Да, братле, умен си! Петролът в Нефтохим го докарват с едни ладички от Русия. Не им излиза евтино с кораби. Ползват сухопътна граница, защото е по-бързо и по-евтино.
Само дето Европа се нуждае от турските суровини, а не обратното. И ако случайно се оскъпи превоза, ще си го плащат европейците.
"пък тук ефин от пишещите ще ги претовари по море от Китай"Тук един от пишещите е разумен за разлика от природно тъпитe фашисти тюркомрaзци. И ти дава пример, че Китай докарва всичко по море до Европа и САЩ, а не както очевидно ти си мислиш, че Китай всичко ти го праща с тирове, защото смяташ, че с камион ще дойде по-евтино и по-бързо и по-сигурно. Ама ти не си разбрал примера, защото си като aмеба! Дори и от Китай идват с кораби, а Турция е на 1 чeп разстояние!
.....А на тираджията това му е работата и на него му е все тая дали днес ще се качи на ферибот или ще кара по сушата. Той си взима заплатата, а шефът му си е договорил цената........брей тоз тираджия,кеф му за три дни до Виена през Бг, кеф му за 5 през ферибота Гърция Италия. Тя само че договорката е с неустойки и превода за услугата става след доставката.....друже с многото моьък дето ти е излишен
да затварят границата за тирове с турска регистрация, пък тук ефин от пишещите ще ги претовари по море от Китай за по бързо и евтинич.ко. Давай Баце покажи че си курназ. Те и без това янките са му набрсли на султана...
"чудно що като е толкова евтин морския транспорт пустите турци са яхнали ТИРове и кръстосват от Ирак до Мадрид"Ти нямаш мoзък бе човек! Кръстосват, защото това е бизнес. А на тираджията това му е работата и на него му е все тая дали днес ще се качи на ферибот или ще кара по сушата. Той си взима заплатата, а шефът му си е договорил цената. Само дето цяла Европа на БГ ще мрънка, ако случайно доставките станат няяяяяяякак по-скъпи, а не на Турция. Мисли малко с тая глава! :)))
я влез в темата на статията и не ми приказвай за Китай, освен ако не мислиш че Истанбул е столицата на Китай.
чудно що като е толкова евтин морския транспорт пустите турци са яхнали ТИРове и кръстосват от Ирак до Мадрид и Хелзинки. Явно ти си мн учен пък те задръстени и хвърлят грешни пари.
Аман от смешници, които убеждават хората, че като си поръчат стоки от Китай, стоките им идват с един ТИР от Китай. Че чак за време говорят, за цени, нямали нерви да организират... Че кой очаква от вас да организирате каквото и да било бе алооооууу??? Километри смятат? :)))
Ако скъсаме с Турция, ще ни пуснат мигрантите и оградата на Валери Симеонов ще бъде пометена веднага.
айде аман от дървени разбирачи от бизнес, Какъв Китай ми давсш за пример, имаш ли на идея една стока от Турция по море за колко дни ще стигне до Мюнхен от Анкара и за кокло през Бг с камион. 240 часа срещу 108. Сори ама никой няма да спре да чака кораба. А и евтиното море отива на вятъра щото пак ти требе сухоземен транспорт за едни минимум 500 км.
Защо авторът на статията пише "България" с малка буква, пък не е направил същата грешка с "Турция"?
"нямам време и нерви да организирам логистика по море и суша от адриатика или ротердам."Точно пък ти ще "организираш" каквото и да било. Пффф, АХАХАХАХА!!! Ти току-що сам доказа, че не си способен да прецениш за елементарни неща, кое ти е по-бързо и изгодно, а си тръгнал да ми говориш, че ще организираш нещо си. Вземи си организирай акъла първо, тогава си фантазирай за фабрики.
"във фабриката ми за зладки в Залцбург пристанище няма, а оресен фъстък ми трябва в определени дни"Ами ще ти идват даже по-бързо, като си ги купуваш от складовата база на най-близкото пристанище, вместо да чакаш 1 месец тирове от България, които стоят по 1 седмица на всяка граница. Ще падна от стола от смях!!!
"чудно до Мюнхен, Виена или Париж как по море ще ги закараш тези стоки"Чудно Китай как ли ги доставя по море? Елементарно, Уотсън! Отиват до най-близкото пристанище и от там си ги возят до където искат! Де тоя акъл, де... Или ти си мислиш, че Китай ги вкарват в България първо, за да отидат в Париж и Мюнхен? Ахахаха!!! Природно ли се раждате такива или тpенирате за зaтъпявaне? :)))
той може да е най евтин по море, само че бизнеса търси и бързина и удобство на диставките, във фабриката ми за зладки в Залцбург пристанище няма, а оресен фъстък ми трябва в определени дни, нямам време и нерви да организирам логистика по море и суша от адриатика или ротердам.
чудно до Мюнхен, Виена или Париж как по море ще ги закараш тези стоки, а и защоли е този рев за пакета мобилност щом ТИР аджийския теанспирт отмирал....
И без друго морският транспорт засега е най-евтин и ефективен... Някой *** тръгнал да плаши Турция, че щял да затвори българо-турската граница, ахахахаха... LOOOOLL!!!Te от Китай стоките до Европа и САЩ си мислиш явно, че с тирове пристигат... Ахахаха!!! :)))
НЕКАДЪРНИЦИ ОТВСЯКЪДЕ.Не могат да водят политика никаква Калинки.Сега въртят, сучат и мажат.Просто управляващите трябва да са интелигентни, умни , знаещи езици, добри дипломати и патриоти.А нашите са точно обратното на всичко това.
Да скъсаме отношения с Турция? Захариева: Това е крайна мярка!