24

Анонимен

преди 13 години

Не се косете и тая глупост им като предните. Всяко чудо за 3 дена. Сутринта по тележията един ревозвач им обеща да блокират магистралите с автобуси които се движат посока софия с 10 км в час, а тия са страхливи. И тая "реформа" ще стане ама друг път.

23

Анонимен

преди 13 години

Статията си противоречи- "за да се стигне от Китен до София, ще е необходимо прекачване" и в същото време "до курортите и СПА центровете ще има директни линии.".

22

valeri

преди 13 години

Някои управляващи си мислят, че София е България. До сега от Каварна за София има 2 пъти на ден автобус, ако го спрат ще е много неудобно да се ходи до Варна и после да се чака удобен автобус за София. Ама този министър няма да пътува по тази дестинация и едва ли го интересува ние как ще се оправяме."Ще ли да намалеят катаствофите" ами спрете всички автобуси..

21

баничкар

преди 13 години

това е все едно да ми кажат: "Ти, понеже си от село, няма да продаваш пици, а ще продаваш кифли. Пиците ще ги продават колегите от града" Ами то ако пиците ми не вървят, аз сам ще реша дали да ги произвеждам или да ги спра. Защо министърът трябва да ми нарежда?

20

Анонимен

преди 13 години

Изобщо не схващам идеята на тази проямна... Ако някой може да ми я обясни, моля! Как да се превозя от село до София (намира се на около 50км от София), след като и областния град е с по-малко от 30хил. жители т.е. не трябва да имам никакъв транспорт до столицата... Или за тези 50км. трябва да се прекачвам 5 пъти?!?!

19

Анонимен

преди 13 години

Целия зор е да се разкарат от София автобусите идващи от малките населени места и по тоя начин си мислят, че ще намалеят задръстванията У "солицата". На никой от тия не им пука нито за хората, нито за малките населени места, камоли за превозваци, шофьори и т.н. На никой не му дреме колко то тия автобуси са на лизин (макар и стари с банков кредит) и т.н. Важното е у шопско да не се пречкат на "селяните" "таралясниците"

18

Анонимен

преди 13 години

намирисва ми на л.....на история, опитват се да върнят избягалият поток от пътници на БДЖ

17

лекия

преди 13 години

нали трябва показването по ТВ, интернет и радио да е оправдано, затова нека има такива изтрели в тъмното че и министър Ал.Цветков да намаже малко слава, че те ББ и ЦЦ превзеха ефира...

16

Анонимен

преди 13 години

пак се опитват да ни убеждават, че бялото е черно. След като тези линии вървят от години значи, че са рентабилни. А не е рентабилно министърът да пътува до работното си място с полупразен джип,само с шофьора си, а трябва да качва и стопъджии по пътя, че да няма празно

15

реален

преди 13 години

Чичо от село направи най-точния коментар. Цялата работа е да се отстранят дребните риби и да се оставят само фирмите на хората, които са или в даден момент са били на власт. Всеки знае кои са тези фирми. тез завладяха почти всички линии и пак ламтеят за още. Но Бог забавя, но не забравя, господа.

14

въглищарка

преди 13 години

Черен влак се композира...черен влак се композира Ленче бе ,от Бургаз до площад Народно събрание....Да извози депутатиии,да извози депутатиии,да извози депутати Ленче бе от работа до моретоооо....

13

harakiri

преди 13 години

chudia se, dali ima segashen ministar, koito da ne e sgafil i da ne se e pokazal totalno nekompetenten?! loshoto e,che na naroda veche mu e vse edno i shte si plashta oshte niakolko godini, za da go tormoziat. tova si e bulgarski naroden mazohizam.

12

Анонимен

преди 13 години

Напълно подкрепям чичо от село.

11

КИТКА

преди 13 години

ТО СЕГА СМЕ ЦЪФНАЛИ....

10

Чичо от село

преди 13 години

Съществуващите автобусни дестинации са се утвърдили от свободния пазар. Ако в началото е имало нерентабилни дестинации, те са отпаднали по естествен начин. Така е в нормалните страни - пазарът определя политиката. В ненормарните страни политиката определя пазара - това е абсурдно.

9

еееееее

преди 13 години

Това правителство се скъсва да лобира на определени интереси ..

8

Анонимен

преди 13 години

Лобистки ***! И защо двете промени са навързани? Той пътувал ли е с автобус, да не говорим с влак, че в интервю се чудеше дали има хора от малки градове и села които работят в големи и ще останат без транспорт. За коя фирма точно работи? И каква пазарна икономика сме и демокрация ако няма конкуренция между фирмите, което той изпъква за причина да бъде въведен този закон? Как когато има конкуренция цените не падат, а ще паднат като има монопол?!?

7

Анонимен

преди 13 години

Сашко оцвъка София, сега да такова мамата и на цялата държава!!!

6

Буревестников

преди 13 години

Пълни глупости ще натворят ако приемат това за което четем по горе :) То сега като че ли не е така...:) До селищата със по малко население и за който се вижда че не пътуват много хора няма и без това много автобуси или пък е със прекачване в по големия областен град :) А за морето те са сезонни линиите не са целогодишно.... :) Абе май в крайна сметка се чудят със какво да ни замажат очите че все едно вършат нещо и бачкат в народното събрание :) :) :) СМЯХ !!! :)

5

Железничар

преди 13 години

Автобусите от София за страната ще минават през Драгоман. Там ще се натоварват на вагони чрез новия терминал и вагоните тръгват по предназначение...