76

Анонимен

преди 6 години

След Втората световна война в Италия осъзнаха факта, че колата не е лукс, а необходимост е се постараха всяко италианско семейство да може да има кола, както и стана. Само в България някакви с не особено ум в главата, твърдят, че само богатите трябвало да притежават кола, както беше по света преди 100 години. Ако искаме чист въздух в София, повече хора трябва да имат коли и повече да ги използват - нещо на пръв поглед невярно, но ако човек се замисли (ако може), ще се убеди, че това е така.

75

Анонимен

преди 6 години

Като правят анализ на замърсяването,защо не анализират и покажат веществата,които се съдържат в този "замърсен въздух"?

74

+++

преди 6 години

Колите в България са малко сравнено с държавите от ЕС. В София колите също са малко - само в няколко града в Европа, колите на 1000 човека са по-малко в сравнение с София. Нормално е да очакваме колите да се увеличават, като в София колите са сравнително нови и не замърсяват толкова, колкото се опитват да ни излъжат някои. Само около 6,5% от регистрираните в София коли са на над 20 години, при това те се карат доста по-малко. Средната възраст на колите в София преди 2 години беше 11,5 години ...

73

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 73Що не направиш това на себе си,или на жена си,а? Със сигурност едва ли жена ти и децата ти ,се кефят на тези твои предложения...

72

+++

преди 6 години

Колите са пренебрежимо малък замърсител в София през зимата, когато замърсяването е в пъти над нормите, а колите замърсяват около 1/4 от нормите. Шумът около колите е за други неща. Да се имитира, че се прави нещо за чистотата на въздуха. Да се отклони вниманието от некадърността на кмета и екипа й, по отношение на организацията на движението и паркирането в София, както и за да ни наложат нови данъци за колите. От около 50 години колата в България не е лукс, но колите са малко в България.

71

Анонимен

преди 6 години

До КрайА като влезеш в гаража, не забравяй:- да постоиш вътре малко повечко;- да включиш устройство за измерване на ФПЧ, за по-сигурно го остави в аспуха на работещата кола;и в уйдурмата да не пропуснеш да го свържеш към ИнтернетПосле гле'й и се кефи как за половин час си се сдобил с нова "гореща точка". И чакай обяснения за аномалията по телевизора...

70

Край

преди 6 години

*** в Манхатън и виж дали беден човек може да има кола там. *** в който и да голям европейски град с устройство подобно на София и виж дали беден човек може да има кола там - В Нова Загора, Ракитово, Видин и пр. колата може да е жизнено необходима София обаче трябваше да заложи на градски транспорт и това сигурно някога ще стане но до тогава от асми, ефиземи, бронхити и раци ще са си отишли бая любители на автомобилите /живея за да карам - пише на паметника на един дето се е размазал/.

69

Край

преди 6 години

Добре не е от колите задушливия газ който дишаме. А не ви ли прави впечатление че няма незает от коли тротоар, градинка детска площадка че в час пик лазим с 15 км./час. Като не е от колите елате да ви затворя в гаража до работеща кола -5мин. само - да видим как ще излезете. А сега го умножете по около 700 хил. колкото са колите в София и непроветривото софииско поле.

68

Анонимен

преди 6 години

Тъй наречения "мръсен въздух" е в много пъти по-чист от въздуха в Лондон, Ню Йорк, Мексико сити и много други огромни мегаполиси, а пък за азиятските градове въобще да не говорим!Цялата тая патаклама, е за да въведат много по-високи данъци за старите коли, вчера един измислен комисар - Алекси Стратиев си го каза в пряк текст пред едно ТВ предаване

67

Факт е, че си дишаме

преди 6 години

мръсен въздух от десетилетия. А и понеже сме нация от индивидуалисти, принципът на "когато цъфнат теменугите..." ни е по дефолт.Затова и се съмняваме в официално публикуваната информация и прогнози. Защото сме се парили през годините. Създаваме алтернативни мрежи с онлайн резултати от измерванията - чудесна идея, но ако се вторачим и в нея има още какво да се желае по отношение на устройства, настройки, начин и обективност на пробовземанията, методика за обработка на данните, публикуване и т.н.

