303

Хах

преди 1 месец

Няма да плащаме за катализатори, вие плащайте да лекувате раковете на децата си!--***

302

до 301

преди 1 месец

Какво безумие бе, с години знаете, че тровите хората, за да си карате трошките, а сега плащай, защото не мислиш с главата си!

301

Питам ЕКСПЕРТА !

преди 1 месец

Правилно ли е моята кола евро 5 да не отговаря със съвсем малко на стандарта защото все пак е на 250 000 км а до нея кола сбез никакво евро и сравнена със моята много повече со2 да минава защото тя е много по-голям замърсител ама няма зададен евростандарт? Разбирам моята да има повече со2 от неговата и да я спрът но тя иима по-малко со2 ! Това не е правилно спирате коли със по малко со2 от други със повече со2 ! Мисля ,че съм ясен -- не искам да слушам глупавите ви експертни мнения !

300

КОНСТАНТИНОВ

преди 1 месец

ТЕ ВИ Е.С. ЗАГУБЕНИ ДОБИЧЕТА.РЕШЕНИЯТА СЕ ВЗЕМАТ ОТ САЩ И БРЮКСЕЛ,НИЕ САМО СЛУШКАМЕ И ИЗПЪЛНЯВАМЕ.НАПРАВИХА НИ КОЛОНИАЛНА СТРАНА КОМАНДВАНА ОТ ЧУЖБИНА.ЯЖТЕ БАНАНИ И БЪДЕТЕ ЩАСТЛИВИ В БЕЗУМИЕТО СИ.

299

Анонимен

преди 1 месец

В САЩ още продължаватж делата срещо държавата която е озволла вноса и продажба на атомобили с манипулирани данни за замърсяването.Сега в България ще започнат дела срещу държавата, че е позволила вноса и продажбата на коли втора употеба без катализатор и със замърсяване извън нормите, защото Държавата и в момента не контролира това и позволява вноса и продажбата на коли извън стандарта за занърсяване

298

Анонимен

преди 1 месец

А кой ще подгони бензинджиите да не разреждат горивото, че основно заради него газовете са извън норми

297

Критичен

преди 1 месец

Ами така е, повече прегледи трябвт след като много коли не могат да се различат от кофите за ***

296

Безумие

преди 1 месец

Дават ни 30 дневен срок да си отстраним повредите. Аууу, то голяма благинка... За 30 дена само не можеш да намериш монтьор, който да те приеме... Та ако си решил да отстраняваш "повредата", ще ти трябват 2500-3000лв за основен ремонт на обикновен бензинов мотор, + пари за нов катализатор и нов ЕГР, та ако те оправят 5000-6000лв си добре... Голямо решение на проблема- Браво!!!

295

Човек от село

преди 1 месец

В Ирландия прегледите са компютъризирани и се правят само от големи центрове. Хората разчитат на прегледите да им кажат не само какво не е наред, а и какво трябва да оправят преди да се счупи. В България всички сме разбирчи и прегледите са само скъпо неудобство. Оправяме проблемите след като се случат.

294

Сата НАТО

преди 1 месец

Като цяло сглобката на жълтопаветните иддийоти с мръсната пяна на Нацията - ГЕРБ, доведе до диктатура, чрез подмяната на Конституцията. Няма логика НС да работи след падане на редовното правителство. Тези депутати са нелегитимни, а на всичко отгоре са освободени и от отговорност, чрез неангажирането им в излъчване на Изпълнителна власт. Това е просто Мафия с главен изпълнител Зеления чорап.

293

Ддд

преди 1 месец

Абе от известно време, само такива "експерти" ни пробутват в медиите, един инструктор, другия адвокат, този от фонд за пострадали при произшествия.За тези какви авто експерти са?Искам един от тях, да коментира, как минават дизелови автомобили без значение от годините и колко са изтърбушени, а бензинови и дори нова година имат проблем!

292

Сата НАТО

преди 1 месец

В Холандия прегледът струва 30 евро, в БГ вече е 45-50 евро и нагоре. Това е смешно, това е бизнес, който се упражнява с държавна принуда и трябва да има регулация на цените. Също и застраховките - трябва да бъдат на човек, а не на автомобил.

291

Сата НАТО

преди 1 месец

Това за подгряващите елементи на задните стъкла, са глупости.

290

Ядосан

преди 1 месец

Г-н Тодоров, като ни сравняваш с Германия , що не кажеш колко е средната работна заплата там и у нас, а! Платен агент- провокатор на автомобилната мафия !

289

Ние сме

преди 1 месец

Много богати хора, така е от победата на демокрацията, имаме си парички, да си кОпуваме колички, наше, родно произвоЦво. От което държавата печели и ни дава много парички и кръгът се затваря. Туй е капитализъм, пазарна икономика. А не, като някъде, да има хора, работещи в чужбина, застаряващо население, обезлюдени села, концентрация на всичко в столицата. Липса на производства. Нее, тук е иначе.

288

Анонимен

преди 1 месец

Щом ги търпим , така ще е !

287

Анонимен

преди 1 месец

Много коли станаха, направо забрана за всички дизели.

286

Овчаров

преди 1 месец

Че колко катастрофи има от неизправни автомобили и колко от пишлемета с беемвета, а?Защо не забраните на младежите да шофират мощни автомобили, както е в Англия?

285

Оберон

преди 1 месец

Ако държавата е толкова загрижена за вредните емисии да въведе субсидии за закупуване на нови автомобили, а не само да размахва тоягата! Не можем всички да крадем като депутатите и министрите!

284

К**а му Янко

преди 1 месец

Вижте само какво е заглавието - "Българинът беше свикнал..." Все едно това е някакъв ояден, заможен шмекер, който има пари, но е свикнал все да минава "тънко". Назидателно, укорително... Ако в големите градове има таксита за спешните случаи, тротинетки и рейсове да идеш до работа, в селата и малките градчета няма с какво да се придвижеш до работното място, да идеш до болницата, на пазар... Повечето хора са бедни, няма кой да извади 15-20 000лв за по-нова кола. Това е геноцид!