Опитваме се със 100 милиона лева да ремонтираме повече, отколкото управлението на БСП смяташе да направи. Опитваме се да вложим повече асфалт с по-малко пари, заяви пред Нова телевизия регионалният министър Лиляна Павлова.

Тя седна до Диана Найденова в рубриката "Карай направо". Двете тръгнаха на инспекция на магистрала "Марица" - на участъка Димитровград-Харманли. Там тече финално асфалтиране и съвсем скоро участъкът ще бъде готов.

Без пътища няма икономика, няма хляб, няма работа. "Дори и зърното, когато се прибере, трябва да се извози, да се закара и да се преработи”, посочи Павлова.

Тези, които ни критикуват късопаметни ли са, след като нямат нито един проект за Северозапада? До 2009 г. за нито един път в Северозападна България нямаме нито проект нито проектна готовност. Няма с какво да си пуснем фиша, за да си поискаме европейското финансиране, отбеляза министърът на регионалното развитие, която е най-одбрявана в кабинета.

Тя посочи, че още от първия мандат на Бойко Борисов като премиер е възложено проектирането на направлението София–Видин и участъка София–Мездра.

Във връзка със снимковия материал а пътя между България и Сърбия на лидера на БСП Михаил Миков тя коментира, че пътят е реабилитиран. "Той беше в по-лошо състояние, беше ремонтиран и в момента там има свлачище”, добави Павлова.

Тя подчерта, че работата върви и министерството има пълна мобилизация, но вследствие на бедствията има голям брой свлачища в цялата страна, за които се изискват средства.

"Едно време планирали „Дунав мост” да го има, но не планирали и не проектирали пътя. Проектирали сме го вече, но сега вече трябват пари. Само участъкът Мездра-Ботевград е 340 млн. лева - 800 млн. лева са необходими като минимум за отскок”, коментира тя.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase