Не върши. Грознo, нефункционално, непрактично, нереалистично, неполезно и с части от чужбина.
Какъв екип , като единя е багерист , дригия фадромист, строител и дюгерин и общак. Всичко е една пародия и една мечта в която има наляти много пари за стари машини. Роботи купени втора ръка преди 5 години. Всичко е старо и амортизирано. Гледайте в youtube канала CarlifebyDani и сами ще се обедите. Само , като видите пистата , където изпитва колата , ще ви падне ченето.
Реалистично 5000 кс изискват устойчивост, окачване и спирачки, за чиято разработка отиват стотици милиони (дори хипотетично да е толкова).Аз само питам защо не направийа чдно кръгче
Гань.о се наcиpa от национална гордост без дори да забележи че този смешен макет е направен от шпертплат. После защо целият свят се смее с нас.
Този автомобил може да се кара само от тези, които владеят силата (поради липса на джам). И ще развие 500 км/ч пак благодарение на силата.
Руснаците направиха е - самолет а европа е още на е - кола :)))))))) Китайците работят по е - самолет с нови батерии които трябва да удължат полета до 3000 км. А нас ни залъгват с ,,членство,, в един изоставащ четвърти райх . Вервайте пак че само членството ш.и ва опрай .
Чакаме следващия прототип на кола с 500000 кс и цена от 35 млн. Все пак и Бил Гейтс и Стив Джобс са започнали от гараж, значи и наш *** от с. Придъжд може.
отново някакви безполезни дейности се рекламират с цел отвличане на вниманието от дъното, на което сме
скоро ше стане ясно колко е далеч от тези цифри колата... В Римак има ноухау и технологии. Нашата е сечена с брадва и никога няма има финален завършек. След 1989 България не може да произведе нищо качествено
Набързо скалъпена ламаринена примамка да купуват блокчейн крипто валутата на фирмата.Волан от Битака за 15 лева, Окачване от Вартбург, дизайн откраднат от Ламборгини Вижън ГТ.Едно към едно.Поредната Ружа финансова пирамида....точно на същата дата преди години 1995 -та в Русе посрещаха с бонбони едни други Алиени и хляб с мед.Трагична е съдбата Българска.
Преди десетина години в "Да продадеш колата си" Майк Брюър попадна на една Ланча интеграле, забравена в гаража на възрастна вдовица. Абсолютна запазена, боя, интериор, проект електро. В памет на съпруга си бабето подарява колата на предаването. Ед Чайна наслага разни магии като специални мотори, батерии и др. технологии, благодарение на които Ланчата стана вятър, тестваха я на едно летище и я продадоха с голяма печалба. На бабката пълен пакет екскурзия по желание. Имам такъм модел 1:18, 2мотора.
Щях да умра от срам да показвам такъв оръфан макет пред хората. Поне да се бяха постарали малко. То на снимки изглежда зле. Не знам на живо
Облекли половината село в черни тениски "СЕКЮРИТИ". Ще им оградем тайните?От ПДЧ ли е макчтчето?Амортисьори, Спирачки, Батерия, стъкла. колани, софтуер.Не може до вчера да си сменял масло на голф-а, а от днес инжинер магьосник. Какво занчи хипер автомобил?Нещо като автомобил или по скоро нещо като хипер вафла?
Rimac, a българския супер друпер само конски сили! Къде се тества? Кой го тества и т.н. ниенте?
пхахаах от 2004-та разправя ахмедчо-кибертрона как щял да прави коли.... като вземат "инвеститорите" да си търсят парите ще е адски забавно :)))))))))))))
Това в деня, в който Мъск най-после успя да кацне с космическия си бустер в благодарение на българските инженери в екипа му. Жалко че сме изчезваща нация.
"Алиено" или Rimac Nevera: Представиха първия ни пpoтoтип нa e-хиперкола