Проблема не е нито във влаковете, нито в пътна или железопътна инфраструктура - проблемът е че България се управлява повече от 70 години от комунисти, които развяват лозунги от времето на Йосиф ВисарионовичЗаради такива провокатори, като теб не може да се води нормален диалог! В немски влак дезибекцират тоалетните при всяко пътуване, а в нашите няма тоалетна хартия. Какво са ти виновни управляващите, че вторият който влезе в тази тоалетна ще отмъкне хартията?
Пример за по-добър железопътен от наземен транспорт е софийското метро. С един билет с безплатно прикачвате може да се стигне от единия до другия край на града. Влаковете са редовни и чисти. Наземния транспорт е предпочитан от гратисчийте. Това е добре за пътниците в метрото, защото няма пътници с нулева хигиена.
До Hafen die WahrheitПроблема не е нито във влаковете, нито в пътна или железопътна инфраструктура - проблемът е че България се управлява повече от 70 години от комунисти, които развяват лозунги от времето на Йосиф Висарионович!
Проблрмът с високите скорости не е във влаковете, а в остарелия релсов път.Да прав сте! Нещата са комплексни. Аз имах предвид и това. И понеже скоро гледах клипове на високоскоростни влакове, ако се въведат у нас, всеки софиянец ще предпочете да стига до морето за 2-3 часа вместо да кара като луд за 5-6 часа. Удобството е несравнимо!
Проблрмът с високите скорости не е във влаковете, а в остарелия релсов път.Дезире на Сименс, от които БГ и. А 120 мотриси могат да се движат с 240 км/ч, но на практика тук се движат с до 75,защото иначе ще излетят от релсите.
Приземиха ВВС,нямаме армия,фалираха БДЖ,болници фалират,банка фалира... Народа избяга,измира... Ей това успяха да направят калинките на властта за 10 години със незнайно,какви огромни взети заеми!
Владимиров , и другите около него трябва да бъдат сменени с по умни и качествени хора ,който разбират от управление на железница . Защотото от както Герб са във властта винаги има някакви проблеми за решаване Когато Герб спечелиха изборите Те назначиха Владимиров за изпълнителен директор и от него самия почнаха проблемите .-.
Малко известен факт е, че жп-мрежата у нас е неподходяща за голямогабаритни товарни превози /за което основно се ползва в развитите държави/ поради тесните тунели. А иначе пътническите превози са с една идея по-евтини от автобусните, но по-бавни и най-вече вагоните са непоносимо мръсни. Ползват се от хора склонни да правят компромиси с времето и хигиената си за да спестят някой лев. Лъжа е, че по света масово железниците са държавни. Държавна е само инфраструктурата. Влаковете са частни.
До кога държавата ще дава пари за нещо, което не се ползва.То може да се ползва, горещ пример са високоскоростните влакове които навлизат в все повече държави. Само че БДЖ е с жп парк отпреди 40-сет години. В наш вагон да те гнус да отидеш до тоалетна, а в съвременните влакове ти сервират храна в подобаваща обстановка!
Ами тя държавата продаде товарни превози който бяха печеливши и си остави губещите пътнически...дали това е държава?
До кога държавата ще дава пари за нещо, което не се ползва.По-добре да инвестират парите в ремонт на пътищата, все пак всеки ползва някаква форма на автомобилен транспорт, а много малко хора ползват влак.
Единственото смислено решение е, БДЖ да стане частна чрез публичен търг. Всичко друго ще бъде на парче! Няма ли здрав технически контрол, който само частен инвеститор може да окаже, забрави!
Намесата на държавата се състои в това, че е дала 20 милиона, които със светкавична скорост ще потънат в нереформираната вече 30 години система. Ако трябва да се закрива БДЖ, ако трябва да става частно дружество, но не искам повече пари от моите данъци да отиват на вятъра.
Имам един познат завършил ПЖИ. На маса се гъбаркаме, че държавния изпит в този ВУЗ е "Крадене на нафта" . Той отвръща - Абе, има нещо вярно...
Сметките на БДЖ запорирани. Защо държавата се намеси?