Всички които не са пътували през 90-те и ранните 2000 реват яко, аз имам месеци сумарно прекарани по летищата, дори на Дегол съм бил 2 дена със спален чувал.
Никога повече няма да ползвам услугите на тази компания. Съветвам тези които все още не да се прекарали с тях, НЕ ползвайте услугите им. Заради отменения им полет на 28.06.24 г. от Наполи до София, ни върнаха в първи клас. С болно дете, отсъстваме от работа, нямаш алтернатива за връщане, следващ полет след 6 дни....За прибиване са
И къде е драмата? Пътниците са настанени в хотел.Летището е държавна граница и не може да излезеш на въздух,когато си пожелаеш.Това се контролира от Гранична Полиция.Не зависи от която и да е авиокомпания.
Летище София е нищо. Как съм патила в Германия в новото им летище,най грозното и неуредено на Света, на което пилоти са отказвали приземяване - нещо нечувано по Света където съм изпускала и самолет...Ужас !!!
Изпуснах полет. Не работеха таблата. Пишеше, че полетът закъснява, след което излезе "boarding" без gate и докато стигнем до правилния гейт самолетът беше излетял /за около 5-10 минути/, преди обявеното време за очаквано закъснение. Служителите ни обясниха, че е бил пълен и не са ни чакали, а са продали билетите на други. Заедно с нас не излетяха и други двама турски граждани, с които се случи същото от същия полет.Внимавайте с летището и оператора Swissport.
Ами искайте си обезщетение по надлежния ред, какво само ревете по форумите. Най-ме кефи като кажат "дори не ни дадоха вода". Ако не те настанят в хотел - плащаш си и после си търсиш обезщетението. Ама то не може да пътуваш с 20 евро в джоба...
Полага се компенсация от 400 евро за полети над 1500 км , до 1500 мисля че беше 250 има си европейски регламент Моят полет от Бирмингам до Бургас беше отменен, настаниха ни в хотел и отпътувахме на сутринта Дадоха ни и по 10 паунда ваучер за магазините на летището и ни обясниха къде да попълним формуляр за компенсация 350 паунда в случая Пътувах с TUI
То ако си мислите, че и с Луфтханза не се случват подобни неща явно не сте запознати как работят полетите изобщо. А ако е имало повреда, то може да са благодарни че не са ги качили щото можеше да им е за последно.
Това добре! А за пропуснати нощувки заплащат ли разходите по хотелите? На каква печалба ще си? Една промяна на полет за друг ден, носи големи загуби от всякакво естество!
Другари а помните ли онези които идваха отгоре и затова Мъск ни пращаше да живеем на Марс. .... И как се казваше ....турболенция ... но истината не ви се казва нали живеем в светла демокрация.
Ами пътниците да си подадат заявленията за обещетения при закъснения на полета и даже ще са на печалба. Изплащат обещетения за закъсненията даже за вътрешните полети София - Варна, но само ако има основание, някъде четох че им предложили хотел и храна.
До снобарите дето се оплакват от нискотарифните. Имам пари и за ненискотарифни, но не виждам смисъл. Десетки пъти съм ползвал Уиз без нито един проблем, никога. Райън са по-големи ***, но и те се ядват при полети на цена от 17 евро! А най-много проблеми съм имал с България еър. Точно те са измамници и мошеници.
Мдааа, по 20 евро билети нямааа, ама за 30 евро си взех двупосочен преди месец за Бари. Като изскочат пак ще взема...
Нискобюджетните си имат кусури, особено Райън, но могат да се преглътнат предвид цената. Докато Луфтханза нямат изинение. Безобразни ценова политика, нула сървис - държат те гладен и жаден, редовни закъснения и отменени полети. През ковида бяха дотирани, не им попречи да уволнят повече от половината персонал ей така, и сега никой не постъпва на работа при тях. Още мигат и дават заето, и не могат да се съвземат.
Райън и Уиз са измамници, не знам колко пъти трябва да ви измамят, за да разберете, че сиренцето е безплатно само в капана за мишки и полети по 20 евро НЯМА
Луфтханза са същите като уизеър и Райънеър - тесни изсуркани самолети и никакъв сървис. Българите поне в сървиса са по-добре, а и имат няколко нови по-широки самолета.
Пак отменен полет на "Райънеър”, хора висят 15 часа на летище София