32

Анонимен

преди 6 години

Айдаааааааааа и електромобили със задължителни квоти,и мигранти,и.................нещо много ви станаха задълженията в съюза!!Кой ще извърти далаверата и кой ще спечели от нея!!!Някои вече по високите етажи в Брюксел вече им е дадена предплата от печалбата за последващо лобиране и прекарване на задължителните квоти!!

31

Брат Спартак

преди 6 години

До Анонимен 29Щом няма значение кое е добро и кое - лошо, а има значение само мнението на сляпата тълпа - не очаквай развитие или подобрение в стандарта на живот.

30

Анонимен

преди 6 години

До ИстинатаДокажи твърдението си. Покажи изследвания, които не да поръчани от производители на автомобили с двг и компании/държави, разчитащи на продажба на течни горива, за да се издържат. Но като доказваш написаното от теб, не копи/пействай готови съчинения от нета, които нямат никаква научна стойност.

29

Анонимен

преди 6 години

До Брат СпартакНяма значение въпроса е принципен мнозинството трябва да решава за най-важните въпроси . Те швейцарците са много глупави значи там редовно си правят референдуми.

28

Истината

преди 6 години

Истината е, че производството и използването на ел. коли замърсява повече от това на колите с ДВГ. Истина е и че няма да се върнем към волските впрягове и конските каруци, както всъщност искат тези, които искат забрани на колите с ДВГ.

27

Брат Спартак

преди 6 години

До 24 - ето ти един тест, да видиш, че мнението на мнозинството в 90% от случаите е грешното. Пуска се референдум, чийто резултат е задължаващ: "Искате ли намаляване на данъците с 80%?". Какво ще отговори множеството и какви ще са резултатите от отговора му? Ще се замисли ли за последствията или импулсивно ще гласува с 90% "ДА"?

26

Анонимен

преди 6 години

До АнонименХич не ме интересува Платон или имаме демокрация или не това е няма средно положение.

25

Анонимен

преди 6 години

Питай Платон, дали е открил хора, подходящи за демокрация...

24

Анонимен

преди 6 години

До Брат СпартакНали затова уж сме демокрация важно е мнението на мнозинството, а не на елита в противен случай значи не сме демокрация.

23

Брат Спартак

преди 6 години

До 19Като заговорихме за маси и столове: "Понятието "цивилизация" включва ясни правила, дисциплина, преход от инстинктивното към рационалното, предвиждане на бъдещето, висока степен на културата - все условия, абсолютно недостъпни за тълпите, оставени самите на себе си. Психологията на тълпите показва колко слабо е въздействието на законите и институциите върху тяхната импулсивна природа и доколко тълпите са неспособни да имат някакви мнения извън внушените им." - 1895г.

22

Дедо Арч

преди 6 години

Много просто може да наложите ел. бричките - определете таван за ДВГ 50 к.с., а не разни дебелаци да карат като разпрани с 200+ к.с.

21

Анонимен

преди 6 години

До ФактНе става въпрос за забрана за купуване на коли или за оскъпяване на притежанието им.Просто трябва да се даде възможност на хората,за които автомобилът е само средство за придвижване и нищо повече да имат алтернатива.Съгласен съм, но никой не ги спира да търсят алтернативи.

20

Факт

преди 6 години

До АнонименНе става въпрос за забрана за купуване на коли или за оскъпяване на притежанието им.Просто трябва да се даде възможност на хората,за които автомобилът е само средство за придвижване и нищо повече да имат алтернатива.А едно такова драстично намаляване на броя на колите би имало огромен екологичен ефект.Просто трябва да се научим да живеем по-икономично,ако искаме да оцелеем.Впрочем икономия не значи лишение,а намаляване на излишните разходи!

19

Анонимен

преди 6 години

До Брат СпартакГледай масите да не ви насочат вас където трябва накрая. Типично робско мислене имаш.

18

Анонимен

преди 6 години

До ФактЧакай малко сега не си ти човека, който ще ми казва дали ще мога да си купя кола или не. Капиш?

17

Брат Спартак

преди 6 години

До Анонимен 15Точно заради мислене, като твоето, се налагат такива решения, като тези квоти. Защото масите мислят точно като теб - "аз имам права, нямам задължения, не ме интересува нищо, освен мен самия". Затова множеството има нужда от малко насочване и някое-друго побутване с тоягата, иначе ще си кара така още 100 века.

16

Факт

преди 6 години

До Анонимендо 11Нещо за обществен транспорт,коли под наем и други такива да си чувал?Поевтиняването и подобряването на тея услуги ще направи притежаването на личен автомобил излишно.Нужно ли е да се поддържа кола,след като през 90% от времето стои неподвижна и безполезна?

15

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 14Карай си каквото искаш стига да не ме задължаваш мен.

14

Анонимен

преди 6 години

И как ще стане пазарно обосновано, ако всеки предпочита да си кара смрадливите, пушещи кочини и не се интересува от замърсяване, кпд и развитие?

13

Анонимен

преди 6 години

Когато стане пазарно обосновано т.е. по евтино и практично хората сами ще минат на електромобили всичко друго е каране на сила някой да си купи нещо. Тесла пък работят на загуба, но понеже правителството на САЩ налива милиарди субсидии не е фалирала.