Като чета коментарите по-долу разбирам, че нема угодия тоя народ. Който, каквото и да прави все е виновен. Ако се строи евтино, значи е некачествено, ако е скъпо, значи се краде...и т.н.На бас, че пепелника до клавиатурата ви прелива от фасове, шумата от миналата есен още се търкаля пред къщите ви и на улицата ви и няма кой да ги почисти, ама всички разбирате от асфалт. СМЕШНИЦИ !!!!
Само по себе си това изявление говори за това колко некачествен асфалт се полага. Не че не е било така винаги, но последните години се вижда веднага след ремонтите. Отделно самите ремонти се правят некадърно, за да може на следващата година да се върнем на същото място за любимите кръпки.
Ако герберастията работи толкова колкото дрънка, щяхме да сме станали по-богати от германците още първия тиквен мандат. Вместо това, икономиката ни е рухнала, безработицата е огромна, престъпността е на нивото от мутренските времена, а новите 100-120 километра магистрали вече почнаха да се развалят. За нищо не стават ! ЗА НИЩО !
Това изявление ми звучи като оправдание за кражби!!! А колкото до асфалта-то се вижда! След построяването веднага започват нескончаеми ремонти!
Много са удобни и полезни новите магистрали. Оня ден ги ползвах да закарам сина до терминал 1, от където хвана самолета за чужбина. Полезни са за по бързото обезлюдяване на България, за жалост!!!
Една година като пихте и плюскахте при Орешарски какво построихте за българите?Къде са вашите пътища където траят повече от два месеца и са с много качествен асфалт.Къде са?
Инфраструктура трябва да се строи на всяка цена, но това неграмотните хора не могат и по лошо не искат да разберат, за тях единственото важно нещо е да се напият и наплюскат днес, а утре да свършат едната работа в ***. Израз от типа на асфалта не се яде, е върха на простотията, нима трябва парите за инфраструктура да се изпиват и изяждат? Може би трябва всички да спрем да работим и да чакаме държавата да ни храни? Що за безумия се пишат тук?
А защо Станишев и Сидеров цяла година не инвестираха в Северозапада? Какво им попречи да го направят?
Магистралите са гръбнакът на всяка една икономика. Затова след като грозникът Орешарски спря строежът им за една година България изпадна в рецесия и беше пред фалит.
Ейййй, няма да са и*авати с Мама Праска, таз праскиня си я пазя да я сложа в буркани за зимъска ха-ха-ха
"Слагаме повече асфалт за по-малко пари!"По-явно признание за елементарност и некадърност от тази реплика няма.
Браво на ГЕРБ , ако не бяха те никога нямаше да имаме Дунав мост-2. Станишев и Орешарски окрадоха всичко и накрая хайде в Брюксел с милиончетата .
Фактите са следните-правителството на Орешарски имаше проект за пътя София - Видин, който бе стопиран от служебният кабинет.Колкото до пътя Видин-Кула,той си пропада през няколко години и трябва да се укрепи,а не само козметично да се рехабилитира,г-жо Павлова.
До Анонименцитат " Народ не остана, Лилееее! Измираме и се разбягваме с катастрофални темпове, ама на кой ли му пука... Демографската катастрофа обезсмисля всичко, ама вие не виждате по-далече от асфалта.Ама Тя Лилето, изобщо не я касае демографската катастрофа.Нея я интересува асфалта....щото има там едни пари за усвояване...:))))
Новата и още по нагла опорна точка на Позитано 20 е , че са некачествени пътищата . Явно тази с асфалт не се яде се провели. Апропо защо по празниците псувате , че има задръствания , нали повтаряхте една година тъпнята на Позитано 20 , че асфалт не се яде. Стойте си по селата и въпреки черните пътища ще имате всичко за ядене .
Влагаме повече асфалт с по-малко пари, похвали се Павлова