Аз не съм съгласна държавни ф-ми да имат служебен абонамент,платен от моите данъци. Когато всички вие,работещи в общините, министерствата и т.н., дойдете на моето положение-да се чудите как по-бързо и безаварийно да се придвижите и къде ще си оставите колата/колелото,мотопеда/,и колко ще ви струва това,само тогава ще можете да давате адекватни мнения по въпроса.Иначе от удобните коли,които ние сме ви купили и с уредените места,пак за наша сметка,е много лесно. Хайде,дайте пример,слезте от колите
Веднага скачате, това ще засегне само платежоспособните които не си знаят парите. С това те си купуват правото че с голяма вероятност има къде да паркират.
И къде може да караш колело освен пред НДК? Този да излиза на платното да кара, да видим след колко часа ще го ударят. По Ситняково ли да карам или по симеоновско шосе? Да ми каже! Като го видя с колело там слизам от колата и се качвам. Кмета на Мумбай.
абе тоя умник мамин що не ходи с колело на работа като е толкова ербап? Много е гот така като си возиш *** на служебна кола и не плащаш за никакви зони
"За пример Здравков даде Копенхаген, където 45% от хората се предвижват с колела. В София са 1%."Тоя е ПЪЛЕН ***!!!Нерде Копепенхаген нерде София.Каквото и да рАботи тоя трябва да го УВОЛНЯТ на мига!!!Такива *** са за чистотата.....
Картофка и Тиквата докато не ви изсушат няма да мирясат.ГатанкаПрост народ с прости управници. Що е то?Отговор:*** Българаков
ЦИТАТ : "Около това мнение се обединиха експерти, които взеха участие в кръгла маса на тема "Възможности за решаване на проблема с паркирането и гариранено""Само това като прочета.... ми е ЯСНО ,че пак някакви хора са нямали работа или не могат да свършат работата за която са нети и започват ДА МИСЛЯТ ГЛУПОСТИ.ЖАЛКО.....
ТЕ искат да карат коли бе и това е. А еъзфухът нека ги убива и тях, и децата им.На кого му пука за поколенията български! Как на кого? Ами на ен броя министерства, ведомства, дирекции, инспекции съюзи, михлюзи и още и още светила от сорта, до един изпотрошили се от пукане и загриженост. Гр ад ски ят транс пор т вози п ре с кап арски в най-долни бо к луч ища, изровени от бо к луд жиите наЗап. Европа. В ме т ро ста н ции те пъл зи мръ с о отия, в по дле зите е пъл на зан е *** ре ност.
Щото е по-лесно главния архитект да вземе молива и да разчертава сини, зелени и всякакви там зони, отколкото да вземат и да разрешат проблема, кое му е сложното да бъде изграден нов бизнес район в посока магитсрала Хемус, там вече Кремиковци не работи, има достатъчно площ, относително добра инфраструктура възможно е и високо строителство, и така да се облекчи историческия център на София, така правят в нормалните държави
Някой хора не осъзнават, че автомобилът вече не е лукс, както телефонът и интернетът не са. Но нали ние се развиваме с 30-40г. по-бавно, ще го измислим скоро решението. Когато започнат да купуват служебни колела, а не автомобили, когато има тротоар, когато не са затворени улици заради строежи, когато има билет, който е почасов, когато изграждат инфраструктурата качествено, че да не се нарага през 6м.-1г. отново затваряне за ремонт, може и да се подобри положението.
Трафикът и паркирането в София няма да се оправят, докато с тях се занимават Калинки. По-рано бяха Калинки на СДС, сега са Калинки на ГЕРБ. Престъпно е да има задръствания при толкова малко коли, както е в София. Престъпно е да няма къде да се паркира, при толкова много възможности за направа на паркинги.
Пример от чужбина.Парламента им от 460 депутата има 10 представителни лимузини само за делегации + няколко автобуса. У нас всеки дупедав има служебен автомобил, всяко министерство или агенция са с огромен автопарк.
В София 81,8% от хората отиват на работа с градски транспорт. От столиците на ЕС, само Букурещ е преди нас с 82%, а всички останали са далеч зад София. В повечето столици на Западна Европа с градски транспорт на работа отиват 30-40% от хората.
Истината е, че в София не са много колите.Последните 12 години се управлява от хора ползвали тоалетна на двора и това е резултата. Едно време са викали архитекти от Виена сега си имаме от Червен бряг.Проектирани квартали с инфраструктура се превърнаха в Гета. Блок до блок, цвят до цвят, хората ходят по улиците защото тротоари просто няма. Където не е застроено прилича на катун, ***, саморасла растителност и коли разнасящи кал.
Интересно число е това 620 коли на 1000 човека, с което ни манипулират. С тези 620 коли, София е далеч назад от повечето областни градове в България, които по същата тази статистика имат по над 700, 800, че и 900 коли на 1000 човека население. Примерно Видин по тази статистика има около 900 коли на 1000 човека, а Видин е на пето място в класацията. С подобни манипулации прикриват поредното ограбване на хората. Лошото е, че много хора се хващат на въдицата и се радват,че ни ограбват допълнително
Тези дивотии откъде ги измисли? Може на село с кола да ходил за хляб до съседното село, но в София не е така и така наречените таралясници са малко. В София с кола се ходи до голям магазин като Метро, от който купуваш много работи, които няма как да пренесеш без кола. И да не забравя, в София хората имат около 4-5 пъти по-малко коли на 1000 човека в сравнение с например Кьолн. Да се говори, че в София колите са много е проява на пълна липса на мисъл.
Анонимния ,не е проблем на колко крачки е градския транспорт,а как е устроен. Бачкам на 11км от вкъщи и сменям един автобус и два трамвая,искаш ли да сметнеш колко време губя с тъпия градски.Само ще ти кажа вечер като свърша в 20.00,с автомобил в 20,20 максимум съм в къщи.Искаш ли да разбереш с градският в колко се прибирам след 21 часа.Така че градския транспорт си го заварите някъде.
трафика в София няма да се оправи до като не се премахнат таралясниците, ходиме до магазина за хляб с, кола, на работа,до........ с кола, абе на всякъде с кола! отделно новософиянците пренаселиха София - и те с коли, а иначе бензина скъп, таксите за паркиране скъпи! като нямаш пари, не купуваш кола, има и градски транспорт и метро бе хора!!! обидно ви е да се возите с него ли?!
Срещу трафика в София: Скъпи зони за паркиране, сега било евтино!