Сега остава и телевизори Рубин да пуснат. Това нещо тежеше 70 кила и си имаше чалъм каде точно до го удариш за да работи
До Анонимен 100 "Бая сте зле в мисленето а ? Всичко се развива постепенно ако има кой да го развива." Явно не знаеш нищо за комунизма. "Постепенното" в тая система беше 5 пъти по-бавно от това на Запад. Затова докато излезе "нов" модел на Лада, БМВ правеше 5та генерация. За компютрите това важи с още по-голяма сила. Впрочем, дори за развитието на комютърното производство в България са ни съдействали с ноу хау ..... лошите американци.
До Анонимен 94 "Тая мантра с оловото е ала-бала. Иначе мотокарите си ни вършеха работа но сега вече са "неконкурентноспособни" защото руснаците ни пречат нали ?" Балканкар продължава да произвежда мотакри и други лифтоподемни машини и без руските другаре. Жалко, че се пишете големи българи и застъпници за българската индустрия, а не знаете елементарни неща за индустрията ни.
И Марлборо произвеждахме,ама САЩ си взеха лиценза,защото бяха по-хубави от техните и някой чичко комунист се сети да прави износ.На САЩ в миг им спряха приходите и си взеха лиценза.
Идеални ще са за руските пътища. Без серво на спирачките и волана, без климатик, с радио, дето хваща 2-3 станции. Максимум 100 километра в час, че да не се пребиват пияните руски мужици. Просто перфектни.
До Анонимен 91 Произвеждаме повече от руските велики индустриалци. На глава от населението БВП ни е по-висок от техния, ако извадим природните ресурси.
Ама Путин ще зареже ли после скъпарските мерцедеси и бмв та ,за да се качи във волгата или руските коли ще са само за простолюдието,а западните ще си останат за тарикатите.
До Анонимен 85 "И компутари произвеждахме као и да са били крадени, но ... чичовото сложено на власт не ги разбира тия работи и с един замах и свещената дума "неконкурентноспособност" съсипа всичко" Що, ти като отидеш на пазара какво си копуваш - компютър с чип 4 генерации по-стар от топ предложенията на пазара, или тъсиш нещо съвременно. Българските крадени бяха точно толкова зад топпрдложенията. Нещо като да си купиш сегашната Лада - без еърбези, Евро 2, без АБЕс, втора ламбда и какво ли не.
Как бе?Произвеждахме електрокари и мотокари,даже за Япония изнасяхме,но те ги купуваха,защото нашите ''умници''тук,слагаха олово за тежести.Заради оловото ги взимаха.
До Анонимен 72 Абсолютно вярно. От СИВ определиха България да произвежда сачмени лагери. Стряха ни рено 8 и 10.Бяха страхотни коли.НЕ ни даваха да произвеждаме продукция с висока принадена стойност . Руснаците се страхуваха да не би някой да изплува над тях. Га-до.ве си бяха и такива си останаха.
...дизайнът и на двете коли е добър, вътре са удобни и широки за дълъг път, нали са откраднати от американците. *** на съветските коли е двигателя, тромав, гори 100 на 100, инак е здрав. Волгата сигур тежи два тона, а Победата така и си отиде със слаб двигател. Дори и поляците не го подобриха, само смениха марката на Варшава. Много вицове и майтапи се съчиниха за тях, напр. защо върнали първите Волги обратно в СССР--защото еленчетата нямали м-ди, а за Победа направиха филм "Две Победи".
Тази новина или реклама не интересува никои и на село . За Русия става в Неков село ако власта им я подарява.
До Анонимен 75 Произвеждали сме достатъчно, че да изнасяме, и то без помощта на съветските другаре. Съветските другаре ни "помогнаха" да ги закрием. Впрочем даже Боинг и Еърбъс не "произвеждат милиони".
До Анонимен 64 Нали знаеш за онзи дето искал да го закопаят прав в гробището , защото цял живот лежал под един москвич ?
На Ладата каквото и масло да й сложиш - все върви. 2 пъти съм прегрявал двигателя - пак върви. Супер непретенциозна кола, къде ли не съм я блъскал по черни пътища и т.н. Шарнира е 10 лв! Гори 9 на 100 газ. Кога западна кола ще издържи на туй чудо!?
Руските автомобили "Волга" и "Победа" се завръщат