47

Анонимен

преди 7 години

Каквото и да направи общината е безсилна да спре поголовното демонтиране, крадене, продаване, отстраняване на катализатори, dpf филтри и т.н особено при дизеловите автомобили. Те замътсяват многократно повече от всичко друго, а старите дизели най-много! Данъците за дизелови автомобили трябва да са поне х2! Страшна отрова е да караш зад дизелова, пушеща печка!

46

рускиня до 46

преди 7 години

Аз не се загледах в младежа,не ме интересува дали платени или - ЗАЩОТО КАУЗАТА е много необходима. Всеко второ дете в София с астма, през лято вятър вдига облаци от плахоляк и неизмити реагенти от зима. Какво лошо предлагат тези младежи? София да стане чиста. И това ви подразни? Вероятно се притеснявате за своя 20-годишна таратайка и данъци по нея. Ами аз подкрепям "купените" протестиращи. Когато се връщаме от чужбина с децата - на 20 минута от излизане от летище те започват да кашлят.

45

Анонимен

преди 7 години

Ами богатичките и добре изглеждащите често имат по-голямо желание да променят нещата. Защото са им високи критериите. Кварталната пианка-пролетарий едва ли ще си вдигне кутрето да предприеме каквото и да било в полза на обществото. Неговият протест се заключва в това да се напие като талпа и да щрака с пръсти.

44

sport

преди 7 години

*** = п*р*има*тите, с извинение към горките бозайници.

43

Анонимен

преди 7 години

Гледах един *** вид "интелигентен" младеж, радетел на чистия въздух.Как да му вярвам? Богатичко изглежда момчето, подбрано да лови окото.И този ще не убеди, че не му е платено и няма да му се плаща за бъдещи акции.И защи сега се сетиха?Защо не протестират стещу цените на дизела които хранят Батко от Банкя и Златев? Защо не протестират срещу ниския стандарт и малки заплати, срещу корупцията?Защото те са корупцията. Обработва се общ.съзнание, че трябва увеличение на таксите.И те ще прибират от тях.

42

sport

преди 7 години

обществото, а НЕ за Общината, откъдето да отидат към "наши" хора! Напротив, да се стимулира покупката на нискоемисионни транспортни средства, а данъците съответно да не се покачват шоково, защото ще има обратен /Д/ефект! Електромобилите са бомба със закъснител. Да, няма да има смог, но къде ще отидат батериите на тези автомобили? Същото важи и за панелите на фотоволтаиците? Малко повече гласност към обществото, информационни кампании и съответните мерки. Но НЯМАТЕ ВОЛЯТА да влезете при ***

41

sport

преди 7 години

Лондон. Колко коли има там и колко в София? Колко коли влизат ежедневно в София и съответно преминават транзитно, не говоря само за леки автомобили. Какво е било първото метро в Лондон? Защо нацистите строят летище през ВСВ, където сега е летище София? По-долу бяха казали за отоплението на всички жилища, които не са газифицирани или топлофицирани и то много точно. Също така съм "ЗА" данък спрямо Евронорма и проверки за работещ катализатор и DPF филтър. НО данъците и глобите да отиват за общество

40

LA smog

преди 7 години

Спасете България от агонията с фини прахови софийски глуп аци замърсяващи въздуха на цялата територия бомбе те ги с Mk28 ...........

39

Анонимен

преди 7 години

Като споменахте Лондон, защо тогава в Лондон данъка е спрямо Евронормата??? И защо по центъра почти няма коли??? Защо даже хора с милиони се возят в метрото и защо кмета ходи с колело на работа??? Ама бай Ганъо е комплексар, взима 1000лв заплата или от далавера бате, купува 10г продухано БМВ и вече е страшен играч, спира на инвалидни места, в градинки, по тротоари, щото за 20-те лева данък дето е платил общината не го обгрижва. Комплексите ни съсипват.....