66

Анонимен

преди 6 години

До: номер 66 (Край)Нищо подобно! В нормалния свят е съвсем нормално да имаш кола, колкото и да си беден.Колата не само че не е никакъв лукс, а жизнена необходимост!Живеем в 21-ви век все пак, не го забравяй!Освен това, не сме oвчe cтaдo като едно време при комунизЪма, да блеем зад телените огради и да вярваме на всичко каквото ни кажат. Вече и ние можем да пътуваме по света и да видим че навсякъде нормалните хора си имат коли, дори да са малки и евтини.

65

Анонимен

преди 6 години

Очевидно е, че няма силна зависимост между мръсният въздух в София и броя на колите в София, както се опитва да ни манипулира пак един тук. Замърсяването с фини прахови частици в София тези дни е около 200-300 мкг/м3, при максимално допустима норма от 50 мкг/м3, като горенето на гуми, дърва, въглища и други, замърсява около 160-260 мкг/м3. Делът на колите в това замърсяване е "огромен" - около 12-15 мкг/м3. Всуички коли да спрем, въздуха ще си остане все така мръсен.

64

Край

преди 6 години

Кой ви каза че бедния трябва да има кола. В кола се вози баровеца и тя е екологична и за всички свързано с нея баровеца си плаща - много. Така е в нормалния свят в големите градове. Бедния па и средната класа си се вози в градския транспорт. Ама тука нали сме нация от баровци и последния квартален пръч си е купил "кола" и си е газар. Непрокопсано инфантилно племе.

63

Анонимен

преди 6 години

Голям смях - Край изброи всичките 4 града по света, където броя на колите на 100 човека е по-малък от този в София. А останалите хиляди градове, където броя на колите е по-голям в сравнение с София, защо не ги изброи?

62

Край

преди 6 години

В изброените градове отдолу населението е в пъти по-богато от нас - защо имат по-малко автомобили - защото е СКЪПО да имаш кола в големия град - платено паркиране навсякъде, огромни данъци и истински прегледи за колите. Тука се допусна с 1000 лв. вече да имаш кола и да тровиш народа. Парите от колите дотират градския транспорт и той е с предимство на всяко кръстовище и за това е точен и комфортен.

61

Анонимен

преди 6 години

Някой прави сравнение между София и други големи градове в Европа по брой коли на единица население. А защо не направим сравнение по възможности за предвижване - обществен транспорт, мрежа от велоалеи, възможности за предвижване пеш.

60

ДО: 55 и СИЕ

преди 6 години

Абе май наистина психиатриите са недофинансирани, както всички други лечебни заведения? Вие четете ли какви предложения пишете?Аз си купувам дървени *** от магазин, има ги в големите магазини от рода на Бриколаж, Баухаус, Практикер и т.н. - да не уточнявам за да не правя реклама.Еми, горят си в обикновена печка, но горят както в рекламите - без остатък!Няма дим, няма сажди, вярно не са от най-евтините дърва, но накрая няма почти никаква пепел! Защо да се забраняват тогава?

59

Край

преди 6 години

Управляващите допуснаха да се нанесат бангиите от ЕС тук защото всъщност не желаят да управляват - искат само да ви правят обществените поръчки. Те не искат да ви принуждават да си свалите "колите" от тротоарите, да си вържете кучетета и да чистите след тях, да си боядисате фасадите, да не хвърлят нищо извън кофите. Това идеално пасна на манталитета на мойте сънародници. Резултата е че София прилича на Момбай.

58

Край

преди 6 години

София с 560 коли на 1000 души, Берлин с около 340 коли на 1000 души Лондон-(307 коли на 1000 човека, Кьолн -420 коли на 1000 души, Прага -490 на 1000 човека.Властта допусна по популистки причини /радвате се на кола като дете на сладолед/ в България да се нанесе скрападжиницата на Европа. и се задръстихме и ще се издушим обаче управляващите не смеят да ви кажат че трябва да ди дадете половината "коли" в Надин.

57

Не че нещо ..ама...

преди 6 години

Прах в очите на избирателите. Що не изкарат статистика за последните десет години например колко новопостроени сгради са свързани към ТЕЦ при положение, че района в който са построени е топлофициран? Ще кажете- такава е била волята на инвеститора....*** какво е направила държавата да се ориентират новодомците към ТЕЦ-а?