До ОчевидноА ти ОЧЕВАДНО си нямаш никаква представа от психология, защото тя определя действието на пазарния принцип :)
Проблемът не е само в автомобилите с ДВГ,а в колите изобщо!Идеята всеки да има автомобил е пълна лу.дост!Много по-добър би бил друг вариант-всеки да има удобен и евтин достъп до автомобил,когато му е наистина нужен!Броят на превозните средства би трябвало да се намали в пъти(най-малко тройно),за да има истински полезен ефект.
Ако всичко беше оставено на произвола на пазарния принцип, щяхте да карате още Трабант - евтино и за купувача, и за продавача. Дали замърсява - на кого му пука, щом е евтино. Това е пазарният принцип. Развитието никога не се е движело от пазарния принцип - там се търси просто евтиното (някой производител да не се мине да се охарчи за разработване на нещо ново и по-съвременно, което изисква голям първоначален капитал).
До zeusДа бе,ЕС все повече заприличва на едновремешния СССР!Остава само да закачат плакат:"Цялата власт-на Брюксел!"* и са готови....Лу.да работа!*По аналогия с "Цялата власт-на Съветите!"
Проблемът е много сериозен. Електромобилите имат в пъти по-малко части от досегашните автомобили, което значи заличаване на стотици хиляди работни места.
хаха квоти, къде отиде пазарният принцип?ето съседната статия, купили електрически автобус, значи някъде някой е сметнал че е удачно и си струва.Докато не направят колоте с пробег 600+км няма как да я взема електрик за извънградско колкото и да се пънат тези горе. Отделно като ги мина трябва някъде да зареждам и зареждам и зареждам.Изключвам суперчарджа на Тесла, щото като всеки има кола, се сещате че те няма да имат 100 колонки на едно място и да имат капацитет за всички накуп. ;)
ЕС готви задължителни квоти за електромобили