To hora normalni hora ne ostanaha v taja dyrjava, tja za pytishta kato osnova na ikonomikata bryshtolevi.Ej,mnogo proste tazi jena i si vjarva kato komsomolka.
Преди Ст. Загора е строен от Царчето. Пропагандата " по асфалтът на ГЕРБ има дупки" е толкова ялова, колкото и " асфалт не се яде".
Като има пътища къде ти е икономиката ***.Къде са ти предприятията и заводите?Къде са чуждите инвеститори?Оффф,как може да гласувате за тези гробокопачи.
Лошото качество гарантира постоянна работа за миропомазаните фирми защо е още от Луканово време оно.
Не плачете.Икономиката и големите фирми са в ръцете на бандата от БСП.Всичко е програмирано още по времето на "Нежната революция" .Това е положеието.
Много жертви има при несъобразена скорост,както и при изненадващо заледяване от дърветата край пътищата.Защо не се засаждат храстовидни нискостеблени видове,които ще играят като "ербек" при такива случаи.Извадете статистика колко са жертвите при удар в дърво.Свидетел съм при катастрофи в големи дървета с много жертви,както и ефекта от храстите.При вторият случай нямаше поржения и по автомобила .
Само едно не мога да разбера-асфалтът заедно с дупките ли се полага?Щото много бързо се появяват.А и още нещо-вълничките по настилката нарочно ли се правят?Против заспиване ,може би?Докато се чудиш кое не е в ред,пътя или колата,сънят бяга.
Лили, икономисвате за да си раздадете по някой лев, но виж на какво прилича асфалта след 2-3 години. Няма такива скапани пътища в цяла Европа. Затова не ми говори за икономии.
Като слушам какво дрънкат герберите разбирам, че живеем в най хубавата страна в света. И медиите твърдят същото. Само позитивни новини, успехи и продължаваме напред с др. Борисов към нови светли и щастливи години. Премиер и министри никога не са виновни. За тях не е важно какво наистина правиш, а какво обещаваш в далечното бъдеще и как го представяш пред хората. А за магистралата важното е ти да я завършиш, независимо колко преди теб са работили. Всичката работа Индира втасала. Боже опази.
Гъци,гъци,гъци Внучка на партизанка,тръгнала реформи да ми прави. Истинско гуци си ти ,Лилянке!
Разговарях с работник от бранша,който каза,че от близки кариери се ползва фракция от варовик,който е хигроскопичен ,причина зимно време асфалта да се руши.Когато минавал валяка,колелетата му побелявали.Втората причина е,че при кърпежите изкъртената стара фракция се смесва с мако битум,причина за кърпеж-времянка.Икономиите в джоба на ония номенклатурни фирми....
Само по асфалтът на Станишев и Сидеров няма дупки, защо такъв просто няма.Покажете ми, червен кхмери, един път построен от вас последните 20 г.?
При управленията на БСП помним ямите по пътищата,когато си трошахме возилата.Всички негодувахме.Когато Бойко пое държавата бандата на комунистите започнаха да реват,че не ядяли асфалт.Друг е въпроса какъв битум полагат фирмите ,които са пак от БСП/други нямаше как да извадят милионите за техника/.До колкото ми е известно албанския битум се разтопява при по-висока температура и издържа при горещо време и а тежкотоварните камиони.По колко битум се влага и каква фракция??
Изписваме много повече асфалт отколкото влагаме, за пари повече от реално вложения асфалт - разликите в асфалт - сива икономика продаден някъде някому, и пари за черни каси и чалга. ЗАЩО ГО ТРЪБИТЕ САМО НЕ МОГА ДА РАЗБЕРА - всеки шофирал по българските пътища и имал нещо между ушите си е наясно за качеството и количеството.
daite magistrali ot vseki grad I vsqko selo na Balgariq do zapadna Evropa I smenete mototo na: "Mnogo pyti6ta, nqma narod - nqma darjava
Влагаме повече асфалт с по-малко пари, похвали се Павлова