Айдаааааааааа и електромобили със задължителни квоти,и мигранти,и.................нещо много ви станаха задълженията в съюза!!Кой ще извърти далаверата и кой ще спечели от нея!!!Някои вече по високите етажи в Брюксел вече им е дадена предплата от печалбата за последващо лобиране и прекарване на задължителните квоти!!
До Анонимен 29Щом няма значение кое е добро и кое - лошо, а има значение само мнението на сляпата тълпа - не очаквай развитие или подобрение в стандарта на живот.
До ИстинатаДокажи твърдението си. Покажи изследвания, които не да поръчани от производители на автомобили с двг и компании/държави, разчитащи на продажба на течни горива, за да се издържат. Но като доказваш написаното от теб, не копи/пействай готови съчинения от нета, които нямат никаква научна стойност.
До Брат СпартакНяма значение въпроса е принципен мнозинството трябва да решава за най-важните въпроси . Те швейцарците са много глупави значи там редовно си правят референдуми.
Истината е, че производството и използването на ел. коли замърсява повече от това на колите с ДВГ. Истина е и че няма да се върнем към волските впрягове и конските каруци, както всъщност искат тези, които искат забрани на колите с ДВГ.
До 24 - ето ти един тест, да видиш, че мнението на мнозинството в 90% от случаите е грешното. Пуска се референдум, чийто резултат е задължаващ: "Искате ли намаляване на данъците с 80%?". Какво ще отговори множеството и какви ще са резултатите от отговора му? Ще се замисли ли за последствията или импулсивно ще гласува с 90% "ДА"?
До АнонименХич не ме интересува Платон или имаме демокрация или не това е няма средно положение.
До Брат СпартакНали затова уж сме демокрация важно е мнението на мнозинството, а не на елита в противен случай значи не сме демокрация.
До 19Като заговорихме за маси и столове: "Понятието "цивилизация" включва ясни правила, дисциплина, преход от инстинктивното към рационалното, предвиждане на бъдещето, висока степен на културата - все условия, абсолютно недостъпни за тълпите, оставени самите на себе си. Психологията на тълпите показва колко слабо е въздействието на законите и институциите върху тяхната импулсивна природа и доколко тълпите са неспособни да имат някакви мнения извън внушените им." - 1895г.
Много просто може да наложите ел. бричките - определете таван за ДВГ 50 к.с., а не разни дебелаци да карат като разпрани с 200+ к.с.
До ФактНе става въпрос за забрана за купуване на коли или за оскъпяване на притежанието им.Просто трябва да се даде възможност на хората,за които автомобилът е само средство за придвижване и нищо повече да имат алтернатива.Съгласен съм, но никой не ги спира да търсят алтернативи.
До АнонименНе става въпрос за забрана за купуване на коли или за оскъпяване на притежанието им.Просто трябва да се даде възможност на хората,за които автомобилът е само средство за придвижване и нищо повече да имат алтернатива.А едно такова драстично намаляване на броя на колите би имало огромен екологичен ефект.Просто трябва да се научим да живеем по-икономично,ако искаме да оцелеем.Впрочем икономия не значи лишение,а намаляване на излишните разходи!
До Брат СпартакГледай масите да не ви насочат вас където трябва накрая. Типично робско мислене имаш.
До ФактЧакай малко сега не си ти човека, който ще ми казва дали ще мога да си купя кола или не. Капиш?
До Анонимен 15Точно заради мислене, като твоето, се налагат такива решения, като тези квоти. Защото масите мислят точно като теб - "аз имам права, нямам задължения, не ме интересува нищо, освен мен самия". Затова множеството има нужда от малко насочване и някое-друго побутване с тоягата, иначе ще си кара така още 100 века.
До Анонимендо 11Нещо за обществен транспорт,коли под наем и други такива да си чувал?Поевтиняването и подобряването на тея услуги ще направи притежаването на личен автомобил излишно.Нужно ли е да се поддържа кола,след като през 90% от времето стои неподвижна и безполезна?
И как ще стане пазарно обосновано, ако всеки предпочита да си кара смрадливите, пушещи кочини и не се интересува от замърсяване, кпд и развитие?
Когато стане пазарно обосновано т.е. по евтино и практично хората сами ще минат на електромобили всичко друго е каране на сила някой да си купи нещо. Тесла пък работят на загуба, но понеже правителството на САЩ налива милиарди субсидии не е фалирала.
ЕС готви задължителни квоти за електромобили