Мъск инвестира в Индия , защото е ефтино... а е ефтино защото от индийците и дръшка за метла не става , те са като нашите ромми. Добри са в мааазните приказки и кючеците. За работа хич не ги търси. Само този който не е работил с индиец не знае какви са мъърди заспали. Очаквайте нови и още по големи спадове в качеството на Тесла автомобилите идващи от индустанските заводи..... Апъл ги чака същата съдба след местенето на заводите си в Индия. АйФон фенчетата да му мислят.
Кога корумпираните политици ще питат Мъск и другите производители на тези тостери, какво ще правят с батериите след като им намалее капацитета до там че да не могат да се ползват повече? Кой ще плаща и ще възстановява УНИЩОЖЕНИТЕ милиони хектари природа при копане за литий, кобалт и другите метали? Защо не ни казват че като дойде време да се сменят батериите, трябва да се сменят и кабелите които "връзват' ел мотора с батерията? Защото ел колите са една ПРЕСТЪПНА супер скъпа схема.
Българските автобуси Чавдар, ония дето бяха като аквариум, имаха конструкторски дефект, който не можеше да се отстрани и много бързо се разваляха. Унгарските икаруси ги надживяха, въпреки че бяха по-стари.
До брЕтански учен Индийците са 1.5 милиарда млади хора. В България в какво да инвестират? В теб изпърдения старчок ли? Че то некрологът ти се подава от джоба.
Всички мaймyнски държави се превърнаха в магнит за западни инвестиции, само наща к00чина с мафиотските си управници ги държи надалеч
Всъщност, *** печка ЧАВДАР е много по екологична от един съвременен "еко" автобус с 2-3 тона батерия въпреки пушеците, батерията е замърсила повече още при производството си, да не говорим, че още няма качествен начин за рециклиране, батерията е едно от най замърсяващите неща създавани от човека.
Продажбите на всички ел играчки рязко падат, богатите си начесаха крастата, на останалите изобщо не им пука и вече разбраха, че скъпите б,о,к,л,у,ц,и нито са рентабилни нито са екологични, всъщност батерията е много по не екологична от всяко ДВГ.
Кола за гейове.Не забравяйте да си запишете час за зареждане и да сте точно че някой ще ви пререди ще чакате още 2 часа
толко е Гоуем АшкеНаци Мозъка, че ни Двигател с Вътрешно Горене е Родил, ни Елтричество - все Постижения на Г0йте, ама иначе с Гоуеми Претенции за БогоИзбрани!
Какво общо има Теслата с вмирисаните дизелови печки Чавдар ? Или още си живееш преди 89та и си изостанал с 35 години ?
До Граматик Това Илон, много ми звучи като Найлон. Не знам наистина дали правилно го изписват и превеждат на български.
Гласувам пълно доверие на господин Мъск ! Не се подвеждам от никакви критики към него. Интелигентността на един Ашкеназ е интелигентността на един Ашкеназ. Още повече ,че БЪЛГАРСКИЯТ,СИРЕЧ БЪЛГАРО-ГЕРМАНСКИЯТ РОД РОТШИЛД Е ЗАД НЕГОВИТЕ ДОБРИ НАМЕРЕНИЯ КЪМ РАСАТА НИ! Аз вярвам в Българският Ген!Да живее Българо-Израелската Ашкеназка Държава! Напред, Илон !
вече няма по Северен Поток и никой вече не Идва да Произвежда в ЕС! а Индия се къпе в Евтин Руски Газ и Петрол - бол за Производство и Промишленост!!
А ние навремето произвеждахме автобусите "Чавдар". Като последният модел, който се появи към 1987-1989 година караше толкова леко по лоши пътища, че можеше да те приспи. Да заспиш в буса и изпуснеш спирката си. Не знам с какви ресори го правеха, все едно си в няква люлка по големите неравности на пътя, по-леко от автомобил возеше. И външният му дизайн беше много модерен за времето.
Лидерът на Фалшивата Опозиция - Отново Предаде Расата си има той като му гледам Очичките май не е Бел!
Мъск ще разшири производството на Tesla и в Индия