28

Анонимен

преди 6 години

Там наблизо има една празна поляна със стърчащи арматури и парчета от панели, която ако общината я направи на паркинг и много проблеми в района ще се решат.

27

Стар софиянец

преди 6 години

Разгледах с гугъл доколкото можах района около тази детска градина в Люлин. Според мен там нещата плачат за препроектиране., както и във всички комплекси с блокове в София. Очевидно е, че от времето когато се е планирал Люлин, нещата много са се изменили и се налагат сериозни промени за движението, паркирането и зелените площи в цяла София, вкл. и за пространството около тази детска градина. За съжаление в общината няма хора, които да разбират от въпроса, особено на политическо ниво.

26

Край

преди 6 години

Проблема не е че общината не "прави". Тя иска да прави щото от това чиновника и печели. Проблема е че общината не ЗАБРАНЯВА и по скоро че не НАЛАГА СПАЗВАНЕТО НА ЗАБРАНИТЕ.И градинки и тротоари властта иска да ги прави само че и трябват пари. А само да рече да вдигне данъка всички ще подскочат щото знаят че парите половин ще се откраднат.В Манастирски ливади тротоари в тоя живот няма да видят.

25

Niki

преди 6 години

А ако от небето падне метеортит върху децата ? Да вкараме забавачките под земята !!!

24

Анонимен

преди 6 години

С кола ще стиган по - бързо до градината, обаче не я ползвам, защото 10 минути ще търся масто за паркиране и накрая ще закъснеем. Призовавам всчки, които са близо да не ползват автомобили, а които са отдалече, да си търсят място за паркиране малко-по далече от градината.

23

Край

преди 6 години

Ще гласувам за кмет който ще каже БАСТА - така повече не може:1. правя скъпо за кола в София;2.Правя евтин/бърз/комфортен/денонощен градски транспорт;3. задължавам в центъра да си измажат и боядисат фасадите да не падат по главите на хората;4. принуждавам след куче да се чисти;5.глобявам за *** извън кофите и незатворени капаци на кофите;Кмета трябва да НАЛАГА РЕД в града а не само да раздава обществени поръчки на фирмите на властта.

22

Обективен

преди 6 години

По цял свят правят паркинги, само в София действат със забрани. Какво ли ще стане, когато частните коли в София се удвоят и достигнат средното за ЕС за подобни градове ниво? Сега частните коли в София са около 200 коли на 1000 човека, но някои сравняват всички коли в София, които са около 500-600 на 1000 човека, с частните коли в други градове на ЕС и твърдят, че в София са много повече. Никъде по света не са въвели Сини зони без преди това да са направили паркинги, където паркоместата не достиг

21

Анонимен

преди 6 години

То паркинг има там, ама не е ограден за детската градина, ами го ползват живущите в съседния блок.

20

Анонимен

преди 6 години

AKO AKO SCHTE STANE GOLQMO AKO

19

10

преди 6 години

Давай да махнем тротоарите и да разширим пътищата, за да има къде да спират голфовете, а? А хората??? По-младите ще подскачат по колите, майките ще си разхождат бебатата с колички-дронове, а пенсионерите ще правят слалом между движещите се коли. А това, че в "белия" свят асфалтират зелени площи както им падне... не ми се коментира. Явно си го виждал този "бял" свят само на картинка.

18

ss

преди 6 години

... ако е като в западна европа да ти е изпънат асфалта да ти е направен тротоара по конец а градинките да са с трева и цветя трябва да си много нагъл да спреш там, повечето хора не биха го направили, но при сегашното положение кадето не може да разбереш каде е асфалта каде почва тротоара и свършва градинката какво очаквате, от водното копали направили мазало от енергото копали засипали една камара камани от виваком копали уж го заровили всичко кал и мизерия и някой иска да паркираш правилно????

17

Край

преди 6 години

Българчето упорито не ще да се раздели с ръждивото си имане. Властта му угажда - дала му е право да си го трапосва където и когато реши БЕЗ ПАРИ.Ще се промени ли някога - сигурно града не може да поеме коли равни на броя жители -каквато е тенденцията. За сега колете са наполовина но населението без книжки си отива а една "кола" в България е 500 лв.

16

Анонимен

преди 6 години

А дано най после преградят с колчета, че ми омръзна да се провирам между дизеляците с детето.

15

Обективен

преди 6 години

Много е *** начина колите да слязат от тротоарите и градинките - като както правят по целия свят, там направят паркоместа и колата пак ще си паркира на същото място, но вече не на тротоар или градинка. Така правят по целия свят. Незнайно защо, в София ни карат да си катерим колите по тротоарите, за да паркираме. Например в Синята и Зелената зона така са разчертали много паркоместа - на тротоарите

14

ss

преди 6 години

то нито училищата са училища нито градините са градини говоря като сгради и инфраструктура нямат паркинги нямат тротоари ако има там още не е свършила войната от 1945 година окопи дупки няма плочки за асфалта да не говорим дупка до дупка трап до трап, зелените зони е кал и кучешки мизерии, нищо няма на ниво, за да искаш да ти паркират правилно общината или който отговаря за инфраструктурата трябва да създаде условия за това, повечето пъти слагат каруцата пред коня. ако е като в западна ...

13

Край

преди 6 години

В целия бял свят не се допуска да има повече коли от места за паркиране. Местата за паркиране революционно не могат да нарастат - колите трябва да намалеят. Това става с бъркане в джобчетата на желаещите да имат кола в София.

12

Обективен

преди 6 години

По светам например са направили паркоместа между дърветата в края на тротоарите. Там така и така пешеходците не вървят, дърветата им пречат, и вместо да трошат колите качайки ги на тротоарите между дърветата, по света са направили нормални паркоместа, ясно разграничени с бордюр от тротоарите. В България разни xaxoвци само говорят за барутници бараки, което щеше да е смешно, ако не беше тъжно. В София частните коли са около два пъти по-малко сравнено с подобни градове в ЕС и ще се увеличават.

11

Инертен в словото

преди 6 години

Личните ни вещи , тяхното разположение, състояние и подържане са огледало на възпитанието ни.Ако си зарязваш колата където ти скимне, предполагам, че пърдиш и се уригваш където ти скимне.

10

Край

преди 6 години

България ще се оправи когато последната кола слезне от тротоар/градинка/площадка и повече никога не се качи кола на тротоар - това ще значи че има РЕД и ЗАКОННОСТ.Оправданието "ми няма място" е същото като "крадем щот съм безработник"С кола на тротоара крадете от безопасността и удобството на децата/възрастните/ инвалидите.

9

Обективен

преди 6 години

По белият свят като видят, че не достигат местата за паркиране, намират начини за нови паркоместа, вкл. и като направят на паркоместа тези зелени площи, на които и без това се паркира. Защо да се разнася кал и прах и възмутени граждани да подскачат, когато нещата може да се направят културно, както е по света. Запазва се една част от зелената площ, а паркоместата се асфалтират и оформят. В България само се обвиняват шофьорите, че спирали по зелените площи, а никой не казва къде да паркират.