56

Анонимен

преди 5 години

Тоя строител както ни обясняват бил спечелил още много поръчки за пътища.Та като е толкова компетентен не можа ли сам да се сети какви съставки има в една пътна настилка?Тука за тоя път говорят като че в България за пръв път се строи път, като че ли са строили ракета за Марс.

55

Батко

преди 5 години

Айе сега варовик, че ко му е на варовика чудесен материал кат ония 80 процента.Нали съм капнал и 20 процента асфалт.

54

Анонимен

преди 5 години

Айде стига с тоя асфалт и тая мантинела. Всеки ден оттам минават хиляди коли и никой не се хвърля в дерето. Автобуса е блъснал 3 коли, те не са го спрели че мантинелата ли?Хората от блъснатите коли са казали при разпита че шофьора е гледал настрани към човека до него вместо да управлява. Автобусите още не са интелигентни, продължават в същата посока ако никой не ги наглежда. Какво да кажем за стотиците пътища които не са ремонтирани и са дупка до дупка. Или дупките подобряват сцеплението?

53

Анонимен

преди 5 години

`В белите държави следват оставки след такъв грандиозен гаф`НЕ. В белите държави виновниците ги вкарват в затвора.

52

Анонимен

преди 5 години

100 пъти се изписа вече, че след ремонта са пращани много сигнали, че пътят има дефекти и че е опасен. На това компетентните органи не са отговаряли. Просто са загърбвали тази информация.Крайно време е да доживеем да видим някой в затвора.

51

Анонимен

преди 5 години

Къде е г-н Премиера да даде коментар по темата,как така след 5 предписания и подаден сигнал от местното РПУ никой не си е мръднал пръста да направи нещо по въпроса.Ние дивият запад ли сме,как трябва да се решават проблемите в таз държава.И не да си измиват ръцвте с шофИора,той неговата вина ще си я плати съсъ сигурност.

50

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 49Чакали са пликове с пари. Проверката показва, че имя явна корупция или недопустимо нехайство. И в двата случая комисията подлежи на съдебно преследване.

49

Анонимен

преди 5 години

Въпросът е преди да се приеме нямало ли е лабораторни тестове ? Къде са бляли тогава ? Айде марш в затвора.

48

Анонимен

преди 5 години

Трябваше да направите тези проби непосредствено след ремонта. Какво чакахте?

47

След дъжд качулка

преди 5 години

Защо проверката е сега, след трагедията?Къде са били контролните органи след ремонта?

46

Октопода

преди 5 години

Хахах, сладури! И трябваше са загинат 17 човека за да се изпъчите гордо и да кажете, че не сте си свършили работата по-рано, но вече сте наясно, че пътя е дефектен. Горд съм, че заради такива като вас отдавна не живея в България.

45

ined

преди 5 години

Не е важно какви *** са използвали вместо асфалт, важното е Асфалт Бей да си е взел комисионната от 23-те милиона

44

Анонимен

преди 5 години

В белите държави следват оставки след такъв грандиозен гаф!

43

Анонимен

преди 5 години

През 2010 г. в продължение на около месец и половина ми се налагаше почти всеки ден да пътувам от Стара Загора до Хасково и обратно.Точно токава се строеше участъка на т.нар.АМ Тракия от Стара Загора посока Бургас. Непосредствено след с.Радиево на 7-8 км. от Димитровград има две огромни/ като хълмове / купчини сгур от близкия рудник.Всеки път виждах редица от камиони,чакащи на дълги опашкиза товарене на тази сгурия,която след това се влагаше като подложка под асфалта на магистралата!

42

Анонимен

преди 5 години

Борисов! Нинова хубаво ти го каза сутринта, но твоите *** тука направиха революция да те защитават.Борисов! ПОДАЙ СИ ОСТАВКАТА. Това е най-малкото, което можеш да направиш.

41

мак

преди 5 години

Престъпление та дрънка. И защо трябваше да загинат толкова хора, за да се направи анализ. Приемащите пътя, надзорните органи, с колко забогатяха, за да претупат задълженията си и да си затворят очите? Дебеланата защо напоследък не се вясва по всички медии?

40

До Изнервеният 29

преди 5 години

Хайде обясни как се печели в България поръчка за 23 милиона Евро.

39

Анонимен

преди 5 години

ЗА 70 000 ЛЕВА в центъра на София изгледахме цял театър наречен `ПОКАЗЕН АРЕСТ` после `ВИНОВНИЦАТА`я прекараха пак през центъра с вериги на краката.Какво трябва да се направи с хората, причинили смъртта на 17 души. За чиято смърт са получели 23 милиона лева.

38

Анонимен

преди 5 години

Защо не се търси отговорност от комисията приела пътя, очевидно с фабричен дефект, освен това какво значи гаранция от 2 години, колко е гаранцията в Европа за нов път или магистрала. ЧЛЕНОВЕТЕ НА КОМИСИЯТА ПРИЕЛА ПЪТЯ , ТРЯБВА ДА СЕ УВОЛНЯТ, ТРЯБВА ДА СЕ ВИДИ КОЛКО ДРУГИ ПЪТИЩА СА ПРИЕЛИ, ТЯХНОТО БЛАГОСЪСТОЯНИЕ И ТЯХНОТО ИЗРАСТВАНЕ В ЕРАРХИЯТА. Причината за това е да се даде пример че държавата няма търпимост към такива проформа извършени действия. Следващия въпрос е, КОЙ Е ПРОЕКТАНТА, ЗАЩО МАНТИНЕЛАТА Е ТАКАВА , ЗАЩО НЯМА ОТТИЧАНЕ НА ВОДАТА ПО ПРОЕКТ, ОБРАТЕН ВИРАЖ , И ЗА КАКВИ МПС Е ПРЕДВИДЕ

37

Анонимен

преди 5 години

Бокофейс: У нас при тежки катастрофи винаги е виновен шофьора. Само при моторната шейна виновен бе пътя Емил Попов, Бокофейс: При инцидента с Московски в Боровец е имало дървета и затова там са виновни те, а в Своге не е имало дървета и затова виновен е шофьора