За колите незнам, ама за камионите особено старите Волва и Скании, които са купувани чистак нови от български фирми знам, че изкарват млн и половина преди да бъдат продадени без никакви основни ремонти.Естествено тука говорим за поддръжка само в официални сервизи.
Не са споменати многото Пежа-ци, Фолксвагени, и др, носещи ни хляб,вестници и какво ли не всеки ден. Трябва да се разграничават малко нещата-едните изкарват милион км без много-много ремонти, а на Москвича му сменили двигателя и куп други неща и хоп, нареден до Сааб и Мерцедес???
До Анонимен 26- прав си за Хюндай и частите, но може да ти помогна. Драсни ми на coofer***abv.bg
Гюнтер от немско е добре.Като излезе в пенсия ще получава около 2000 евра на месец.Да му мисли *** бедняка.Как ще оцелее с 180 лв пенсия ако се пенсионира.
Всичко е майтап, а в днешно време x2. Няма как едно бутало да се търка и сегментите да изкарат 1 милион километра(за лагерите особено на новите коли да не говорим), а днес след смяна изкарват по 50 хиляди. Механика и останалото е реклама. Без значение дали е руски или немски чурук.
За съжаление, поколения от нашия народ са увредени от социалиЗЪМА и още вярват, че да си купиш 15 годишна кола и да чакаш за нея още 10 е нормално :) А! И да плащаш през това време! ТАка, че не мислете за Гюнтер! Он си е опекъл живота и му е интересно да кара нужник като този.
Всеки, който твърди, че съветските жалки интерпретации на автомобили стават за нещо, значи има много тежки ментални увреждания. От началото на съществуването си, тези хора нямат проектиран и пуснат в производство техен ДВГ. Всичко е следствие на кражби, копия и в последствие договори за изработка на даден автомобмил. Дори и тези копия не струват нищо. Докато нормалните държави са създавали тази вселена от технологии, всички бивши соц страни са се придвижвали с нужници.
Ауди 80 също е кола,която милион километра не са и проблем. Имам познат,който си обикаля Европа с такава кола и хич не му пука особено,че е стара
Този модел е нов моя москал е от 1970 година. Баща ми го е купил чисто нов от СССР когато се е върнал от Коми където е работил 5 години. Незнам на колко хиляди е щото километража е превъртял поне два пъти. Бойната машина сега я използвам само през зимата. Щото за лятото няма климатик. Ремонтирана е само предницата сменени са носачите и са шпренгвани ресьорите на задницата. Модела е москвич 412. Ламарината е 1.5 мм. Ако има такъв модел ще си го купя от магазина. За нашите пътища е само москвич!
До Сп???нсНещо не ги разбираш работите. Т.н. нови след 200 хиляди са за основен ремонт. пп. не броя, турбини, съединители и прочие.
При сегашния начин на живот,ежедневие,което минава почти изцяло в колата и в тоя натоварен трафик,няма човек ,който би избрал подобна кола,там в миналото й е мястото,освен за някакви рекорди хахаха
Вие сте ненормални, бе! :))) Москвич дванайсетак, едномилионник? Ха-Ха-Ха!!! Соц Кенефите отиваха за основен ремонт на 100к км. Тези пияни *** и до ден днешен не са проектирали собствен двигател с вътрешно горене. А Герхард, или Гюнтер, си кара москвича 100 години, щото го вади от топлия гараж 1 път в годината :)
По улиците ще има релси и ще се пътува с нещо като влакове не трамваи нещо като метрото, но надземно, а междуу градовете ще се пътува само с автобуси парите също ще са премахнати това ще се случи след около 200 год.
До ДвигателиНие тва го знаеме. Но нафта няма, а кой движи с бензин за газ да не говорим!?От три коли, две са дизел! А иначе дизела е лош, замърсява въздуха. Едно време нафтата важеше, цели села и градове се грееха...на нафта. Тогава саждите не пречеха на въздуха, сигурно промишлената нафта е била оригинална а не като модерната...менте!!!
Всички ще са на ток или никой но не всички ще имат коли такива като теб ще се возят в метрото на Фандъка, а аз ще си обикалям чифлика на село и не ми трябва кола.
Трябваше да си купи "волга"-това е автомобил с двигател на УАЗ и е правена от фашистки каски.
Вие сте болни с тия електрички, много ми е интересно при всекиднвното нарастване на популяцията на хората и с всеки изминал ден се увеличават МПС-тата и хората, които ги карат от къде тоя свят ще изкара толкова ток, че всички коли (според умниците) ще станат на ток ?
Стари, но надеждни: Колите, навъртели 1 000 000 км!