213

До Форд фокуса

преди 3 години

На 100% не са реални. В Германия трудно намираш кола на 6 години на толкова км, а тази е на 12. Там средно автомобилът се кара тройно повече оттук. За 12-годишна кола тази минава като почти за некарана. Няма как да е попаднала на Горубляне за случаен купувач. Все пак може да е читава, но за километрите, не се заблуждавай.

212

Бай Пешо

преди 3 години

Всичкото това е политика, наложена ни от запада защото не слушкаме и не купуваме достатъчно от новите им *** и най-вече великите тролеи.

211

Анонимен

преди 3 години

Средна норма ли?Ами примерно ако колата е от Италия по 60 хиляди на година, а ако е от Германия по 40 хиляди на година. Така съм чувал, но изключения има всякакви, които за съжаление няма как да знаем. А тези 169000 км на 99.99% са фалшиви.

210

Дайте съвет

преди 3 години

Открих един Форд Фокус 2008г дизелче на Горубляне, търговецът казва, че е на 169.000 км, но незнам дали не ме лъже! Каква е средната норма за километри на 13 годишна кола?

209

До 221 C

преди 3 години

Е, тойотата нищо не знае, кола е, но аз знам километрите, тъй като всичките коли, които карах ги купувах нови, а не втора употреба.

208

Кент Купе

преди 3 години

Преди да спират каквото и да било друго, трябва да забранят колите с десен волан, с които берачите на ягоди напълниха България!

207

Не са само те

преди 3 години

Тези руски кошници да се забранят от магистралите. Представляват опасност като почнат да пъплят с 40 в средна лента. В крайна сметка, това са коли на 30+ години, но има и много нови западни коли, които не са годни да са на пътя. Ако трябва да минат тюв в Германия половината теошки ще останат без разрешение да са на пътя.

206

Анонимен

преди 3 години

Напротив, бензиновите изгорели газове са по-отровни.

205

С

преди 3 години

Руските *** бяха нови , Тойотата сигурно не си знае киломтрите

204

Анонимен

преди 3 години

От всичките коли, които карах досега, само с тази от преди 1989 година не съм закъсвал насред път. Последно тойотата скъса ремък ....

203

До 215

преди 3 години

В голяма грешка си. От всички вредни неща, дизеловите замърсяват повече от бензиновите само в азотните аксиди., докато бензиновите замърсяват повече с други замърсители. Принципно дизеловия автомобил е "по-чист" автомобил от бензиновия като цяло. В някои градове в Германия наистина забраниха по някои части на няколко улици да минават някои стари дизелови автомбили, точно заради азотните оксиди, но това е в Германия. В България никъде няма наднормени нива на тези газове и забраната няма смисъл.

202

Анонимен

преди 3 години

А кауците кога?

201

Евроатлантик

преди 3 години

Разбира се , това не са коли ние сме в Европа

200

От

преди 3 години

От всички руски возила , които семейството ни имаше само Мускала не ни е оставял на пътя . ЗАЗ - пада цяла гума на Витиня 1975 бил съм бебе, после Москвич 12 късмет-нищо, 88г. чисто нова Лада 1200s прибиране от море и на Карнобат нещо се строши и четиричленно семейство - принудително спане в хотел и чакане на част 2 дена като в Баш Майстора, 89г. година къса ангренаж след Варна и спане при роднини една нощ. И това коли купувани нови.

199

Анонимен

преди 3 години

Газовете от дизеловите автомобили са много по-отровни от бензиновите. За това в Германия няма ограничение за бензиновите автомобили за центъра на градовете. Ограниченията са за ДИЗЕЛОВИТЕ автомобили на 4 категории защото изпускат твърди частици които предизвикват рак.

198

Анонимен

преди 3 години

Зелен, да ти го набoдем! Видиш ли ква глyпост си надраскал?

197

Зелен

преди 3 години

Всички автомобили след 2011 трябва да бъдат забранени. Старите коли замърсяват много. Нека всеки си вземе електрически автомобил.

196

Без име

преди 3 години

Едно старо БМВ или Мерцедес могат да замърсяват много повече от един Москвич или Лада.

195

помнещ

преди 3 години

Това е модел 2107 СЕДМИЦА както и казвахме на времето! Сега се вгледах в маската и! Нещо Не ясно?

194

Да

преди 3 години

Точно така, нека раята не смущава господарите и изчисти централните градски части