А това, че моде Y имаше насъбрани поръчки за 12 тирмесичея и се стурпаха в едно, хич не оказа влияние, нали?
"Електромобилите с батерии са 12.1% от всички закупени нови автомобили за миналата година." - а защо само 12.1%, нали са много убави, защо не 96%?
Норвегия на практика им раздава колите и е нормално, да са водещи в листите, макар че, реално са с по-малко население от България. Вкарайте същите схеми и у нас! Защото там, един голф ми излиза, колктоо страндртен модел 3, като се сметнат данъци и паркинги.
В Швейцария тази зима спряха електричките от движение защото енергийната система вечер се претоварва когато всички ги включат за зареждане.
ми хайде откога ги чакам тия европейци. Време е да почнат да пращат повече втора ръка обикновени автомобили насам, че е време да сменям е60-ката
До до 33 - Добре, кажи ми ти, като знаеш? Воията на голфа е далеч по-добра от тази на Дачия, но не мога да кажа, че тройката вози толкова по-удобно, че да си залсужава цента. В интерес на истината, вози малко по-дървено. Не, не е като дачията, но за мен е важно. Защо да дам почти 30 пъти парите? Ускорение от 0 до 100?
В Европа неотдавна искаха да спират уличните лампи и витрините на магазините, за да пестели ток. В Европа дават пари на домакинства, ако изключат електроуредите в пикови часове. Какви "електромобили" въобще обсъждаме, извън безбройните им недостатъци? Дори да бяха перфектни, пак са неприложими.
В Русия винаги ще карат истински коли с ДВГ а не измислените електрички, и всички световни марки ще запазят производството си на коли с ДВГ за страни като Русия, а европейците ще карат измислените електрички или на велосипеди.
Какво предлага един Голф, дето Дачия го няма?! аххахахахахаха. Наистина ме разсмя! Наистина! Какво предлага един GLS, дето Голфът го няма?!
Покрай една Тесла 5-6 години и я продай да видим колко пари ще и вземеш. Електрическите коли губят себестойност много по-бързо от останалите.
Акио Тойода, главен изпълнителен директор на фирмата, носеща неговото име, наскоро каза пред репортери, че е част от "мълчаливото мнозинство" сред автомобилните производители, които са скептични относно бъдещето на електромобилите. Само си представете как 81 милиона автомобила, които се произвеждат всяка година, ще бъдат заменени с електромобили. Тази планета няма ресурси, за да качи 8 милиарда души на електрически скутери, камо ли на електромобили.
До до 25 30 - Какво предлага един Голф, дето го няма в една Телсла 3? Голям таблет по средата?
То и една Дачия ти е 20000лв. нова. Защо да взимаш Голф, не можеш да си избиеш разликата... Мани ги тия МБ, БМВ, Ауди- никога не можеш да избиеш разликата. Мятай се на една Е60ка за 8 палки със сливенска регистрация, дизелче, и си свиркай.
Навремето когато излязоха мобифоните,Една ''Делта''на ''Бенефон'' нова в магазина струваше 3000 марки или сегашни 3000 евро.Безумна цена 6000 лева за една радиостанция с филтър.Днес има за 5 лева джи ес ем!Сигурен съм,че и с електро колите ще стане така след 20 години.Даже няма да ги купуваме,а ще си викаме някоя по телефона с приложение.Няма и да я караме,ще се кара от спътник с 6 ДЖИ през компютъра!
Един Голф е 40 000 лева. Защо да дам 95000 за най-евтината Тесла? 50 години не мога избия разлиакта.
Влизам с пуканките в коментарите. Викам си- със сигурност някой пич с пари и електрокар е влязъл да се заяжда с всезнайковците, дето пари за ток нямат, ама се изказват за коли по над 100000. Имам пари за електромобил, има си предимства, но няма да си купя. Имам Plugin Hybrid Volvo- страхотна количка. Е, по-бавна е от Tesla де, спор няма. Както и долу пичът ви е казал- да сме всичките с добри доходи да спорим за коли- ок. Ама с 3к заплата в склада както е форумният лаф- не става.
Още по- зле! Това НЕ отменя изхвърлянето на батериите, както и на цялата кола, щоето е още по- зле за природата, умнико!
Рекордно търсене на електромобили в Европа