Политизирането на катастрофите е знак, че някои хорица са наистина зле. А единствено жалка опозицийка като Нинова и Радеф се хващат като удавник за сламка за всяко нещо, било причинено от човек или природно бедствие. Жалки сте и смешни дребни душици!!!
Ако ще сравняваме какви са били пътищата направени от Комунистите, и сегашните от Демокрацията, то трябва да сме честни и обективни.Кой от по-възрастните не си спомня пътищата през лятото едно време, които от жегата бълваха мехури разтопен асфалт? Същите тези мехури разтопен асфалт запълваха пукнатините образували се през зимата, и фактически самопоправяха пътищата. Някой да е видял такива мехури на Демократичните пътища?
Като единствения приоритет на "държавата" е краденето като за световно и точенето на еврофондовете, никакъв контрол не се осъществява върху пътното строителство. Единственият контрол е колко ще се открадне и да се прибере съответния процент.Нека кажат как ремонтираха централна гара за 90 милиона, при положение, че за 30 милиона може да се бутне и да се построи нова гара. Също така как след "ремонта" сградата на гарата на отговаря на никакви евростандари за земетръсоустойчивост.
"Тъй като фирмата е отказала да отстрани дефекти на пътя, участъците ще бъдат ремонтиран за сметка на АПИ, отбеляза министърът."Само в Герберистан обикновените граждани плащат задълженията на фирмите. Няма държава, няма управление. Всичките на кладата.
Вместо да *** шофьорът, да вземат да осъдят фирмата-строител и приемната комисия за убийство по немърливост плюс измама.
За 23 милиона евро толкова!Другият път да теглят кредит от 230 милиона евро, пък дано направят път близък до качества с онзи от 80-те години на миналия век!
"Тъй като фирмата е отказала да отстрани дефекти на пътя, участъците ще бъдат ремонтиран за сметка на АПИ, отбеляза министърът."Демек фирмата е на правилните хора,които /най-вероятно/се отчитат както,и комуто трябва.Докога,другари?Седемдесет и кусур години не ви ли стигат?
До РеалистИ в другите държави има проблеми и ги решават, тука само крадньенье от шайката ГЕРБ, друго нема.Къде са 1,5 милиарда от здравната каса,дето ги опраскахте още първия мандат, къде са бе туупан герберастки?
А бе, 81 позитанец. ***, с иддиота, има ли държава в света, независимо кой е на власт, да няма всеки ден по няколко проблема. Баххти олигоффрените дето се въдят в нета, в любимата ти Русия как е, мислиш?
До 80 червен анонимник. Айде и тоя взе да говори от името на народа - типично за комунделите от Позитано. За целия народ не знам, но знам, че има достатъчно разумни хора, които отново ще изберат ГЕРБ на следващите избори. Щото другите добре знаем какви катастрофи правят - много по-страшни от тази край Своге.
Кой ще обсни защо цели 2 години /от 2014 до 2016/ пътят е бил в експлоатация, без да е бил приет ремонтът, без паспорт и сертификат. Не разбирам лекотата, с която министърът приема отказът на фирмата да изпълни предписанията на АПИ. Подобен отказ не подлежи ли на някаква санкция? Не съществват ли механизми институциите да задължат фирмата, получила боществена поръчка и 23 милиона ЕВРО?
То хубаво - най-накрая някой да каже че фирмите, които ремонтират пътищата само тъпчат гушите... Но какво ще стане когато кумът или кумицата тропат по масата/ Някой помни ли когато правеха ремонт на Цариградско шосе в София как боко се кълнеше че ще накара фирмата да оправи поразиите си? Нещо слчуайно да е оправила? След някоя и друга година се почна друг ремонт. сигурно от същата фирма.
Брей, герберастията даже знае какво си мислят хората зад волана.А знаят ли какво им мисли целият български народ?
Всичките пътищша са с варовик, не е само този.Добре ще е някой друг кортеж да мине по такъв път в подходящо време. Те не спазват ограничението на скоростта.
В асфалта на пътя-убиец: Варовик и други недопустими материали