15

Анонимен

преди 4 години

Пак започна промиването на мозъците, че автомобилите замърсявали, а ел.превозни средства не замърсявали. Реалността е точно обратната - ел.превозни средства на батерия замърсяват в пъти повече от превозните средства с двигатели с вътрешно горене.

14

нормален

преди 4 години

А, не може ли просто за тротинетките да важат правилата за велосипедите? А?

13

Анонимен

преди 4 години

Да ги забранят, докато направят съответните промени в закона, които да им разрешат да карат по улици и велоалеи и то само ако са с вграден ограничител за скоростта, която да не може да е повече от 10-15 км/час.

12

Анонимен

преди 4 години

Председателят на Съюза на преподавателите по автомото подготовка Йонко Иванов - отявлен защитник на анархията при регистрация на автомобил с десен волан е против тротинетките. Питайте го какво мисли за Юбер. Експерт до експерта. Едни и същи ....

11

Анонимен

преди 4 години

По цял свят тротинеткаджиите и велосипедистите станаха голям проблем. България не е изключение. Очевидно трябват не само правила, но и контрол за спазването им. То и сега велосипедистите нямат право да карат по тротоарите, но масово го правят и то съвсем безнаказано. Няма нито един глобен велосипедист, а те всички карат по тротоарите. Въпрос на време е да тръгнем с бухалки, за да се пазим от наглите тротинеткаджии и велосипедисти по тротоарите.

10

Ясъмкон

преди 4 години

Вместо да забраняваме електричките я дайте да да забраниме колите по централните места и малките улички. По главните пътища велоалеи. Аз не искам некакъв сел ски утрепляк да ми бълва сажди с бмв 3ка дизел на 20 години без катализатор. Четох за шайоми че минават с едно зареждане 30км. И ако живеете в град и работите там за какво ви е кола?

9

Анонимен

преди 4 години

Всичко се прави с привидната презумпция, че с цел да се подобри въздухът в градовете. Хубаво, но ако не се подобри въздухът, какво правим ? Другият въпрос е, че човекът с ПЕДАЛетката е по-уязвим дори от пешеходец. пешеходеца развива 5км/ч а ПЕДАЛетката минимум 20. Опитай да се затичаш и да се блъснеш в стена, може и в човек и да видим последствията. В същност Епедалите трудно ще станат толкова, че да повлияят на чистотата на въздуха, както и на нормалните хора, така че няма страшно!

8

anon

преди 4 години

Смешници. Правила за тротинетки ще мислят. Заемете се със смъртността по пътищата смешници. Колко души умират от тротинетка на година? А от коли?"Съюза на преподавателите по автомото подготовка"

7

Анонимен

преди 4 години

В Дания имаха закона изготвен една година, преди да се появи куц скутер на пътя ... Нещастници българи! За нищо не ставате 80%, освен за верига на връта ...

6

евала

преди 4 години

Единствения проблем с тези тротинетки е, че не са повече и не са достатъчно привилигировани по улиците. Все ще се намери някой *** да говори глупости и дърпа хората назад. Хора, това е начина напред. Това искаме - да е по чисто, по-приятно. Трябва да се стимулират такива неща, и да се обезкуражава ползването на коли. Повече тротинетки и повече колела с повече привилегии и инфраструктура за тях. За колите повече данъци само.

5

Анонимен

преди 4 години

Наивно е да се смята че с някакви правила ще спрат диваците да се блъскат и ръгат.Оно си им е генетично заложено.

4

Идвам от Париж

преди 4 години

Ами там има десетки хиляди тротинетки и колела, на пътя, включително и на тази фирма. На тукашните шофьори и "шофьори" ако им се стовари това, просто не знам какво ще стане. Свиквайте, това е положението!

3

Анонимен

преди 4 години

Мамят ви.В Ню Йорк за час тротинетката струва 15лв а в Сф ви искат 20 лева?????????Луди ли сте Беееее?!?!

2

Анонимен

преди 4 години

тези същите експерти искаха и шофьорските курсове да станели по 3000-4000лв защото толкова били в германия....

1

Анонимен

преди 4 години

този очевиден представител на такси лобито по-добре да си трае!