Тъй де... За редовия гражданин по-скъп билет и бариери, за Фъндъкова и компания служебни автомобили, пак платени от гражданите. Що не се вози Фъндъкова с градски транспорт, а?!?!?!
Ако се возиш гратис си най-големият престъпник, как не те е срам, но ако ограбиш парите на стотици общини и предприятия от банка, просто си депутат и ти дават още и още пари. Най-абсурдната държава в целия свят, дори сърбите са по-напред от нас, а румънците вече ще са химера в нашите очи! Отново тръгнали от ситните нещица, които най-лесно ще минат през ситото, абе оправете си свинете и свинщините първо!
ТМ 5 поне от Княжево до Руски Паметник и 7 от НДК до Борово се нуждаят от пълно обособяване за да станат пълноценни скоростни трамваи.
До АнонименТМ5 в момента се движи на минимално възможния интервал 4-5 минути в пик, по-малък е технически невъзможен, тъй като трасето не е изцяло обособено. Движат се най-дългите мотриси в София и няма как да се движат по-дълги или състави тъй като радиусите на обръщателните колела Княжево и Съдебна Палата не позволяват.
Ами дайте нищо да не правим, щото не си струва!Според мен това ще е варианта за метро на "България". Особенно ако направят възможност с едно и също билетче да се пътува с трамвай и метрото.слизаш от трамвая на гешов или на НДК и влизаш в метрото. Определено ще е по-евтино отколкото изграждане на метро по тези булеварди.
Цената трябва да е ниска в часовете, когато се возят по-малко хора. Цената трябва да е висока в часовете, когато се возят повече хора.
Другари , много бързо забравихте градския транспорт в София при Тодор Живков . Трамваи , тролеи , автобуси , всичко грохнало и старо . Икарусите , Чавдарите пушиха като комини и течеше вода по време на дъжд върху главите на хората . Разписание никакво , кой кога дойде . Сега всичко модерно и красиво , особено метрото . Никога повече БКП-БСП .
като наслагат такива в автобус 79 в маалата да дойдат да ми се похвалят... чудиме се за какво да похарчим пари...
Ник, тези които пътуват в маршрутка не са тези които пътуват с градски транспорт. Маршрутките струват по-скъпо, но возят по-бързо, а и ако с градския транспорт имаш поне едно прекачване, маршрутката си излиза на сметка.Цената на градския транспорт трябва да е такава, че да излиза на сметка спрямо другите видове.Кола на газ харчи по 10 ст. на километър. А на бензин по 17. Тоест за растояние под 5 километра е по-евтино с кола (ако има паркинг). Вдигането на цените на билетите не помага.
1,7 милиона за да се справят с гратисчиите качващи се от 7 спирки. Звучи като доста добре похарчени пари. Обяснете мили Гербери, като използвате ваща Герберска математика и ваще Герберски финанси как е ефективно това. Колко гратисчии трябва да има. Аз ще ви помогна, че на вас краденето а не смятането ви е сила. при цена на билетчето 1,70, вие сте толко нагли че и толко мое да го направите. След милионния гратисчия сме на печалба, демек след 20 години като ще трябва да сменяме трамвая :D
Вместо да дават пари за Е бариери и простотии да почнат да глобяват наред и да пълнят хазната. *** като му бръкнат в джоба тогава се спира.
Хах, не знаех, че по бул. България има най-много гратисчии! Явно е направен сериозен анализ, който да си струва парите! В противен случай - оставка поради некадърност!
Много е интересно как някои са "счупиха" да коментират (бучат, вият, пищят, приплакват) за цената на градския, който бавно, но все пак се обновява, а в същото време чинно си плащат от години същата цена за да "висят" с наведена глава, като стриди в маршрутката и да се чудят дали са попаднали на добър "шофер" и здрава кола (каруца ?).
Потърси в нета Теория на счупените прозорци Ню Йорк, и ще разбереш, че инвестицията си заслужава!
И Берлинска стена да направите пак няма да спрете гратисчийте, друг въпрос е кому е нужно всичко това освен на богопомазаните фирми, които ще лапнат като топъл хляб някое и друго милионче за поредната тъпотия
По коментарите ясно се разбира защо ни е скапана държавата...Някакви хора обясняват, че пак щели да намерят начин да се возят гратис, а други им се радват...А тази ссистема е добра. В метрото билетчето ти важи 30 мин. така че не можеш да си се возиш цял ден. И тук ще е така. 5-цата е мега натоварена, защото това е единственият транспорт на хората от Овча купел към центъра. Като им пуснат метро ще се оправи.
т.е за общо 14 спирки 1.7 милиона. Само не разбирам какво ще спре това?в другите страни как са си решили проблема? тази бариера е В автобуса, на първата врата и се влиза през шофьора, а те ще ми слагат въртящи се бариерченца и тн. .единственото хубаво е в новината е автомата за билети.
А колко пресичат неправилно и прескачат оградата (където я има)... подлезът и е-батериите няма да ги бъркат.
Е-бариери препъват гратисчиите из трамвая по "България"