Днес.бг, има разлика между "предлага се изграждане" (в текста на статията) и "правят паркинги" (в заглавието)
На Каравелов, до НДК имаше свободен парцел преди 5 г. От 1 г. е частен паркинг за 2 лв на час, няма абонамент. ОК, хората печелят, но явно парцели има. Защо Общината не закупи тези парцели и не направят паркинги, а има зона?1 пряка по-надолу строят хотел. Терен има, въпросът е до интереси.И не викай ... в центъра, щото и ние живеем в София и плащаме повече отколкото в крайните квартали, само защото имаме собственост, а не сме под наем в Люлин и имаме 2 коли, които паркираме у нивите.
паркинги платени,това само ще задълбочи кризата за свободно място запаркиране.Надали желаещите да дават по 100 лв месечно ще са толковамного.Паркингът ще заема място за 100 коли напр.,но няма да бъденапълнен с 200(ако е на два етажа),а с много по-малко.И така на мястотона 100 паркирани коли сега,ще има по-малко паркирани,тоест кризатаняма да се реши,а ще се задълбочи.И ще започнат принудителни меркии забрани,за да бъдат накарани хората насила да ползват"улеснението".
Живях, израснах в Ню Йорк. Там масово хората ходят пеша или с такси , особено онези които нямат семейства. Тук износа е нисък, но всеки втори пълни немска кола с арабско гориво и търси бъдеще и промяна, а такси от Младост до Люлин е 15 лева. Народа трудно се справя с демокрацията защото не схваща основният принцип на свободата, а той е да не пречиш на другите и да помагаш за благото на съседа. Не бих купил кола гледайки разхождащите се в кал и смог баби и деца. Свободата е въпрос на принципи.
Преди време живях в Младост, но заради презастрояването там се върнах да си живея в Центъра и да си ходя пеша на работа. До блока ми в Младост имаше три паркинга с паркоместа за 70 коли. Сега най-голямият паркинг го застроиха, до блока построиха други блокове, хората от които паркират колите си на "нашите" места и колите изведнъж станаха три пъти повече от паркоместата, а преди това винаги имаше свободно място.
За кражби не поемат отговорност, но поне няма да чистиш снега от колата или сахарския пясък, ако паркинга е закрит. Въпросът опира до това дали си заслужава, т.е. дали сумата, която искат за паркинг отговаря на услугата, която предлагат. Нямам идея тези двуетажни сглобяеми паркинги какво представляват и дали си заслужават тези предполагаеми 100 лева, може би 200, 300 или повече в зависимост от квартала.
До 55Така е само на пръв поглед. Е, аз си купих нова кола, имам и няколко закрити гаража, иначе нямаше да си купя, но за каското. Правиш каско, плащаш за него примерно 3000 лева за една година, всяка година каското намалява заедно с стойността на колата, но недай си боже да имаш щети, които застрахователя плаща, примерно са те чукнали на паркинг на супермаркет, следващата година, каското вместо да намалее, сумата се увеличава и на практика си плащаш щетата.
Нямам нищо на против да плащам за паркинг стига той да ми осигурява защита от кражби и защита от атмосферните условия.
Когато си купиш нова кола имаш и каско, така че тук фактора кражби не стои на дневен ред. Причината да не се купуват нови коли е просто че хората нямат необходимите доходи за това.
Има си обективни причини хората да искат да паркират възможно най-близко до дома си. Това са на първо място автомобилните кражби. В София закритите паркоместа са много малко и масовия случай е колата на улицата. Това предопределя и че хората няма да си купят нова кола, а ще си карат стара кола. Няма как да треснеш скъпо возило на улицата и да се надяваш да не го откраднат, разбият или надраскат. Въпреки това средната възраст на колите в София е 10-11 години, а в останалата част на България е 24
Принципно хората трябва да се научат, че в закрит паркинг е много по-добре, отколкото колата на улицата, а това няма да стане с високи такси, както са си наумили мутрите. Не знам как е на село, нямам такова, но в София паркирането е изключително лошо организирано през последните 30 години. Примерно в Младост при построяването му, бяха предвидени достатъчно много паркоместа на открити паркинги, но след 1989 започна хаотично презастрояване, вкл.се строеше върху съществуващи паркинги и стана мазало
Българина не обича да плаща, та ако ще и 100 паркинга да построят все тая. Българина обича да паркира в градинката до блока си колкото се може по близо до входа, ако можеше да вкара колата в самия вход и там щеше да паркира. Българина обича на хипермаркетите да паркира на инвалидните места, защото са най близо до входа. Българина обича да кара мощни и скъпи коли, нищо че понякога няма пари да ги зареди с гориво или да им смени гумите, най важното е здраво да дъни баса.
" Има вариант паркирането там да става срещу абонамент между 50 и 100 лева на месец, каквито са тарифите на платените паркинги в тези райони. "С това трябваше да започнете. Цялата работа е да се изцоцат още пари. Не им стигат сините и зелените зони, сега и тези паркинги, които едва ли ще са по 100 лева месечно, а може би по 200 лева на месец. Като цяло цялата работа е смехотворна - за София трябват 200 хиляди закрити паркоместа в цяла София, а сега ще направят по 20-30 в квартал и вдигат шум
Зукенбърг шофира Хонда фит, а нашите с 2000 лева заплата шофират петорно по-скъпи автомобили и паркират на детската площадка. Хахаха кой политик може да Ви спаси от Вас самите? :}
Това с металните паркинги можеше да го направят над перловската и владайската реки в частта им около центъра, и така да решат в голяма степен проблема с паркирането в големия център, а вместо това се създаде лошата практика на зоните с тенденция то да стане почти навсякъде платено. Сегашното е просто създаване на един бизнес, който да прави пари. Екологията служи само за параван.
Борис Бонев от Смучи София пак е тръгнал да урежда гербаджийски фирми с договорчета сега пък за паркинги. Заради тази паразитна организация много видни гербаджии се уредиха с договори за ремонти на ремонтите.
Правят двуетажни сглобяеми паркинги в големите квартали на София