Акция , организирана от тези дето искат да приватизират БДЖ пътнически превози , добре отразена от винаги готовите на подкуп и сензация журналисти ! Нека са ви честити новите частни влакове ,..... само че те няма да спрат до тука ! След като се наместят в пътническите ЖПпревози , тяхното лоби ще ревне за увеличаване на пътните такси и застраховки на автомобилите , за да може да ви е скъпо по магистралите , и да с качвате на влаковете им !
А линията Пловдив - Свиленград е съвсем нова и позволява развиването на 200 км в час. Ако си внесем жепейци защото нашите са слабо умни..
Проводникът е бил малко по-далеч от релсите или пантографът не се е разгънал достатъчно. На равно, съпротивлението на въртенето на стоманените колела по стоманените релси е много малко. Почти Движение на идеално твърдо тяло. Закон на Нютон. В идеалния случай равномерно праволинейно движение продължава вечно, докато не се употреби сила. Минимално продължително усилие може да премести локомотива. Ако са имали щанга или лост е можело и без помощ от пътниците!
Виждам, че адвокатчетата на пропадналото БДЖ сте се включили и пак отричате провала си. Цяла Бг наблюдава пропадането. Само вие по стар съветски подход отричате провала и редите пропагандата- нови германски вагончета с климатик, екскурзийки с ретро влакчета, екскурзийки с рисунки...
Според набеденият за политически анализатор Жоро Тръбата адашът му Гвоздейков бил голям професионалист. И той като Калин-ката трябвало да остане министър.
Хем си плащат, хем бутат! За последно съм пътувал с влак през 2008 г. Чакам в Пловдив влак за София, идващ от Бургас. Закъсня с 30 мин. Като тръгвахме питам кондуктора - в колко часа ще стигнем? Отговорът бе - Га стигнем! Гледам сега ,че има прогрес от 30 минути закъсненията са по 5 -6 часа. Така трябва, да се научат хората на търпение, за къде да бързат?
Бутат, защото министърът на БДЖ е пълен некадърник! Затова те го бутат. То в момента май хората бутат държавата да върви, ама тя е тежко закъсала. Вместо да бутат могат просто да изхвърлят ромските си барони и да заживеят мирно и щастливо, ама ромската тръпка в България явно не е отминала.
Аз предлагам все пак подобни ситуации да се описват от хора дето имат понятие от тия неща. Читателя приема информацията 1:1 и гради картината в представите си, т.е, няколко вагона, машината и напрягащите мускули пътници. Един локомотив тежи над 80 тона, един вагон около 40 т. Между комп. от машина и няколко вагона и мотриса има голяма разлика. Снимките нищо не показват, на няколко места са различни. Това Дани е писателка, не железничар. На равен терен това е възможно.
до 54: защо отстъпка. Това е бил маршрут с допълнително забавление, осигурено за пътниците и те са се възползвали. Дори би трябвало да има частичсно увеличение на билетите за този превоз.
Без Дел Нико седяла и снимала, докато мъжете бутали влака. Иначе ако я питаш - тя е равна с мъжете. Да се смееш ли, да плачеш ли?
Добре че е влак, а не космическа ракета. Трябваше да я бутат до Луната. Добре че нямаме такива.
Ако беше частна фирма можеше да я бойкотирате и да фалира. Но не можете! Защото не е частна и ще правят каквото си искат! ХАХАХАХАХАХАХАХА!
В БДЖ работят повече хора от колкото армия имаме. И те не заплати от данъците ни. За това не може да бъде закрито. Защото който го направи се лишава от десетки хиляди гласове гарантирано, което в момента при тази избирателна активност е много! А държавните служители по принцип си гласуват по-редовно. Плащайте данъци балъци! Не ви ли прави впечатление, че нито една партия не е за смъкване не данъци и държавни разходи. Всички искат държавния сектор само да расте.
Май ще трябва да дойда от Аржентина да ви дам няколко съвета, как се оправя този проблем, че България започва да заприличва на Венецуела.
Само в родното БДЖ: Пътници бутаха влак