По-малките градове и села нямат автобусни превози, камо ли да се субсидира. Всичко е с таксита които веднага вдигат монополно цените или със собствени автомобили и каруци.
До 40 , за твое сведение субсидират се и автобусни превози или мислиш че малките населени места трябва да останат откъснати от света?
Берлин - Магдебург (около 150 км) с обикновен регионален влак - 30 евро / 60 лева в една посокаФранкфурт - Кьолн (към 200 км) със скоростен влак - 120 евро (240 лева) в една посокаКогато мнозинството от живущите в България могат да заплатят цени като горните, тогава може да искаме да имаме нормален железопътен транспорт (като в Германия). До тогава по-добре да се ликвидира БДЖ, тъй като поддържането на влакове със смешните цени на билетите от по 10-20 лв е опасно за живота!
Стига сте ривали! В цял свят пътническите превози са на загуба и се субсидират от държавата!Влакът е скъп превоз, разберете го това! Отидете малко по белия свят (ако щете и през Интернет) и вижте какви са цените на билетите за влак, който се поддържа както трябва. Става въпрос за колосални суми, които изобщо не се постижими за българския народ и българската държава.Толкова са ни приходите,толкова са ни данъците - не стигат за качествен железопътен транспорт!По-добре да се закрие, да не се мъчи!
До До 37Нищо против стига да решат, че ще е на пазарен принцип може да ги ликвидират. Но тогава след 1-2 години ако икономиката се оправи, ще трябва пак да строят същите жп линии. А това е още по-голяма глупост. Освен това направиха много скъпи ремонти а сега няма влакове.
Субсидията трябва да е само за малките градове и села от провинцията, защото в противен случай там ще се нарежат жп линиите за скрап при приватизация и ще останат по-малко линни като дължина и от метрото в София.
20 години цицат от държавата и щатът им е надут, но явно могат да кандърдисват тия отгоре, че така е нужно. То е очевАдно
До До 32Загубите се генерират най-много там където има най-много влакове - София, Перник, Мездра и т.н. в Софийска област а там БДЖ купува изборите на ГЕРБ и не иска да съкращава влакове или да видгне шоково цената на билетите.
Влаковете не може навсякъде да са пълни на 100 %. И автобусите и метрото са празни на първите и последните спирки иначе просто няма да има място за пътниците в центъра на София, а БДЖ спокойно може да закачат или откачат вагони като искат по-висок процент по селата и по-малките градове.
Вместо да намалят субсидиите на партиите те намаляват субсидиите на БДЖ. И най хубавото е че се закриват линиите през зимния сезон. Направо кеф.
До Пешко,Държавата ОТ КЪДЕ намери пари за КТБ??? или за частната банка може, а за държавната фирма не може??
До Анонимен 18,По времето на бай ви Тошо, път се прокарваше до всяко село и до всяка паланка, а ако път не стига стигаха железниците, Сега по демокрацията - малки пътеща не потдържаме - щото не са европейски приоритет, малки гари не обслужваме щот и те не са европейски приоритет.С тая логика на България й стигат 2-3 магистрали и няколко скоростни коловоза колкото да рекарваме стоките от изтока към запада, пък по селата и паланките - там не живеят истинси евроатлантици така че ако щат да ***
До Анонимен 20,защото държавата трябва да извади отнякъде пари. Затова и нещата стават бавно - ето сега е отсечката Пловдив - Бургас, после ще е друга и така. Ама има крайно нерентабилни линии
Вече 20 години железниците не били държавен приоритет