Снимка: БГНЕС
fallback

Tesla ще изпрати екипи в Индия, за да проучи потенциални локации за изграждане на нов завод за електрически автомобили. Според в. "Файненшъл таймс" стойността на новите производствени съоръжения в Индия може да достигне 2-3 милиарда долара.

Миналият месец в Делхи намалиха тарифите за по-скъпи, вносни електромобили за компаниите, които в рамките на три години се ангажират да ги произвеждат в страната. Това беше и едно от условията на Илон Мъск, за да инвестира в страната.

Американската компания на Мъск ще изпрати свои екипи до края на април, за да проучат възможните локации, като ще се фокусират върху щати  със съществуваща автомобилна промишленост. Това са западните щати Махаращра и Гуджарат и южният Тамил Наду

Компанията обмисля сглобяването на по-малка кола в новата фабрика, а цената й ще бъде под 30 000 долара.

Ако Мъкс инвестира в Индия, това би било сериозен тласък за правителството на премиера Нарендра Моди преди парламентарните избори, започващи на 19 април. Моди поиска от главният изпълнителен директор на Tesla Илон Мъск да инвестира в Индия по време на срещата им в САЩ миналата година. Тогава Мъск заяви, че компанията му ще "бъде в Индия възможно най-скоро". / БТА
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

19

Мухаха

преди 1 седмица

Мъск инвестира в Индия , защото е ефтино... а е ефтино защото от индийците и дръшка за метла не става , те са като нашите ромми. Добри са в мааазните приказки и кючеците. За работа хич не ги търси. Само този който не е работил с индиец не знае какви са мъърди заспали. Очаквайте нови и още по големи спадове в качеството на Тесла автомобилите идващи от индустанските заводи..... Апъл ги чака същата съдба след местенето на заводите си в Индия. АйФон фенчетата да му мислят.

18

Анонимен

преди 1 месец

Кога корумпираните политици ще питат Мъск и другите производители на тези тостери, какво ще правят с батериите след като им намалее капацитета до там че да не могат да се ползват повече? Кой ще плаща и ще възстановява УНИЩОЖЕНИТЕ милиони хектари природа при копане за литий, кобалт и другите метали? Защо не ни казват че като дойде време да се сменят батериите, трябва да се сменят и кабелите които "връзват' ел мотора с батерията? Защото ел колите са една ПРЕСТЪПНА супер скъпа схема.

17

Анонимен

преди 1 месец

Българските автобуси Чавдар, ония дето бяха като аквариум, имаха конструкторски дефект, който не можеше да се отстрани и много бързо се разваляха. Унгарските икаруси ги надживяха, въпреки че бяха по-стари.

fallback