По навигация ограничението било 90. Кирил Петков обещава ако го изберат пак да преговаря с Гугъл да ъпдейтват картата, за да се избегнат такива инциденти в бъдещето.
Тия лайн#ри като вдигат глобите(без резултат) си мислят ,че на тях не може дасе случи.Господ си знае работата!
Разбира се че е имал малко време за реакция НСО шофьорът. Пък ако беше карал с 200 още по-малко щеше да е.
Водачът на НСО,когато е видял излизащото Ауди,вместо да намали и да го пропусне,поради самонадеяност и арогантност е тръгнал да го заобикаля през насрещното с висока скорост.Спирачен път липсва.Именно за това се направи спешното асфалтиране.
Гледах по телевизията,Кирил Петков съвсем спокойно да обяснява,че оня запис бил манипулиран.Браво бързо се съвзе от шока.И както беше казал един герой,човек и в нужник да падне,само трябва да се оближе и да продължи.Такива ли трябва да ни управляват,целите в ***.
Каквото и да казват експертите връщане назад няма - факт е ,че загина невинен човек ,а кико тъ пото и в танк .да го возят е все тая ,едва ли някой иска да го убие ,но да го набие и нарита по празната кратуна опашката от желаещи магистралата до Варна няма да стигне .Не го чух да исказва съжаление ,но то от човек без съвест и морал нищо не не се очаква .
Всъщност, това май е единствената ремонтна дейност по републиканската пътна мрежа, откакто Сглобката взе властта.
с асфалтирането на пътя работата стана сериозна, властта във Варна е на ПП-ДБ, вече се видя кой иска да заличи следите, липса на записи по камерите, не работели, петков водел някакъв разговор, подло се опита да стовари всичко на шофьора и да избяга от отговорност
Скоростта на НСО ясно че е била в пъти над ограничението, но скоростта на преасфалтиране е направо плашеща.
НЕ СТЕ МЕ РАЗБРАЛИ ПРАВИЛНО. КОМЕНТАРИТЕ 59 и 60 "БЕЗ КОМЕНТАР" СА СВЪРЗАНИ И ПОКАЗВАТ РЕГУЛЯРНАТА ПРАКТИКА НА КОРТЕЖИТЕ НА НСО ЗА НАРУШАВАНЕ НА ЗАКОНА ЗА ДВИЖЕНИЕ ПО СВИДЕТЕЛСТВО НА ГЕН. ДИМИТЪР ВЛАДИМИРОВ - БИВШ НАЧАЛНИК НА НСО ПРЕД БНР. ТАЗИ ПРАКТИКА НЕПРЕКЪСНАТО СЪЗДАВА ИНЦИДЕНТИ ВЕРОЯТНО ДО 200 ГОДИШНО!!! ВЪПРОСЪТ Е ИМА ЛИ "НЕГЛАСНО ПРАВИЛО" ДА СЕ ПОСТАВЯТ НЯКОИ НАД ВЪРХОВЕНСТВОТО НА ЗАКОНА???!!!
До Груюнема нужда да обясняваш, преди 1 час и аз това им писах, ама ората са озлобели, с пълно право, срещи джигитите и не можеш да говориш нормално. Трябва само да анатемосваш :D Иначе удара и да е станал със 70-80, ония ако са набили спирачки значи са карали със 120+ и разбира се не виждам някой пътник каква вина има. Все едно аз като карам някой зад мен да ми дава зор и после ако се ударя той е виновен. Ама...това ни е обществото, началника им го каза, че са прости.
И при 60 и при 130 от РПГ-то не можеш да избягаш. Не са решили не са го думнали. Независимо с колко бронирана кола се фука.
"Има едно негласно правило, че когато има знак, скоростта не се намалява до отбелязаната, защото някой може да има намерение да извърши атентат срещу автомобила с охраняемото лице. Това се практикува по цял свят".
"При 50-60 км/ч автомобилът на НСО става уязвим. Може да има 20-30 километра бонификация от гледна точка на сигурността на охраняемото лице". Това обясни пред БНР ген. Димитър Владимиров, бивш началник на НСО, по повод катастрофата край Аксаково с кола на НСО, в която се е возил лидерът на "Продължаваме промяната" Кирил Петков.
Сега се чудят как да изкарат човека виновен та да покрият поредната изцепка на Киро,като всички другизаписи,ала балаА какво стана с фалшификациите на Лена? Кога ще има осъден от тези мошеници..всичко се замита под килима
А драйвъра? Отстранен ли е? Направо пишете, че колата на загиналия неправомерно се е движила настрани с жестока скорост и ударила зверски колата на НСО.
Катастрофата с НСО: Ударът е бил най-малко със 130 км/ч при ограничение 60