Какво безумие бе, с години знаете, че тровите хората, за да си карате трошките, а сега плащай, защото не мислиш с главата си!
Правилно ли е моята кола евро 5 да не отговаря със съвсем малко на стандарта защото все пак е на 250 000 км а до нея кола сбез никакво евро и сравнена със моята много повече со2 да минава защото тя е много по-голям замърсител ама няма зададен евростандарт? Разбирам моята да има повече со2 от неговата и да я спрът но тя иима по-малко со2 ! Това не е правилно спирате коли със по малко со2 от други със повече со2 ! Мисля ,че съм ясен -- не искам да слушам глупавите ви експертни мнения !
ТЕ ВИ Е.С. ЗАГУБЕНИ ДОБИЧЕТА.РЕШЕНИЯТА СЕ ВЗЕМАТ ОТ САЩ И БРЮКСЕЛ,НИЕ САМО СЛУШКАМЕ И ИЗПЪЛНЯВАМЕ.НАПРАВИХА НИ КОЛОНИАЛНА СТРАНА КОМАНДВАНА ОТ ЧУЖБИНА.ЯЖТЕ БАНАНИ И БЪДЕТЕ ЩАСТЛИВИ В БЕЗУМИЕТО СИ.
В САЩ още продължаватж делата срещо държавата която е озволла вноса и продажба на атомобили с манипулирани данни за замърсяването.Сега в България ще започнат дела срещу държавата, че е позволила вноса и продажбата на коли втора употеба без катализатор и със замърсяване извън нормите, защото Държавата и в момента не контролира това и позволява вноса и продажбата на коли извън стандарта за занърсяване
А кой ще подгони бензинджиите да не разреждат горивото, че основно заради него газовете са извън норми
Ами така е, повече прегледи трябвт след като много коли не могат да се различат от кофите за ***
Дават ни 30 дневен срок да си отстраним повредите. Аууу, то голяма благинка... За 30 дена само не можеш да намериш монтьор, който да те приеме... Та ако си решил да отстраняваш "повредата", ще ти трябват 2500-3000лв за основен ремонт на обикновен бензинов мотор, + пари за нов катализатор и нов ЕГР, та ако те оправят 5000-6000лв си добре... Голямо решение на проблема- Браво!!!
В Ирландия прегледите са компютъризирани и се правят само от големи центрове. Хората разчитат на прегледите да им кажат не само какво не е наред, а и какво трябва да оправят преди да се счупи. В България всички сме разбирчи и прегледите са само скъпо неудобство. Оправяме проблемите след като се случат.
Като цяло сглобката на жълтопаветните иддийоти с мръсната пяна на Нацията - ГЕРБ, доведе до диктатура, чрез подмяната на Конституцията. Няма логика НС да работи след падане на редовното правителство. Тези депутати са нелегитимни, а на всичко отгоре са освободени и от отговорност, чрез неангажирането им в излъчване на Изпълнителна власт. Това е просто Мафия с главен изпълнител Зеления чорап.
Абе от известно време, само такива "експерти" ни пробутват в медиите, един инструктор, другия адвокат, този от фонд за пострадали при произшествия.За тези какви авто експерти са?Искам един от тях, да коментира, как минават дизелови автомобили без значение от годините и колко са изтърбушени, а бензинови и дори нова година имат проблем!
В Холандия прегледът струва 30 евро, в БГ вече е 45-50 евро и нагоре. Това е смешно, това е бизнес, който се упражнява с държавна принуда и трябва да има регулация на цените. Също и застраховките - трябва да бъдат на човек, а не на автомобил.
Г-н Тодоров, като ни сравняваш с Германия , що не кажеш колко е средната работна заплата там и у нас, а! Платен агент- провокатор на автомобилната мафия !
Много богати хора, така е от победата на демокрацията, имаме си парички, да си кОпуваме колички, наше, родно произвоЦво. От което държавата печели и ни дава много парички и кръгът се затваря. Туй е капитализъм, пазарна икономика. А не, като някъде, да има хора, работещи в чужбина, застаряващо население, обезлюдени села, концентрация на всичко в столицата. Липса на производства. Нее, тук е иначе.
Че колко катастрофи има от неизправни автомобили и колко от пишлемета с беемвета, а?Защо не забраните на младежите да шофират мощни автомобили, както е в Англия?
Ако държавата е толкова загрижена за вредните емисии да въведе субсидии за закупуване на нови автомобили, а не само да размахва тоягата! Не можем всички да крадем като депутатите и министрите!
Вижте само какво е заглавието - "Българинът беше свикнал..." Все едно това е някакъв ояден, заможен шмекер, който има пари, но е свикнал все да минава "тънко". Назидателно, укорително... Ако в големите градове има таксита за спешните случаи, тротинетки и рейсове да идеш до работа, в селата и малките градчета няма с какво да се придвижеш до работното място, да идеш до болницата, на пазар... Повечето хора са бедни, няма кой да извади 15-20 000лв за по-нова кола. Това е геноцид!
Българинът беше свикнал, че лесно може да премине през технически преглед