7

Анонимен

преди 8 месеца

Да си купиш Тесла все едно да си купиш Лада Калина с ускорение 4 секунди. Теслата си е голямо дърво.

6

Анонимен

преди 8 месеца

Ако зареждате на зарядна станция , а не на домашен ток , 100 км ви излизат 25 -30 лева , особенно на бърза зарядна .Така че поне засега не е оферта

5

Анонимен

преди 8 месеца

В Китай времето е топло, освен това хората в големите градове ползват колите предимно в града, да не говорим, че Китай прави най-добрите литиеви батерии и разполага с изобилие от литий. За китаеца не е лукс да си купи електрическа кола, все повече електрически коли карат.

4

Анонимен

преди 8 месеца

Винаги съм карал на бензин и докато не станат масови колите на водород , смятам да си остана на бензин . Не отричам дизела , но за моите нужди не е подходящ

3

Анонимен

преди 8 месеца

Новият BYD HAN 2023 разбива теслата и немските по-всички показатели - технически параметри и пърформанс, комфорт и поведение на пътя, сигурност, дизайн, цена. Салонът на BMW изглеждат като скърцаща пластмасова кухня от евтини материали в сравнение със салона на BYD, да не говорим за Тесла, където интериора е пълна мизерия.

2

Анонимен

преди 8 месеца

Тесла, месла зелената зделка излезе яло... ва Германия удължи срока за автомобилите с вътрешно горене нали щяха да ги спират оказа се че е работата, е кьор фишек и Тецове си пусна за неограничено време

1

Анонимен

преди 8 месеца

Де го търсят тя бендзин и ние да си потърсим ?