По цял свят паркират и на забранени места, ако паркоместата са малко. По света също се паркира масово по тротоари, а част от градинките отдавна са направени на паркинги, вместо колите да влизат в тревата. Който не е ходил, може да го провери като се разходи с гугъл стриит вю из градовете по света. Всяко възможно пространство за паркиране се оформя като такова, но някъде и това не помага и се паркира по тротоарите, а хората вървят по улиците. Казвам го от личен опит, а не от гугъл.
Тия по-надолу дето ревете за парко места, сещате ли се че тия парко места, за които говорите по белият свят, не са безплатни????
До 45Тези,които си купуват апартаменти там,идват от места,където също няма асфалт и паркинги!!!
Не лъжи! И в кварталите, където има Синя или Зелена зона, пак няма свободни места за паркиране. Знам го от личен опит.
Абе човек,защо мислиш.че общинарите не си гледат съвестно работата?!Я провери между 25 и 28 примерно,когато се раздават заплатите.....
"Аз не мога да разбера защо си купувате апартаменти в блокове, до които няма нормален достъп."Защото 90% от новото строителство в София е такова. Строи се на поляната, в калта, а асфалтирана улица и паркинг не били задължения на строителя, а на общината.
Люлин е квартала събрал най-големите *** на България. Цари абсолютно беззаконие и висока престъпност и корупция. Като в американско гето е - там нещата никога няма да се оправят.
Когато паркоместата не достигат, се създават нови паркоместа, а не се забранява паркирането, както малoyмнo предлагат някои. Ако в Люлин има примерно 50 хиляди коли, а само 30 хиляди паркоместа, много ясно, че останалите 20 хиляди коли ще паркират на забранени места, докато не се създадат паркоместа и за тях. Примерът е близо до истината и важи за цяла София.
В нормалните държави не правят това, което предлагаш, а създават нови паркоместа, както на открито, така и на закрито. Само човек с много увредено съзнание, може да иска забрани, без хората да има къде да паркират. По цял свят има проблеми с паркирането, но по света ги решават, най-вече с нови и нови паркоместа, а в София забраняват, а паркоместата намаляват. На колко паркинги такива като теб разрешиха да се строят нови блокове? Взимате ни паркоместата, но после хайде да забраняваме. Що не си...
До Чиновник 40. Под наем съм. Въпросната улица е на 2 минути от метрото и си е улица и по ПУП на Люлин. В момента СО очаква, че всеки блок сам ще си асфалтира улицата, защото нямали бюджет, а пък строителя гледа и той да спести и се получава един омагьосан кръг. В София е пълно с ново строителство до което няма достъп. Повечето блокове ново строителство в Люлин имат асфалт, ако преди това си е имало асфалт. Аз лично съм обиколил доста в търсене на апартаменти и положението е такова в момента.
До ЧиновникАз лично съм съгласен да плащам по 100 лева на година за Люлин 8, обаче да дойдат да ми оправят улицата, защото блока ми е построен 2011, а още нямаме асфалтирана улица. Скъсахме СО от жалби и пак нищо не става.
Тези проблеми, с безразборното паркиране и унищожаването на зелените площи, могат да се решат много бързо. Паркирането в целия квартал става платено, слагат се колчета по тротоари и около градинки и няма да има повече такива гледки. Обаче не се сещам как люлинци ще се навият да плащат по 100 лв. на година за първа кола и по 200 лв за втора кола, за правото да паркират пред домовете си. Сами виждате, че в кварталите където паркирането е платено има ред, има и свободни места.
"...А ако вътре има бомба?" ??!? По дяволите и заглавие!! А ако има куче, панда, надут дюшек, ПОТНА ТЕНИСКА, КИЛОГРАМ ДОМАТИ!!! А ако баба беше дядо?!?!Явно е важно сеир да има, да се създава напрежение!
До КрайОсвен мерките, които си изброил, този кмет трябва да ви задължи, да си оправите и панелните коптори. Да ви накара, да си махнете "усвоените" балкони, разноцветните изолации и изобщо всичко, което живущите в панелните квартали сте сътворили, за да изглеждат като дълбока ориенталска провинция. Ред трябва да има навсякъде, а не само в центъра.
И забалежте за какво реве българчето - дупките по улици и пътища са денонощна тема по телевизите и сайтове. Рядко някоя майка ще изреве че тротоароите са лунен пейзаж където ги има и че с количка в града е истинско мъчение.Българина обича повече конските сили от жена си/детето си/майка си.Преклонението пред МОЩНОСТТА е присъщо на първобитния човек човека на бъдещето ще ползва колите да се придвижва от т.А до т.Б.
Много са зле нещата в Люлин наистина няма къде да се паркира на моменти, но с малко търсене се намира. Въпроса е, че байганьовщината на българина трудно се избива. С дъщеричката ми посещаваме един парк в Люлин 1, в който винаги има паркирани автомобили по зелените части и по пешеходните алеи. Сега около нашия блок строят нови два, а паркоместа няма, а не видях да има гаражи само магазини на партера. Просто не знам къде ще паркират новите новодомци ?
А ако падне метеорит върху училището или детската градина!!!! Искаме държавата да си върши работата... защита от метеорити над всяка сграда!!!!!!
Българите трябва да вденат че България по- богата скоро няма да стане НО ще стане бяла държава ако в нея се спазват законите и реда и има справедливост.Това докато не го проумеят нито държава ще имат нито общество. Ще си живучкат като пакистанци нищо че са географски в Европа.
До Обективен"По цял свят правят паркинги, само в София действат със забрани."Правят паркинги, но паркирането в тези паркинги струва пари. Поддръжката на един подземно-надземен многоетажен паркинг изисква цена за паркиране от 8-10 лв НА ЧАС! Вие сега за 2 лв. се стискате, а за 8-10 лв. ще направите революция. Накратко- паркинги няма, защото не можете да си позволите да плащате цената на подобно съоръжение.
Коли в градинки до забавачки, училища... А ако вътре има бомба?