38

До 39

преди 7 години

Прав си за смога в Лондон и за забраната за ползване на камини. Но там има и ограничение на движението в центъра на Лондон. В платената зона попадат улиците от историческия център на града (Ситито, Уест енд, Уестминстър и Сохо). Ако колата се движи по тези улици от 7:00 до 18:30 часа собственикът й плаща £8 ($15,70) до 22:00 часа на същия ден. За автобусите, мотоциклетите, такситата, велосипедите, аварийните коли и автомобилите с алтернативни горива тази такса не важи. Хората, които живеят в п

37

Анонимен

преди 7 години

Проблемът е единствено в отоплението на дърва и въглища, но понеже не могат да го решат, имитират дейност говорейки, че колите са голям замърсител и трябва да се ограничат, което довежда до оргазъм едни пишманеколози.

36

АнтиСмог

преди 7 години

Добре е да се поучите от опита в други държави. В Лондон от декември 1952 година заради Големия смог, както го наричат, умират близо 18000 човека. Правят там съответните проучвания и забраняват отоплението с твърдо гориво и Големия смог повече не се повтаря. Ако там действаш аналог на Спаси София, щяха да ограничат или забранят движението на колите и Големият смог щеше да се повтаря през няколко години.

35

Анонимен

преди 7 години

Някои пак избиват комплекси на тема коли и замърсяване. Трябва да ви разочаровам - по света добре знаят кое замърсява и чак когато махнат големите замърсители, тогава стигат и до колите, а не обратното, както е в София. Една цигара замърсява повече или колкото дизелов двигател, но Спаси София нищо не прави против такъв огромен замърсител, като цигарите.

34

Анонимен

преди 7 години

През зимата колите са малък замърсител в София. Даже и през лятото колите не са най-големия замърсител, защото тогава неизмитите улици и вятъра причиняват по-голямо замърсяване от колите. както навсякъде по света, през зимата, когато е студено, замърсяването идва почти изцяло от отопление с дърва, въглища и други.

33

Извънземен

преди 7 години

До НаскоСложили са. Нали се плаща екотакса от 165 лева???? Всеки си плаща и подкарва *** която замърсява въздуха. Такива коли затова в чужбина се махат - Замърсяват, несигурни са, минали са си пробега вече. И там се продават за по 200 евра, обаче търгашите ги купуват такива коли, защото знаят че тук за 1000 евро ще я продадат. Нищо че е минала пробега си, нищо че е скъсана от каране и не става за нищо вече, въпреки нейните 8-10 години. Хората я изхвърлили а вие я купувате щото била на 10 г

32

пацо

преди 7 години

Вдигане данъците на колите. В центъра само с винетка за еконорма, както е в Германия, Франция.... Тия коли ще ни съсипят. Всеки се качил на 20г барака, паркира по тротоари, градинки, зелени площи. Автоморгите са изцяло незаконни, автосервизите 90% са незакони, даваме си парите за да ни е гадно, да ходим по изпочупени плочки, да заобикаляме едни теникии, и да дишаме гадостите на "играчите" без ДПФ-и ЕГР-и и други еко системи. Като на 15г дизел данъка стане 1000лв и ще си дойдт на място нещата.

31

Наско

преди 7 години

До ИзвънземенНе е проблема в това което внасят, проблема е в държавата. Нека да слажат един данъци на колите над 10г. + годишна еко такса + забрана за коли под Евро 5 стандарта да влизат към центъра и ще се оправят нещата. Които не може да си позволи да кара кола да не кара. Тогава да видим дали няма да скочи народа на политиците, защото всичко може ама старата 3-ка няма как да му я вземат на българина!

30

Извънземен

преди 7 години

До ArinaНе са виновни комините а колите които карате. При вас целогодишно е смог... целогодишно си палите печките или целогодишно си карате изгнилите кошници, на които казвате коли? Къде е проблема, схващаш ли?

29

Извънземен

преди 7 години

Дишайте шопи, дишайте и благодарете на ония от Горубляне и останалите търгаши. Дето ви внасят кошници 10-та употреба за без пари от вън а вие ги купувате и си мислите че коли карате, дишайте и не се оплаквайте.

28

софиянес

преди 7 години

проблема със замърсеният въздух е донякъде от печките но повечето е от колите-всички селяни отидоха в софия, всички с коли и сега ревете-защо? нали имате една даскалица за кмет, тя да ви измисли от къде да ви докара чист въздух! а дотогава се возете с метрото и автобусите на градския, ако сте с кола не ревете и не протестирайте!