16

Анонимен

преди 9 години

Като няма държавност - скоро няма и да има държава, не можем да очакваме, че монполите връчени на тепсия в частни ръце (напр. ЧЕЗ, Софийска вода....) ще подкрепят една силна държава. И така...

15

Анонимен

преди 9 години

До ПешкоЕ Пешко нали това казвам, независимо от вида дружество, то трябва да е печелившо! Защо тогава да не е държавно - виждаме ясно, че във всички други случаи дружествата се източват за сметка на държавата/държавния дял! Освен това БДЖ не е НКЖИ, които след този програмен период по ОП Транспорт и транспортна инфраструктура, планират да завършат напълно рехабилитацията на линията София - Бургас. Та проблема е в мениджмънта и то в течение на много години (разбирай краденето).

14

Анонимен

преди 9 години

Попринцип това и преди сме го дискутирали и нещата стоят така:Нормално е инфраструктурата (линии, гари и прочие) да се поддържа от цените на товарните превози.А цената на пътническите да отива само за нови влакове.Обаче в България вече няма тежка промишленост, съответно товарни превози почти няма и няма пари за поддръжка на релсите.Кофти релси-> бавен транспорт и високи цени за пътниците.Това е.

13

Пешко

преди 9 години

Абсурдно е в днешно време да се държи влак, при който 65 км се изминават за два часа и половина. С колело може и по-кратко да излезе

12

Пешко

преди 9 години

До Анонимен 12,за да печели държавата трябва да се вложат огромни средства, които са не държавни, ами на данъкоплатците. Значи субсидията до момента е била 180 млн - пари на данъкоплатците. Тези пари отиват за заплати и поддръжка на инфраструктурата и дотам. За да се пуснат влакове по 100 км/ч средна скорост (която е конкурентна на коли и автомобили) сметни горе долу колко трябва да инвестира държавата, за да започне да печели БДЖ. Има смесени публично-частни дружества също така

11

тишо

преди 9 години

Много удобно - приватизация!!!! По същта схема приватизираха и ЕРПтата и сега всички ревем!!!! Не му ли стана ясно на тоя народ че щом нещо се готви за приватизация то значи има някаква голяма далавера в него!!!! Първо го правим зорлен губещо, после ревем как е задлъжняло и хоп продадено на безценица видите ли щот държавата нямала била пари, пък и държавата била лош стопанин!!!

10

Камен

преди 9 години

За съжаление БДЖ е докарана до такова състояние, че няма варианти да излезе от него без подобни драстични мерки. Трябва първо да се орежат влакове и персонал, да се свият разходите, да се изплатят кредитите, след това да се започне с модернизация и вдигане качеството на услугата (и с европейски средства) и когато дружеството излезе на печалба и повече хора започнат да го ползват вече могат да се откриват нови линии. Ако се продължава както до сега БДЖ ще затъва все повече с всяка година

9

Анонимен

преди 9 години

Ами не е логично, защото частно означава печелившо - никой не работи на загуба. Тогава защо да не печели държавата - разбирай обществото и народа? Или да пуснем старата изпитана схема - печелившите линии частни, а останалите държавата да ги дотира?!?Айде лобито може да почва с минусите...

8

Пешко

преди 9 години

БДЖ трябва да бъде конкурентна на автомобилите и автобусите. За момента не е. И ако държавата няма пари за модернизация - защото това са много пари, логично е да е направи процедура за приватизация - може на една линия, на пет, на двайсет.А иначе убеден съм, че оплакващите тука не са пътували с влак от поне пет години.

7

Анонимен

преди 9 години

Даам затова ли има толкова желаещи за частно ж.п. оператори. Да не забравяме, че беше пусната и процедура за приватизация, където по едната "случайност" бяха събрани всички по-нови локомотиви и подвижни състави, но за щастие се дигна шум и процедурата бе спряна. Иначе загробването продължава къде от некомпетентното управление, къде умишлено. Явно искат да ни внушат, че частно БДЖ може, а държавната компания не става..... Дано ви приседне...

6

Пешко

преди 9 години

Като малък пътувахме с влак до село, щото нямахме кола - познайте - 65 км са до село, с влака 2.30 ч. Дали някой го ползва влака а?

5

Шоп

преди 9 години

До Гошо...*** За голямо твое съжаляние, нито Путин, нито Рогозин в скоро време ще ни управляват. Ще си ги гледате само на иконите вкъщи.

4

Пешко

преди 9 години

Просто по соц-време най-големият клиент на БДЖ е Кремиковци - едно от най-*** и нерентабилни предприятия в световната история. Освен това по соц-време колите на глава от населението надали са били повече от 0.2 на 100. Напълно нормално губещо предприятие като БДЖ да върви към фалит, а въпросните субсидии са, за да се издържа персонала, не за модернизация.

3

Анонимен

преди 9 години

Половината бивши шефове на БДЖ си направиха частни жп фирми.Изпокрадаха и разпродадаха вагони , локомотиви и всичко това без никакъв контрол от страна на държавата.Сега пак върнаха за шеф Владимиров за да досъсипе това което е останало от БДЖ.Явно някой се точи да го приватизира и купи за жълти стотинки.

2

Анонимен

преди 9 години

Хем крадци, хем ***! Явно че при 20 години с по 180 милиона субсидия (минимум), защото има и не преки субсидии, трябва бая да се е крало, за да може да се загоби най-евтиния наземен транспорт! А за мениджмънта няма какво да говорим - само затвор и отнемане на имуществото!

1

Гошо...Тъпото

преди 9 години

Повече от 20-сет години,не само железниците,ами народът на България,не е държавен приоритет.Поради това,всичко което подкрепяше и обслужваше редовите българи е...загробено.Колективната...безотговорност на всичките ни управлявали безотговорници,даде...богати плодове.Ще се оправим,кога цъфнат налъмите,или на върба в...сряда;защото още те...управляват.