8

Анонимен

преди 5 години

Умните хора отдавна са го казали: Ефективността от наказанията се измерва с тяхната НЕИЗБЕЖНОСТ като размера на наказанията е несъществен. Вместо това в България все се говори за все по-огромни наказания и за събираемост на глобите.

7

Анонимен

преди 5 години

Като глобим останалите 20%!!!!!!

6

Анонимен

преди 5 години

Има си просто обяснение защо примерните до 1989 година шофьори, след като почти спряха да използват колите се в първите години на демокрацията, след това започнаха да шофират с непрекъснати нарушения и за това не са виновни самите шофьори.

5

:)

преди 5 години

В София няма как да караш, без да направиш нарушение. Сутрин минавам 10 метра през еднопосочна улица, защоти легалният път е непроходим от дупки и е по-евтино да платя глоба отколкото гума. После трябва да направя и обратен завой през двойна нвпресечена, за да спестя 20 минути безумни обиколки.

4

Анонимен

преди 5 години

шофирането ни е отражение на нашето мислене,всеки за себе си и никой за другия,не зная какво поражда нашия цинизъм и нарцисизъм,мисля,че това е изродено отражение на прехода.Той в голяма степен разруши човешкото в нас,като една малка война.Но е време тя да свърши и ние отново да станем хора,а не прецакващи се същества,драпайки само за собственото си съществуване

3

Анонимен

преди 5 години

А държавата кой ще я глоби?

2

Анонимен

преди 5 години

Има ли кой да глобява, когато шофьорите грешат?Тая риторика я слушаме бая и с нея ще си умрем ....

1

Анонимен

преди 5 години

Кучето си лае, кервана си върви!