38

east

преди 8 години

До Анонимен 38Точно обратното, анонимчо, точно защото НЕ беше изпълнен планът Ран-Ът, сме на тоя хал. Ти въобще запознат ли с с него , та си седнал тук да го коментираш ? Това, което повтаряш ти и някои други ***, са опорни точки на ***, дето ни спретнаха тоя "преход"

37

До 30

преди 8 години

Тогава на власт беше гениалното правителство на Жан Виденов. Неговият министър(май Румен Гечев)се постара да затвори "Роувер" с всички възможни средства. Комунисти прости - не може да опростиш данъци на коли напълно произведени в чужбина (чешките и руските коли), а да подложиш собственото производство на пълен данък. То бива простотия и нахалство. А после казаха,че моделът кола нс струвал и т.н. Т.е. те не оставиха пазаря да реши това. Благодарение на партията и Жан Виденов, Румен Гечев,Овчаров.

36

Анонимен

преди 8 години

Работилницата за сглобяване на коли в Ловеч скоро ще бъде продадена на някой който разбира от тая работа. Не им провървя с Москвич Алеко, не им провървя и с Великата стена.

35

До 30

преди 8 години

Напълно заблуждаващо мнение си написал, като никъде не се споменава Гумен Речев - главният виновник за провала. основните фактори осигурили провала на проекта. За тези които не знаят или не помнят - по това време управлението отново беше на БСП и най-великите министри се казваха Жан Виденов, Р. Овч. и другарят с доларите - Гумен Речев! След тях болшевишко-капиталистическата мутренска партия БСП вече не беше на власт

34

Анонимен

преди 8 години

45 ти сам го каза "зрял и нормален човек". Ще се опитам да ти го обясня. Колко години си го карал това Х5? Със сигурност не достатъчно за да може жаркото лятно слънце в София да му размекне пластмасите и да задрънка като т.нар. барутник. Но ти това няма да го знаеш, защото до тогава ще си го продал и ще си купил нова. Повечето хора в България нямат твоите възможности и поради това са минали на варианта кола на старо. Изобщо не става въпрос за купуване на някакви култови марки и гъзария.

33

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен 50А от твоето разсъждение лъха на богатство и академичност.

32

Анонимен

преди 8 години

Повечето разсъждения под статията са продиктувани от мизерия и невежество... Все неща, с които човек не бива да се гордее.

31

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен 45на теб пък кой ли ти обръща внимание та се хабиш клавиатурата?

30

Анонимен

преди 8 години

Червен Китай има големи финансови затруднения, явно нещата с всеки изминат ден ескалират и няма как да не се отразят и тук.

29

Анонимен

преди 8 години

В България всяко чудо е за три дни! Желязна сентенция!!!

28

Анонимен

преди 8 години

Така е когато бизнес процеси се управляват от борци, шофьори на УБО и други "високо квалифицирани специалисти" със средно образование.

27

Анонимен

преди 8 години

42, наистина съм неуморен! Неуморен съм да обяснявам на хората, че мизерията не е за хвалба! От 1995 карам нови коли! Първата ми беше рено. Великата стена не съм купувал, но съм карал тонове автомобили. Имам предства и от сервиз. И не спирам да се удивлявам, как е възможно зрял, нормален човек да твърди, че 15-20 годишен амортизиран барутник в по-добър от примерно H5 на стената. Няма такова нещо!

26

Анонимен

преди 8 години

32, 35 и 40 ти си неуморен. Вероятно за това си купил един от тези уреди на инквизицията и сега гневиш срещу хората които искат да приберат в провинцията без гръбначни увреждания. Разбери, че не е въпрос на желание, а на необходимост.

25

Щиглиц

преди 8 години

от ден 1ви обяснявам че това е ГрейтШит!

24

Анонимен

преди 8 години

Нашенеца е лъскав гъзар по призвание. Почти всяко семейство има поне по два скрапера, а често и по три! Напълно амортизирани, разбира се. Тия агрегати се кърпят с менте рез.части, пушат, горят за световно, нооо е важно да кажеш че имате три коли! После питаме що нема места за паркиране! Ми как да има?

23

Анонимен

преди 8 години

Пазарният дял на Great Wall у нас достига 2,12%, а дебелосе.рковците в парламента се возят само на скъпо западни автомобили вместо да изберат made in BG. В това число и големият националист Волен, който се вози в Шкода.

22

Анонимен

преди 8 години

Абе кви коли, кви метални палети, кви военни заводи, кни пет лева.Големия задокеански брат още в началото на демокрацията ви изпрати експерти- Ран и Ът,които начертаха светлото демократично бъдеще на България население 4-5 млн, от които болшинството пенсионери и ***, приватизация и ликвидация на индустрията, образованието, здравеопазването, армията, малко селско стопанство и малко туризъм, колкото да се изхранва останалия лош матрял,, работещ основно като охранители, тираджии, чистачки, продавачки , бармани, сервитьорки и ***.Честита ви Европа, честито НАТО, честити евро-атлант

21

Анонимен

преди 8 години

А бе 35, нещо друго при теб е барутник. Няма какво да излизаш с номера за въздуха в скъпата София. 90% от колите на старо се карат на пропан-бутан и техните емисии са доста по добре от тези уж евро5 коли. И тая измама с емисиите я правят всички не само ФВ. В каталога пише че ще гори 6, а то се оказва че 9 са малко.

20

Анонимен

преди 8 години

Бе стария автомобил си е куул! Стига сабале да запали.

19

Анонимен

преди 8 години

У София Кремиковци спря, но въздуха остана мръсен, поради овехтелия автопарк. И пак има хора, които обясняват колко е найс да караш вехтия барутник, който няма дори euro 1, или е опериран, щот е скъпо да го смениш. И как всички дето карат нещо купено от магазин са супер затрити хора, понее са се набутале!