Снимка: АПИ

Директорът на Националното тол управление на АПИ Антон Антонов заяви, че проблем със системата за електронни винетки няма, като единственият констатиран проблем по думите му са терминалите за закупуване.

Той призна пред БНТ, че сайтът bgtoll.bg, от който се закупуват е-винетки, е имал проблеми в началото, но те вече били изчистени.

Още по темата

До средата на следващата седмица по граничните пунктове ще бъдат инсталирани 37 терминали за закупуване на електронни винетки, увери Антонов. По думите му, с въвеждането на всяка нова система, е нормално да има известни грешки.

Чрез Външно министерство чуждите превозвачи са уведомени как могат да си купят винетка по интернет, обясни той.

Антонов обеща, че шофьорите, които са купили е-винетки по няколко пъти, за един и същ автомобил, ще бъдат компенсирани.

"Полагаме всички усилия системата да работи", категоричен бе той.

По думите му не се очаква сериозна загуба от гратисния период, даден до 15 януари, до който липсата на винетка няма да се санкционира.

По малките населени места от понеделник винетки ще разпространяват клоновете на Българските пощи.

Директорът на Националното тол управление каза, че конвертирането по няколко стотин пъти на хартиена винетка в електронна, засечено от системата, не се дължи на бъг.

"В момента кол центърът не работи, но ще започне работа от следващата седмица. Дотогава, шофьорите могат да звънят на телефоните на АПИ", увери Антонов.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase