142

Мен

преди 5 години

Една задача: Ако трамвай No5 има капацитет да превози 3000 души в час пик, колко души ще могат да отдат навреме на работа, ако тези които пътуват с автомобил решат да ползват трамвая? То и сега чакаш няколко трамвая, за да се качиш... Като София не е проектирана за толкова автомобили защо непрекъснато се застрояват и уплътняват кварталите?

141

65

преди 5 години

Споко софиянци,! Ще напълниме метрото на макс,да та се пука по шевовете.Боко ще копае нови метра.

140

някой

преди 5 години

До 3 човека с 3 колиДневната карта за всички линии е 4лв, а колата не е само газ, а замърсяване, данъци, пари за поддръжка, технически прегледи и консумативи т.е. Мързела и удобството на колата е водещото, а не парите. Обаче от мързел да си губиш времето да висиш в задръствания, граничи с тъпота... Сингапур е с 4 пъти по голяма гъстота на населението но живее в пъти по добре, управлението на града куца жестоко! https://youtube/watch?v=7snMbl5o1Tc

139

Анонимен

преди 5 години

Абсолютна забрана за коли в цнтъра, високи данъци и такси за паркиране, осигуряване на адекватен общствен транспорт и велоалеи. Само това ще накара *** да слязат от колите. И нека не се заблуждаваме - София не е пренаселена и митовете, че в нея живеят 2 или 3 или не знам си колко милиона са абсурдни. Не повече от 1,4 милиона са. Само че в София има регистрирани 600 коли на 1000 души, а в една Виена например са 350 на 1000. Ето тук е голямата разлика

138

3 човека с 3 коли

преди 5 години

Ако столицата растеше на територия а не на гъстота нямаше да има проблем с паркирането.колите не са много за многомилионния град.и да по добре с кола от колкото с градски транспорт при билет от 1.60лв. Само за ден до работа и обратно ми струва 6.40лв.за 4 билета. 6.40лв.за газ на колата ходя на работа два пъти и половина...

137

Западните Балкани

преди 5 години

Липса на идеи, това лъха от текста. Решението се казва инвестиции в провинцията, за да не се пълни София. Иначе слага се една бариера на Лъвов мост, Една на Възраждане, При НДК и т.н. и се слага такса - 100 лева за влизане и готово. Никой няма да се натиска да минава през центъра. Това е положението. С такси и ограничения не става. Става с ум.

136

До арх. Здрвчо

преди 5 години

Запомни, от зелена тиква семе не взимам ! Тези мурафети ги прилагай в Плевен и Червен бряг.

135

Мен

преди 5 години

След толкова месеци и години ремонти, така и не направиха най-важното - по-широки улици и надземни-подземни паркинги... А за последните, има дори автоматични подвижни.

134

ДИКТАТ

преди 5 години

Не мога да повярвам,че в 21 в.има хора,които предлагат да има механизъм за ограничаване ПРИДОБИВАНЕТО на личните автомобили. Спрете да строите повече в София и всичко ще си дойде на мястото. Защото т.нар. инвеститори, когато строяха блок до блок въобще не са се интересували как ще се придвижват хората,къде ще паркират и пр. В кв. Слатина изникна затворен комплекс -улицата покрай него е тясна, две кооперациите на главен път-е кой даде разрешително?Важни са комисионните

133

Анонимен

преди 5 години

Има един единствен начин. Властите го знаят, но са по-съгласни, да паднат от власт, отколкото да го реализират. Това е - драстично намаляване на цената на градския транспорт.

132

Анонимен

преди 5 години

Поредица от кметове и главни архитекти са унищожителите на София. Дали ще доживея да ги видя зад решетките за съсипването на София?

131

Анонимен

преди 5 години

А да оправите градския транспорт и да му намалите цената не мислите ли?В момента ми е много по-бързо и малко по-скъпо да отида с кола от единия край на София до другия. Метрото е единственото изключение, но покрива малка част от територията (дори и в Лолин и Младост има места, където спирката е далече).Да не говорим за хората с багаж, които нямат избор, или за безплатно паркиращите милиционери, на които не им пука къде си оставят колите.

130

Джоко

преди 5 години

От две професии изпитвам алергия - архитекти и икономисти. Претенциите им са обратно пропорционални на резултта от тяхната работа !

129

Анонимен

преди 5 години

Да направят билета 5 лв тия *** и да се чудят защо хората карат коли.

128

предвижвам се и аз

преди 5 години

в Копенхаген може и да се "предвижват" с колела, но тук често придвижваме багаж, който не се побира на колело, сещаш ли се г-н експерт?

127

Fool

преди 5 години

Много е просто. Няма нормална държава в която да може от едно фамилна къща да изникне 7 етажна кооперация. Г-н главния архитект да забрани тази порочна практика. Инфраструктурата е измислена за крайния брой къщи, градините и училищата също. Проблема е много ***, София расте само на гъстотата. Това трябва да се реши

126

Анонимен

преди 5 години

Фандъкова досега едно паркомясто направила ли е?

125

Гг

преди 5 години

Парко местата са дойни кравички за общините. Не може да стои празно, ще си намери златната среда за цената. Който не може да си позволи, ха добре дошли низши роби в системата.

124

USA

преди 5 години

Или просто не си е на работното място или излезнал по работа вместо да харчите пари за глупости , защо не изградите многоетажни паркинги на разумни цени. Тя колата влиза в центъра и спира. Не замърсява или искате само богатите да ходят навсякъде, а бедната душица да гледа плахо от страни

123

USA

преди 5 години

Бирници. Включете и междублоковите пространства, включете и покривите. Къде ще паркират хората когато се приберат у дома. Що не им Усигирите по един гараж, а ? Къде по света, където има разрешен бизнес паркирането е платено ? Спираш за 1 хляб или кутия цигари за 5 Мин. И трябва да си платиш за 30 Мин. Къде отиваш до съд, община или др. Държавна или общинска служба. Плащаш си за услугата и трябва да си платиш и престоя си и когато отидеш, трябва да висиш с часове някой чиновник да те приеме или п