Снимка: БГНЕС
fallback

BYD Co. представи нов хибриден задвижващ механизъм, способен да измине повече от 2000 километра без зареждане с електричество или гориво, засилвайки войната за преход към EV срещу Toyota Motor Corp. и Volkswagen AG.

Модернизираната технология, която има за цел да постави повече дистанция между BYD и неговите съперници, ще бъде пусната веднага на пазара в два седана, които струват под 100 000 юана (13 800 долара), каза автомобилният производител на събитие, предавано на живо от Китай във вторник вечерта.

По-големият пробег означава, че някои от двурежимните plug-in електрически хибридни автомобили на BYD могат да покрият еквивалента от Сингапур до Банкок, Ню Йорк до Маями или Мюнхен до Мадрид с едно зареждане и пълен резервоар газ. Важен етап бележи най-новото постижение на BYD в намаляването на разхода на гориво след дебюта на хибридите през 2008 г.

Базираната в Шънжън BYD преобърна китайския автомобилен пазар с големи намаления на цените за сметка на рентабилността, а ценообразуването на новите хибриди може допълнително да разпали ценовата война. Миналата година компанията е продала 3 милиона коли и е доставила почти 1 милион тази година до април. От всеки два хибрида, продадени в Китай, един е BYD, което подчертава ключов двигател на приходите и печалбата за компанията.

Листнатите в Хонг Конг акции на BYD се повишиха с цели 4% в сряда.

Автомобилните производители в световен мащаб се опитват да разрешат безпокойството на потребителите относно пробега и да направят превозни средства, които са по-добри за околната среда. Toyota също във вторник представи прототипи на ново поколение двигател с вътрешно горене, който може да работи с водород, бензин или други горива заедно с батерии.

По време на събитието BYD заяви, че при тестове неговият plug-in хибрид е успял да постигне цели 2500 километра пробег. Засега подобренията са предназначени за произведени за Китай автомобили, но вероятно скоро ще бъдат изнесени навън.
 

Целият анализ - на сайта на Bloomberg TV Bulgaria

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

27

Анонимен

преди 3 седмици

Mercedes имат дизелов хибрид. Батерията е помощна на двигателя на същият принцип като Toyota Prius от 2000 година. Citroën, Volvo, Volkswagen, Peugeot също имат дизелови хибриди и са с разход 4L/100km. Китай да си продава евтините от па дъ ци в блатная. Япония произвежда хибриди вече 24години но аз ще си купя цим бин гън фън. Ще мму кажа. Lexus GS 450h и не ме занимайте с тъпотии.

26

Без бендзин

преди 4 седмици

Колко КМ изминава само на батерии кажете........

25

Весо

преди 4 седмици

През 80 - те години на миналия такова отношение имаше към японските автомобили,през 90 - тетакова беше и към корейските,днесна дневен ред са китайските автомобили!Няма място за отстъпление,когато се включат и индийците,всичко си идва на място!С цени от 60 000,но в евро на електричните в Европа ще са на ...трупчета!

fallback