Снимка: Reuters
fallback

Анализатори от американската компания Kantar Millward Brown направиха класация на най-ценните марки в света. В случая обаче не се гледа стойността на акциите или популярността им в социалните мрежи, а лоялността на клиентите им.

Експертите отбелязват, че всички автомобилни марки в рейтинга BrandZ Top 100 започват да отстъпват от позициите си. В тройката на лидерите влизат Amazon, Apple и Google, което се обяснява с факта, че потребителите повече ценят компаниите, доставящи информации, а не тези, които произвеждат вещи.

Най-напред от автомобилните брандове е Toyota, която заема 41-а позиция в класацията. Зад нея следват двата германски производителя на премиум-автомобили - Mercedes-Benz и BMW, класирани съответно на 54-о и 55-о място.

Любопитното е, че нито една друга марка автомобили не влиза в първата стотица. На четвърто място в автомобилната класация е Honda, а на пето - Ford. След тях се нареждат Nissan, Tesla, Audi, Volkswagen и Porsche, като последният попада за първи път в класацията.

Още новини от света на автомобилите четете в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

14

*

преди 4 години

Купих си LEXUS GS450h на 120 хиляди мили. Проблеми: никога никаквиЕкстри:всички Какво е LEXUS?Отговор: Luxury Toyota НЕМСКИТЕ коли които са произведени в Германия са с отлично качество но не и произведените в Турция.

13

asdf

преди 4 години

До До asdfМерц-а само го правех... Няма нужда и не е само до парите, ами като не мога да си ползвам колата... Карайте си немските ***, никога повече.

12

Анонимен

преди 4 години

До 3Ми нямаме дума българска за това. Думата "марка" е турска.

fallback