за по-евтино.

8

Георги

преди 9 години

те хубаво се опитват да слагат повече асфалт с по-малко пари, ама доста малки фирми фалираха заради тези опити. Нека се опитат по-малко да крадът и да се следят повече парите които се дават, пък тогава може и да стане нещо. То на това крадене отгоре как да върви икономиката. В тая мафиотска държава всеки гледа как да краде и да ***. Първо изкрадаха наследството от комунизма, сега крадът еврофондовете.

7

Анонимен

преди 9 години

Ще влагате повече асфалт - друг път, само докато минат изборите, после ще крадете още повече с асфалт и без асфалт

6

читател

преди 9 години

Тази жена трябва да вземе"Нобелова награда за Икономика"... ами направете ги най-накрая тези пътища един път завинаги , ама качествено и да не само на думи. Вече започна ама наистина да става досадно с тези изказвания. Ужас!