Тоя строител както ни обясняват бил спечелил още много поръчки за пътища.Та като е толкова компетентен не можа ли сам да се сети какви съставки има в една пътна настилка?Тука за тоя път говорят като че в България за пръв път се строи път, като че ли са строили ракета за Марс.
Айе сега варовик, че ко му е на варовика чудесен материал кат ония 80 процента.Нали съм капнал и 20 процента асфалт.
Айде стига с тоя асфалт и тая мантинела. Всеки ден оттам минават хиляди коли и никой не се хвърля в дерето. Автобуса е блъснал 3 коли, те не са го спрели че мантинелата ли?Хората от блъснатите коли са казали при разпита че шофьора е гледал настрани към човека до него вместо да управлява. Автобусите още не са интелигентни, продължават в същата посока ако никой не ги наглежда. Какво да кажем за стотиците пътища които не са ремонтирани и са дупка до дупка. Или дупките подобряват сцеплението?
`В белите държави следват оставки след такъв грандиозен гаф`НЕ. В белите държави виновниците ги вкарват в затвора.
100 пъти се изписа вече, че след ремонта са пращани много сигнали, че пътят има дефекти и че е опасен. На това компетентните органи не са отговаряли. Просто са загърбвали тази информация.Крайно време е да доживеем да видим някой в затвора.
Къде е г-н Премиера да даде коментар по темата,как така след 5 предписания и подаден сигнал от местното РПУ никой не си е мръднал пръста да направи нещо по въпроса.Ние дивият запад ли сме,как трябва да се решават проблемите в таз държава.И не да си измиват ръцвте с шофИора,той неговата вина ще си я плати съсъ сигурност.
До Анонимен 49Чакали са пликове с пари. Проверката показва, че имя явна корупция или недопустимо нехайство. И в двата случая комисията подлежи на съдебно преследване.
Въпросът е преди да се приеме нямало ли е лабораторни тестове ? Къде са бляли тогава ? Айде марш в затвора.
Хахах, сладури! И трябваше са загинат 17 човека за да се изпъчите гордо и да кажете, че не сте си свършили работата по-рано, но вече сте наясно, че пътя е дефектен. Горд съм, че заради такива като вас отдавна не живея в България.
Не е важно какви *** са използвали вместо асфалт, важното е Асфалт Бей да си е взел комисионната от 23-те милиона
През 2010 г. в продължение на около месец и половина ми се налагаше почти всеки ден да пътувам от Стара Загора до Хасково и обратно.Точно токава се строеше участъка на т.нар.АМ Тракия от Стара Загора посока Бургас. Непосредствено след с.Радиево на 7-8 км. от Димитровград има две огромни/ като хълмове / купчини сгур от близкия рудник.Всеки път виждах редица от камиони,чакащи на дълги опашкиза товарене на тази сгурия,която след това се влагаше като подложка под асфалта на магистралата!
Борисов! Нинова хубаво ти го каза сутринта, но твоите *** тука направиха революция да те защитават.Борисов! ПОДАЙ СИ ОСТАВКАТА. Това е най-малкото, което можеш да направиш.
Престъпление та дрънка. И защо трябваше да загинат толкова хора, за да се направи анализ. Приемащите пътя, надзорните органи, с колко забогатяха, за да претупат задълженията си и да си затворят очите? Дебеланата защо напоследък не се вясва по всички медии?
ЗА 70 000 ЛЕВА в центъра на София изгледахме цял театър наречен `ПОКАЗЕН АРЕСТ` после `ВИНОВНИЦАТА`я прекараха пак през центъра с вериги на краката.Какво трябва да се направи с хората, причинили смъртта на 17 души. За чиято смърт са получели 23 милиона лева.
Защо не се търси отговорност от комисията приела пътя, очевидно с фабричен дефект, освен това какво значи гаранция от 2 години, колко е гаранцията в Европа за нов път или магистрала. ЧЛЕНОВЕТЕ НА КОМИСИЯТА ПРИЕЛА ПЪТЯ , ТРЯБВА ДА СЕ УВОЛНЯТ, ТРЯБВА ДА СЕ ВИДИ КОЛКО ДРУГИ ПЪТИЩА СА ПРИЕЛИ, ТЯХНОТО БЛАГОСЪСТОЯНИЕ И ТЯХНОТО ИЗРАСТВАНЕ В ЕРАРХИЯТА. Причината за това е да се даде пример че държавата няма търпимост към такива проформа извършени действия. Следващия въпрос е, КОЙ Е ПРОЕКТАНТА, ЗАЩО МАНТИНЕЛАТА Е ТАКАВА , ЗАЩО НЯМА ОТТИЧАНЕ НА ВОДАТА ПО ПРОЕКТ, ОБРАТЕН ВИРАЖ , И ЗА КАКВИ МПС Е ПРЕДВИДЕ
Бокофейс: У нас при тежки катастрофи винаги е виновен шофьора. Само при моторната шейна виновен бе пътя Емил Попов, Бокофейс: При инцидента с Московски в Боровец е имало дървета и затова там са виновни те, а в Своге не е имало дървета и затова виновен е шофьора
В асфалта на пътя-убиец: Варовик и други недопустими материали