49

Snorky

преди 6 години

Хахаха сменил двигателя, но всичко друго било наред. Само не уточни колко пъти го е сменил за да измине 1 млн км.

48

Факт

преди 6 години

Често се случва невзрачни на вид автомобили да изкарат по 500х.км без основен ремонт,но при определени условия-да се навъртят за малко години.На тия условия отговарят такситата-при тях двигателят направо няма време да изстине и ако се обслужва правилно се постига пробег почти двоен на заложения ресурс.Като навремето Тико-такси на по 500хил.Накратко-качествено и ПОДХОДЯЩО масло,редовна експлоатация,винаги топъл старт*,навременно обслужване и късмет.*едно студено палене се равнява на 300км проб

47

Анонимен

преди 6 години

До хахаха - Opel Corsa произведени м/у 1990-2000 са брутално здрави коли! е, факт е че возат несравнимо твърдо, но и аз знам за опелчета на над 300 хил. км без отваряни двигатели, със сменени някоя и друга платка.

46

Анонимен

преди 6 години

До До предшестващите дАбе, Дудук,Аз само зададох въпрос дали се брои, че един автомобил е на 1 млн км, щом си му сменил двигателя и почти всички части. Кое ми е на милион км? Километража и седалките ли? Аман от докачливци на тема съветска техника!

45

Анонимен

преди 6 години

Със сменен двигател брои ли се?И колко двигателя е сменил?

44

Анонимен

преди 6 години

хахаха,москвич!и това ли е колата като база за сравниние?

43

Анонимен

преди 6 години

Добре, ама нали става въпрос за автомобили, защо сте истаосали този курниk Москвич,той никога не може да изкара дори и половината от тези километри!Винаги все да похвалите тъпите руснаци, тези, които ви плащат заплатите!

42

Жо

преди 6 години

СТАРАТА КОЛА иска много пари за поддръжка- освен по двигателя, трябва да се подменят частите по окачването, по управлението, спирачната система, електрическата система, боядисване и т.н. Друг проблем е, че за стари коли трудно се намират части и трябва да приспособяваш.Но, има всякакви маниаци и откачалки...

41

Анонимен

преди 6 години

На Горубляне всички са на 1 милион.

40

Анонимен

преди 6 години

Сменил двигателя, но иначе на 1 милион километра??? Муахаахахахахахахахаха.......

39

Ано

преди 6 години

Кое и е наред?!!! Сменил двигателя, купето се разпада, няма и една екстра!!! Кое и е наред!!!?

38

It shoved

преди 6 години

А най важното е задкормилното устройство

37

It shoved

преди 6 години

Корейският са корейски колкото аз съм швед.А що се отнася до дизела и икаруса изкарваше1200 000- 1500 000 км. Ама вече няма такива автомобили всичко е политика и вече се произвеждат само *** и разни пласматарки. Работя в голям сервиз и сам виждал нещата от първа ръка!

36

Гочето

преди 6 години

Като продължение.. - плащаш и получаваш услуга. Нов автомобил, надежден, с прилежащите услуги към него. Понеже ние сме си с *** манталитет, за нас е нормално да си купим 18 годишен Фиат от италия на 600к км. с 125 на километраж и да хейтим здраво. Проблемът е в нас, а не в автомобилостроенето :) Аз работя, изкарвам пари, купувам вещ, тя се изплаща и я изхвърлям/продавам - не я използвам 30 години :)

35

Гочето

преди 6 години

Тук, както и на други места се намериха накладкаджии, които смятат, че имат понятие от ДВГ :) Бившите съветски автомобили (т.е. жалките опити да бъде създаден авомобил), идват с три ремонтни комплекта от завода. :) Всеки, които е имал подобен автомобил от датата на закупуване се снабнява с части - глава, клапани, валове, блок, сегменти, лагери, бензинова помпа и още две щайги отпадъци. Днес дда управляваш автомобил, това е вид услуга, такава, все едно си плащаш интернет, телефон, парно и ток.

34

хахаха

преди 6 години

Някакъв разбирач се изказа ,че новите коли като врътнат 200 хил били за основен ремонт , буахахахаа, чул си ти че на 150хил се сменя ремъка и ти се привидяло основен ремонт. Ако познаваш чужденци попитай ги знаят ли какво е основен ремонт - ще има да им го обясняваш цял ден. Комшията кара "Корса " като такси в момента е малко над 500 хил. и е нямал никакви проблеми- сменя си масло, филтри , ремъци и др. консумативи и няма да му кажеш километрите на опелчето.

33

Анонимен

преди 6 години

Съветски таралясници

32

До Явор

преди 6 години

Не можеш да ми помогнеш. Не пиша от България. Имам чисто нов Хюндай, имам план за 5 години поддръжка но това значи редовно посещаване на сервиза. Преди зимата само за преглед на колата + смяна на маслото ми взеха 400 долара. Частите са безбожно скъпи - един пластмасов тас е 150 долара и да не ти говоря за по-сериозните неща. Колата при мен е необходимост, ако не я ползвам ще ходя на работа в едната посока за 2 часа с автобуси.

31

соцкочина

преди 6 години

по-голям БООООКЛУК от съветските трошки нямаше!

30

Анонимен

преди 6 години

Колко основни ремонта са правени на московеца? Най-малко 7-8.