"100 станции са нищо за коли, които се зареждат с часове!" - Да, нарипа се трифазен ток. Само дето имашмедин проблем. Ако имаш 100 станции, които зареждат за 12-16 часа 100%, дори да има коли, коити искат да заредят 25% от капацитета на колата, средно пак са то 3.2 часа на кола. Т.е. на ден имаш капацитета да заредиш 720 автомобила и то ако са в перфелтен сихнфрон, една след друга, дори и в малките часове на деня, реално от опит ти каьвам, че ще са макс 200./Крайно недостатъчно.
Няколкостотин килограмовите батерии ще бъдат неописуем проблем в близко бъдеще! Ако я деформираш или ако се навлажни, се самозапалва с енергията на термична бомба! Не може да се угаси дори потопена във вода! Ако има наблизо други батерии, ще запали и тях! Поредната грандиозна печалбарска измама, тип "след нас потоп"!
Електроенергийният системен оператор да не е фиктивната държавна компания за зелена енергия? Същата като Дирекцията въздушен болничен транспорт без пилоти и авиопарк?!!!Народът понеже масово кара 20 годишни електромобили ли се загрижихте за зарядни станции...То пътища няма на 80 км. от София, този бушмен тръгнал на служебно с електричката да тества къде да си пъхне щепсела... Два свята - този в Софето и останалия на всички българи!!!!
"Колкото е по-ниска заплатата му, толкова по-злобно човече е." - Не си видял злоба. Работил съм с хора, коитон искренни вярват, че ако не си "на стойност" от поне 5-6 милиона евра, то не си човек и е добре, да те държат в някакъв лагер.
Много си прав - сиренето е безплатно само в капана за мишкки. Чакат просто още малко и ще падне голямата балтия. Синя и зелена зона ли? Ниски данъци ли?!? Абе я плащай тука бързо бре, щом имаш пари за електричка значи ще си плащаш като поп. Нека се радват още малко, че като замине батерията и им кажат цената за нова ще вият като сарански мечки.
А ве програмиста , ако мислиш че 35-40к на година, едва ли вземаш толкова , но дори и да ги вземаш са големите париПари са ,ако се сравняваш с *** и фадромисти кат мен
"Кучетата си лаят. Керванът си върви. Всяко ново нещо се посреща с недоверие." - Като интернета и смартфоните ... О пакай - нямаше такива работи там.
Още малко, една две годинки и почва дрането за притежателите на електрички И държавата знае клишето ,,возя се без пари " и ,,нямам обслужване на двигател и т.н." Как така без данък, без зона
Германия и другите производители на електрички отказват да си взимат обратно старите батерии,ние нямаме завод за рециклиране и като свърши живота на батерията трябва да дадеш пари за батерия колкото за нова кола.Знаете ли какво ще стане?Ще ги гледаме зарязани електричките както тротинетките из цяла София.А батериите къде ще ги хвърляме не знам-те са силно токсичен ***.Ама зелените не го казват това.
Сега това ли е модата - да разхождаш 1 тон литиева батерия? Тези коли биха имали предназначение единствено вътре в градовете, но при това тегло и проблеми с батериите, не виждам колко "масово" ще стане. Иначе идеята е добра, но по-скоро трябваше да се мине първо на водородни автомобили, само че при толкова катастрофи рано или късно ще има "малки водородни бомби".
Това да караш Тесла в Германия е ако ти е за града, за бегачка за аутобана е доста глупаво такава кола, колко минаваш зимата със 160?
"Германец, ти къде и по колко време зареждаш Тесла-та?" -- Ще ти отговоря, защото ми се струваш добронамерен. От 5 години карам Тесла. Вече втора. Сменям ги през 4 години. Възможности за зареждане - бол. В паркинга на работата. На улицата. На магистралата, ако си на път. Отвори произволна карта със зареждачки в и около Мюнхен и ми кажи, че имам проблем :)
Покриват страната със зарядни за електромобили