ако бг ай ти та са писали софта, като този на винетките, ясно що падат фърчилата....десетина като паднат ще оправим бъговете....
тъй е когато софтварето се пише от индийските офиси на "мултиннейшънъл велики" компании, за по-евтино. Ска--паняците от Боинг отдавна са само рекламни фасади на едно времешни качествени марки. Сега са си само борсови индекси и презрели круши падащи където им падне. Алоу Боинг-а, по-зле сте от индийска конфекция гаражно производство!
Потърсете имената на пилотите и няма да имате повече въпроси. Същите които забраниха 737 да лети отдавна са забранили на на тези авиокомпании въобще да оперират в техните страни.
Още вчера ви написах, че "умната" американска автоматика не изпълнява командите на пилота, а прави каквото си иска, а ме питахте откъде зная????? Ами на - зная.
Да, ама Boeing 737 има и други разновидности освен max 8, като max 9, max 10, че и по-ниските версии и те си летят като пичове. Явно този модел наистина е бъгав. И ако само софтуера ще му оправят, никога няма да се кача на такова нещо. Софтуера не е решение, всичко се случва. Значи ако откаже пак - БАМ! долу. Аре бегай. Трябва самолета да е такъв, че ако софтуера откаже, да може ръчно от пилотите да се управлява, а не всичко да зависи от него.
Летете с Аерофлот и Ил-14 безопасно и сигурно при него няма софтуер. Не се качвайте на Боинг 737 Мах защото товарищ *** е инсталирал зловредни вируси в софтеура на американските кошници и те падат като брулени круши.
"не се връзва това, че юе променят дизайна. Всъщност ще правят някакъв софтуерен ъпдейт."Приятел, процесът на създаване на софтуер също се нарича дизайн.
А ние защо нямаме такъв аероплан?Сега е момента американското посолство да даде правилното нареждане,и Боко веднага ще оповести,че това е правилния изтребител,опа-самоУет за България.
До *не се връзва това, че юе променят дизайна. Всъщност ще правят някакъв софтуерен ъпдейт. Дали има нещо общо със случая засега може само да се гадае.
До Fenasi KerimЯ си виж източниците. Турският самолет е 777 и инцидентър е от турбулентност. Цлучва се нерядко. Няма нищо общо със 737 МАХ.
"Федералната авиационна администрация заяви в понеделник, че самолетът е годен за летене, но трябва да се направят някои промени в дизайна до април месец."Та да си продължа мисълта, през 2019-та ще правят промени в дизайна на самолет, който е в производство от 67-*** насам и за който САЩ твърдят, че е безопасен. Кое не се връзва в ситуацията оставям на вас.
"САЩ побързаха да уверят, че е безопасно да се лети на Boeing 737."Глупости на търкалета. За почти всеки един модел на Боинг се замита истината под килима- постоянно се правят смени на елементи и системи, които са фатално дефектирали по време на полет. Опитните мишлета са пасажерите на борда, това е факт, а ето ви го и доказателството:"Федералната авиационна администрация заяви в понеделник, че самолетът е годен за летене, но трябва да се направят някои промени в дизайна до април месец."
пилотът е излишен. Той не може да изключи по никакъв начин компютъра и да поеме управлението на самолета дори при очевидна и опасна негова грешкаПълни глупости, толкова са пилоти и тези дето са ти го казали. Ако изобщо това са казали. Специално в Просия станаха няколко катастрофи с толкова идьотски пилотски грешки, че тия изобщо не трябва да си отварят устата от срам.
Сега е време Европа да отвърне на удара, който получиха VW. Да приземят боинг на земята и да ги нанакарат да платят глоба за всеки един самолет в размер цената на самолета.
Явно не си гледал и слушал мнението на авиоекспертите.Това е най популярният и най надежден самолет в авиацията но попаднал в ръцете на недотам научени пилоти от Етиопия,Индонезия,С.Арабия,Виетнам и т.н. се явява проблем със сигурноста и те са в черен списък да не летят над Европа.. И ,,приземяването" им е временно с цел да се види точно това,че не може да се наемат пилоти ,,на кило" А за честите катастрофи в Русия чуваме и виждаме непрекъснато.Те са добри летци но самолетите им куцат
Основната задача на пилота е да управлява самолета така, че самолета да лети. FLY THE PLANE. Всичко останало е на второ място. Когато вземеш мамуни от джунглата няма как да управляват такъв самолет и то без да го познават.
Великобритания, Австралия, Сингапур: Забрани за Boeing 737