До 20Това е вторият самолет/истребител МИГ -29 от придобиването му през 1989 г. от БГ та чак до сега, това да ти говори нещо?За 23 години само 2 загубени машини, като първата, доколкото си спомням бе в началния период при усвояването на машината.
За излитането има една дума - газ и си във въздуха.При полет се съблюдават много параметри и ако няма автопилот напрежението нараства.При кацане трябва да съобразиш скоростта на приземяване, със скоростта на вятър(ако има такъв и е страничен на пистата), с дължината на оставащата писта, с допирана колесниците до пистата, спирачките кога да се задействат и ако скоростта все още не е паднала да се форсират двигателите за излитане, за да не влезеш в ловушката.Неприбирай колесници преди излитане!
Bob, липсата на инфраструктура може да е романтична, вярвай ми гледката: поле, а насред полето навес, а под навеса ескалатор, е направо невероятна. :)))) А пък съборетината до спирката са я закрили с бели платнища, сякаш я е опаковал Кристо!!
пилотската грешка се изразява в това, че не е остъргал ръждата .. по мига .. па и като му видиш снимките на пилота ..къде ги разпространиха и за теляк не става .. :)
хахаххаха, да, то по соца като падаха самолети, пилотите излизаха от пепелта, изтупваха прахта и се качваха на следващия, нали? Лично аз знам за 2 трагедии с пилоти, които обаче никога не бяха признати пред обществото.
Нямат достатъчно летателни часове хората явно, но уважавайте пилотите и труда им, това не е като да караш валяк..друг е проблема- един, дето се клати от крак на крак и реже платнени изделия с повод и без, и опасе бюджета. (Откри нова отсечка на метро, без направена инфраструктура около станциите, една плочка сложена няма; не е по темата, ще прощавате, ама глупостите напоследък край нямат...)
Бедна ти е фантазията колко изтребителя са паднали и колко загинали има по време на Соца включително и сина на Добри Джуров, *** толкова ти разбира и главата от авиация де.
Аню като е сигурен че не нальота е виновен, да каже по колко часа годишно летят летците в БГ. И да сподели в локален конфликт с Турция или Гърция примерно, за колко време ще стигнат 15-те истребителя?
Пилотът може да е виновен ако е забил умишлено самолета в земята. Не виждам как може да е виновен за пожар. Навремето, когато служех във ВВС, пилотите се смятаха за свещени крави. Винаги последно в тях се търсеше вина при инцидент. Тук по-скоро е имало технически проблем, за който отговаря наземния персонал. Съдейки от информацията за нараняванията, които имат пилотите, явно са катапултирали много късно от сравнително ниска височина, опитвайки се да спасят машината. Добре,че няма жертви.
И защо снимката пак нищо общо с темата ?Този нито е бил там нито нищо...Той дори не знае какво е това хеликоптер и т.н...
ПА НАЛИ... БОЛШЕВИШКИТЕ ЛЕТЦИ .. СА НАЙ КВАЛИФИЦИРАНИТЕ .. НАЙ ДОБРИТЕ ... АЛОУУУ НАЦИЯ ТЕХНИЧЕСКА :)
Много притеснително, че нямаме кадри, които да могат да се справят с техниката! При соца паднал военен самолет няма, защото много пари се наливаха в армията, а сега с някакво смешно подобие на армия ходим да служим на САЩ по света.......
Бъркаш нещата.Русофоби сред българите няма.Има Путинофоби, комунистофоби, диктатурофоби ... всеки интелигентен човек трябва да е такъв.
Пилотска грешка е причината за падналия МиГ-29