Имам учебник от 1957 година за ДВГ.Още там е описана злополучната система дюза-помпа с която съсипаха днес дизеловият двигател.Та още през 1957 е било ясно,че това няма да го бъде.Ама тия от VW са си все неразбрали!Е добре не ги ли е срам немските инженери?По пътищата ни оше се движат Лади ,Москвичи и тези дни видях движещ се Vanderer от 1937 година!VW май трябва окончателно да я забравим! Последният им свестен автомобил е от 1938 ,но тогава още е бил жив Фердинанд Порше.
Ей затова си стегнах голфчето 99-та година и ще го търкалям оше доста. Поддръжката е народна.
До АнонименТи явно си в Сф, ако поизлезеш и срещнеш колоните румънци, опитай се да преброиш колко Дачии ще видиш.........
Май за производството на коли с по-малки емисии на СО2 се отделя повече СО2, отколкото ще се спести при екслоатацията им.
Тотално лицемерие. Емисиите се ползват като тояга за раздвижване на потреблението. Ако им пукаше за природата - нямаше да създават мерки, които те карат насила да си сменяш колата на 5 години.
да скачаат,ние ги купуваме втора ръка,при нас няма да скачаат,даже ще поевтинеят старите модели
До 25Голф производство 2016 година, цени между 18000 и 34000 лева в мобиле бг. Голф от 2015 година - масовите цени на обявите са за около 20-24 хиляди лева.Ти какво ще избереш, Дачия или кола на 2-3 години?
Проблемът на Дачията е че дори и за пари, нямаш опции да повишиш сигурността с повече системи и въздушни възглавници.
Погледнах какво има на склад един дилър на нови коли VW в България - има две коли по 170 хиляди лева и шест по около 84-94 хиляди лева. Голф и Поло няма - изкупени са. Говорим тук за коли и не знам защо някой намесва тук Дачия!
С 20 год фв ще ти е колата за извън града. На входа на града ще трябва да си купиш паркомясто за 20 год немска барака или репатрак поне евро 6. Може и с дачия евро 6 или 7 и 1 платформа. Качваш бараката на платформата и чак тогаз тъ пускат у града.
Не става дума за втора ръка , говори се само за нови коли Затова в коментарите присъства Дачия , но има и Ситрон , Рено и тнКитайците също правят коли но засега нямат голям достъп до нашия пазарVW са по-добри от изброените , но ако още вдигнат цените ще си изгубят клиентите Един обикновен голф без кои знае какви екстри отива на 30 бона ....ами не мерси
Ама защо ще скача цената? Нали си внесоха милиони гладни сирийски и афганистански инженери? Цената би трябвало да пада главоломно! Хаххахахаха.
Volkswagen предупреждава: Цените на колите ще скачат!