На 100% не са реални. В Германия трудно намираш кола на 6 години на толкова км, а тази е на 12. Там средно автомобилът се кара тройно повече оттук. За 12-годишна кола тази минава като почти за некарана. Няма как да е попаднала на Горубляне за случаен купувач. Все пак може да е читава, но за километрите, не се заблуждавай.
Всичкото това е политика, наложена ни от запада защото не слушкаме и не купуваме достатъчно от новите им *** и най-вече великите тролеи.
Средна норма ли?Ами примерно ако колата е от Италия по 60 хиляди на година, а ако е от Германия по 40 хиляди на година. Така съм чувал, но изключения има всякакви, които за съжаление няма как да знаем. А тези 169000 км на 99.99% са фалшиви.
Открих един Форд Фокус 2008г дизелче на Горубляне, търговецът казва, че е на 169.000 км, но незнам дали не ме лъже! Каква е средната норма за километри на 13 годишна кола?
Е, тойотата нищо не знае, кола е, но аз знам километрите, тъй като всичките коли, които карах ги купувах нови, а не втора употреба.
Преди да спират каквото и да било друго, трябва да забранят колите с десен волан, с които берачите на ягоди напълниха България!
Тези руски кошници да се забранят от магистралите. Представляват опасност като почнат да пъплят с 40 в средна лента. В крайна сметка, това са коли на 30+ години, но има и много нови западни коли, които не са годни да са на пътя. Ако трябва да минат тюв в Германия половината теошки ще останат без разрешение да са на пътя.
От всичките коли, които карах досега, само с тази от преди 1989 година не съм закъсвал насред път. Последно тойотата скъса ремък ....
В голяма грешка си. От всички вредни неща, дизеловите замърсяват повече от бензиновите само в азотните аксиди., докато бензиновите замърсяват повече с други замърсители. Принципно дизеловия автомобил е "по-чист" автомобил от бензиновия като цяло. В някои градове в Германия наистина забраниха по някои части на няколко улици да минават някои стари дизелови автомбили, точно заради азотните оксиди, но това е в Германия. В България никъде няма наднормени нива на тези газове и забраната няма смисъл.
От всички руски возила , които семейството ни имаше само Мускала не ни е оставял на пътя . ЗАЗ - пада цяла гума на Витиня 1975 бил съм бебе, после Москвич 12 късмет-нищо, 88г. чисто нова Лада 1200s прибиране от море и на Карнобат нещо се строши и четиричленно семейство - принудително спане в хотел и чакане на част 2 дена като в Баш Майстора, 89г. година къса ангренаж след Варна и спане при роднини една нощ. И това коли купувани нови.
Газовете от дизеловите автомобили са много по-отровни от бензиновите. За това в Германия няма ограничение за бензиновите автомобили за центъра на градовете. Ограниченията са за ДИЗЕЛОВИТЕ автомобили на 4 категории защото изпускат твърди частици които предизвикват рак.
Всички автомобили след 2011 трябва да бъдат забранени. Старите коли замърсяват много. Нека всеки си вземе електрически автомобил.
Това е модел 2107 СЕДМИЦА както и казвахме на времето! Сега се вгледах в маската и! Нещо Не ясно?
Прогноза: Спират първо старите "Лада" и "Москвич" от градските центрове