34

Анонимен

преди 8 години

Тъй де... За редовия гражданин по-скъп билет и бариери, за Фъндъкова и компания служебни автомобили, пак платени от гражданите. Що не се вози Фъндъкова с градски транспорт, а?!?!?!

33

Анонимен

преди 8 години

Ако се возиш гратис си най-големият престъпник, как не те е срам, но ако ограбиш парите на стотици общини и предприятия от банка, просто си депутат и ти дават още и още пари. Най-абсурдната държава в целия свят, дори сърбите са по-напред от нас, а румънците вече ще са химера в нашите очи! Отново тръгнали от ситните нещица, които най-лесно ще минат през ситото, абе оправете си свинете и свинщините първо!

32

vlady

преди 8 години

ТМ 5 поне от Княжево до Руски Паметник и 7 от НДК до Борово се нуждаят от пълно обособяване за да станат пълноценни скоростни трамваи.

31

vlady

преди 8 години

До АнонименТМ5 в момента се движи на минимално възможния интервал 4-5 минути в пик, по-малък е технически невъзможен, тъй като трасето не е изцяло обособено. Движат се най-дългите мотриси в София и няма как да се движат по-дълги или състави тъй като радиусите на обръщателните колела Княжево и Съдебна Палата не позволяват.

30

Анонимен

преди 8 години

Ами дайте нищо да не правим, щото не си струва!Според мен това ще е варианта за метро на "България". Особенно ако направят възможност с едно и също билетче да се пътува с трамвай и метрото.слизаш от трамвая на гешов или на НДК и влизаш в метрото. Определено ще е по-евтино отколкото изграждане на метро по тези булеварди.

29

Анонимен

преди 8 години

Цената трябва да е ниска в часовете, когато се возят по-малко хора. Цената трябва да е висока в часовете, когато се возят повече хора.

28

Анонимен

преди 8 години

Другари , много бързо забравихте градския транспорт в София при Тодор Живков . Трамваи , тролеи , автобуси , всичко грохнало и старо . Икарусите , Чавдарите пушиха като комини и течеше вода по време на дъжд върху главите на хората . Разписание никакво , кой кога дойде . Сега всичко модерно и красиво , особено метрото . Никога повече БКП-БСП .

27

Хм

преди 8 години

като наслагат такива в автобус 79 в маалата да дойдат да ми се похвалят... чудиме се за какво да похарчим пари...

26

Анонимен

преди 8 години

Предимството да не живееш в София, че можеш да не използваш градския транспорт.

25

Анонимен

преди 8 години

Ник, тези които пътуват в маршрутка не са тези които пътуват с градски транспорт. Маршрутките струват по-скъпо, но возят по-бързо, а и ако с градския транспорт имаш поне едно прекачване, маршрутката си излиза на сметка.Цената на градския транспорт трябва да е такава, че да излиза на сметка спрямо другите видове.Кола на газ харчи по 10 ст. на километър. А на бензин по 17. Тоест за растояние под 5 километра е по-евтино с кола (ако има паркинг). Вдигането на цените на билетите не помага.

24

Анонимен

преди 8 години

1,7 милиона за да се справят с гратисчиите качващи се от 7 спирки. Звучи като доста добре похарчени пари. Обяснете мили Гербери, като използвате ваща Герберска математика и ваще Герберски финанси как е ефективно това. Колко гратисчии трябва да има. Аз ще ви помогна, че на вас краденето а не смятането ви е сила. при цена на билетчето 1,70, вие сте толко нагли че и толко мое да го направите. След милионния гратисчия сме на печалба, демек след 20 години като ще трябва да сменяме трамвая :D

23

Ончо

преди 8 години

Вместо да дават пари за Е бариери и простотии да почнат да глобяват наред и да пълнят хазната. *** като му бръкнат в джоба тогава се спира.

22

Анонимен

преди 8 години

Хах, не знаех, че по бул. България има най-много гратисчии! Явно е направен сериозен анализ, който да си струва парите! В противен случай - оставка поради некадърност!

21

Ник

преди 8 години

Много е интересно как някои са "счупиха" да коментират (бучат, вият, пищят, приплакват) за цената на градския, който бавно, но все пак се обновява, а в същото време чинно си плащат от години същата цена за да "висят" с наведена глава, като стриди в маршрутката и да се чудят дали са попаднали на добър "шофер" и здрава кола (каруца ?).

20

do 8

преди 8 години

Потърси в нета Теория на счупените прозорци Ню Йорк, и ще разбереш, че инвестицията си заслужава!

19

Епикриза

преди 8 години

Олигофренията е налегнала Данчето от Самоков...

18

Цанко

преди 8 години

И Берлинска стена да направите пак няма да спрете гратисчийте, друг въпрос е кому е нужно всичко това освен на богопомазаните фирми, които ще лапнат като топъл хляб някое и друго милионче за поредната тъпотия

17

Аз

преди 8 години

По коментарите ясно се разбира защо ни е скапана държавата...Някакви хора обясняват, че пак щели да намерят начин да се возят гратис, а други им се радват...А тази ссистема е добра. В метрото билетчето ти важи 30 мин. така че не можеш да си се возиш цял ден. И тук ще е така. 5-цата е мега натоварена, защото това е единственият транспорт на хората от Овча купел към центъра. Като им пуснат метро ще се оправи.

16

Анонимен

преди 8 години

т.е за общо 14 спирки 1.7 милиона. Само не разбирам какво ще спре това?в другите страни как са си решили проблема? тази бариера е В автобуса, на първата врата и се влиза през шофьора, а те ще ми слагат въртящи се бариерченца и тн. .единственото хубаво е в новината е автомата за билети.

15

Ани

преди 8 години

А колко пресичат неправилно и прескачат оградата (където я има)... подлезът и е-батериите няма да ги бъркат.