ПРЕДНИЦА КИЯ МАДЖЕСТИК ОТ СТАРИТЕ, ЗАДНИЦА ХЮНДАЙ СОНАТА ОТ СТАРИТЕ, С ТАЯ ДЪЛГАТА ВТОРА ВРАТА, ВСЕ ЕДНО СТОЙЧО В ГАРАЖА Я Е УДЪЛЖАВАЛ, КИТОСВАЛ И БОЯДИСВАЛ, ЕДНАТА ВРАТА НОРМАЛНА, ДРУГАТА НЕСЪРАЗМЕРНО ГОЛЯМА, С КИТАЙСКО-КОРЕЙСКИ ФЕЙС И ЦЕНИ ДО КОСМОСА,АМА ЩЕ КАЖЕТЕ,ТЯ МЕРЦЕДЕС, ММДААА БЕ, ТО И САНГ-ЮНГ Е ПАК МЕРЦЕДЕС ОТВЪТРЕ - С ТЕХНИ ДВИГАТЕЛИ Е,ПЪК И НЕ СТРУВА МАЙКА СИ И БАЩА СИ,НАЛИ,АРЕ У КОША ТОЯ СКЪП ГРОЗЕН ***,ПЪК И ДА ВИ КАЖА, ТОВА НАС ОБИКНОВЕННИТЕ ХИЧ И НЕ НИ КАСАЕ, СНОБИТЕ ДА РЕВАТ
Не знам колко хора са виждали Майбах на живо, но от моите наблюдения това е една изключително елегантна и стилна кола. Проблемът й от самото начало беше подхода на производителя към клиентелата- изключително завишени изисквания към купувачите (с което сами си сложиха примката около врата), проверки на миналото, доказване на доходи и така нататък. Концепцията "Майбах" която датира още от преди 10 години беше обречена на провал, заради тесния кръг от клиенти, които Мерцедес сам си определи.
ТВЪ ЖИВУ МЪ ИНТИРИСУАШЕ, ЪМ ЧИ КЪК, РЪЪЗБИРЪЪ СЕ, ТЪКМО БЯХ СЪБРАЛ ПЪРИТИ В КАСИЧКАТА - БУРКЪН-БАНК ЗА МАЙ/Е/БАХА ТИЙ ПЪК ЗЕЛИ ЧИ *** СПРЕЛИИ, ЪМ ЧИ СЯ КО ЖЪ ПРАА
Огромна грозна брутална.Предницата е нелепа-сякаш са опитали да придадат малко елегантност в последният момент,но не са знаели как и просто са сложили по-нежна престилка и фарове ала евтина киа.Кво от тва,че вътре таблото е направено от благородно дърво с кожа от расов елен.Или пък,че около 200 механизма се грижат за комфорта на един единствен пътник.Който обикновено е тлъст банкер.Апотеоз на грозния вкус подплатен с много пари.
Daimler окончателно спря Maybach