Опелчето ми дизел на 20 години София Прага магистрали на 1400 км пълня тунджа...Тва е с двигател дизайн 1996а, да не говорим за по-модерните на мерц и бмв дизели дето карат по 2000 + км и ще изкарат 30 години без ремонт. Трябва да си много *** да купиш ***, самозапалваща се, изкопана от деца роби, НЕ рециклируема батерия...за некви 460км. Престъпно.
Таковал съм една, дето има електрическа кола. Страхотна френска любов прави! После ми говорете, че нямало файда от електричките...
Минаваш на темпомат ако си дизел. На бензин нагоре по Алеко харчи много. Сипал съм до горе на еко на черни връх, качвам Алеко, слизам, сипвам за още 50 лв поне. Ако не си шестак, не пиши, че караш БМВ, моля!
. . McKinsey е анкетирала 30 хиляди собственици . . . В България това не става, защото избирателите са по малко от анкетираните! В България питат трима четирима и след това е вече теория на вероятностите с хвърляне на зарчета и отчитане на пари!
На едно зареждане, минавам ~ 1200 км, не мисля на два часа каране къде да спра за един час да зареждам, особено зимата. Когато пусна парното не ми пада 1/4 от пробега, Електрическите ги крият как горят, те са като китайски фойерверк - вулкан!!! Ако започне да пуши и не си слязал до 15 секунди от колата, не знам дали може да слезеш после на 3000+ градуса под краката...че хвърля огън на около 2 метра на страни ... Нещо уникално е.
До вгз В САЩ дизел леки коли почти няма. Всички са бензинки автоматици. Само в Европата караме турбо дизел на ръчка че нали гоним икономия 5 стотинки.
До 16 Абе, честно казано много хора реват, че батерията след 2-3 години никаква я няма, а цената с труда е като на нова кола. Заради риска от запалване след удар и високата цена на смяна на батерия застрахователите вече искат двойни и тройни премии в УК, защото след лек удар просто пишат колата тотал щета. А износването на гумите? Сменят се бая по-често и са по-скъпи заради теглото на батерията. Още си в демо версия и безплатното зареждане и ниският данък ти се струват супер. Почакай година-две.
До 15 Спокойно. Не е усетил, че безплатното е само за зарибяване и после зареждането е на примерно 2лв на киловат, като стане масово. На Запад вече го усещат. Не е и усетил колко е цената на нова батерия след няколко години- десетки хиляди долари. Не е видял по-висока застраховка заради риска от самозапалване като в УК, забрани за обществени паркинги(пак УК след пожар от хибрид на летище)... Не е и пробвал да се отърве от колата на 2-3 години и да види цената с 70-80% надолу...
До 1 Зарядна инфраструктура всъщност и те нямат читава. Пътищата им уж са по-добри, ама не съвсем. Цената на тока на зарядни не им е ниска. Поне в УК вече зареждане на батерията на обществена станция(ако работи) е на цената на резервоар дизел. В САЩ за работа даже пътуват по 50-60км и повече всеки ден и бая повече за почивка. В апартамент няма и къде да зареждаш... Абе, едни и същи проблеми имат с нас. А лизингите често са им на 8-11%. У нас са на 4-5%.
електричката обикновено се бракува преди батерията да се амортизира напълно: ок 250 000 километра
До Тесла : карам почти безплатно. - повярвах ти! :):) и колко километра е програмирания пробег преди да си предплатиш отново дяволъка? ще изкара ли 150 000 изобщо?
Всеки трети с електричка иска да се върне на бензинова кола