При Живков пътуваха с влакове, защото хората нямаха автомобили. Сега само ц-ните пътуват с влак. Не са ли много важни цял влак да ходи да извозва 5 ц-на?!? То поне да ги возеше до работа, а те ходят да "берат".
Хахахах, за продължават да закриват линии, да ги заместват с автобуси и после ми кажете че нямало лоби в железниците.И за капак искат парите от канцесията на летището да отидат в тази бездънна яма,Няма такива нагли ***!По цял свят железниците са основата, а тук са на дъното, жалко!
"да се пуснат в движение автобуси с логото на БДЖ за да се запази психологическото усещане у хората, че пътуват с държавната железница"ХАХАХАХАХАХАХАХ
БДЖ ли ?!?! ... То има ли изобщо все още такова ... понятие ?!?! ... То всичко вече е толкова "опоскано" и здраво "окрадено" там , че аз направо се чудя как все още има Локомотиви , вагони и релси ... А и те НЕ са "вдигнати" и предадени за ... скраб ... от едни наши по - кафяви ... "братя" ;) ! Самите машини и вагони са от на баща ми новобранската ... А и ако тръгна , с велосипед , заедно със самия влак от точка А до точка Б ... Почти сигурно ще стигна преди него до точка Б !!! .......
Хм, на някой би му се сторило, че железниците се забиват в земята за да може "инвеститори" да цоцат толл такси.
Добре, че при Тодор Живков купуваха локомотиви и правеха вагони в Дряново, че сега все още да има някакви влакове.Ако от ГЕРБ не бяха откраднали толкова много пари, и сега можеше да имаме нови и модерни влакове.
Диктатурата докарва БДЖ до изкуствен фалит, за да може правилният човек да я приватизира. За жълти стотинки, разбира се. Прасетата не се оядоха!?
Хората по света се движат с високоскоростни влакове, а тук се закрива железницата. Тази държава е обречена. Вече започвам да съжалявам, че все още работя и живея в нея.
БДЖ с ново разписание: Орязват пътнически влакове