Компанията Renault представи версията Trophy на новото поколение на хот-хеча си Megane RS. Тя е предназначена за каране на писта, като е поучила шаси Cup с по-твърди настройки и механична блокировка на диференциала.
Renault Megane RS Trophy се задвижва от 1,8-литров бензинов турбомотор, който развива 300 с. и 420 Нм във версията със 7-степенна роботизирана скоростна кутия с две съединителя. При варианта с 6-степенна механика въртящият момент е 400 Нм.
Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 5,7 секунди, което е с 0,1 секунди по-бързо от това при стандартния Megane RS. Максималната скорост достига 260 км/ч (вместо досегашните 255 км/ч).
В оборудването на хот-хеча влизат 19-цолови джанти с гуми Bridgestone Potenza S001 (от 2019 г. ще се предлага облекчен вариант, който е с 2 кг по-лек), спирачни механизми от специален метал с апарати Brembo, по-твърди амортисьори, пружини и стабилизатори.
Още снимки и информация за модела четете в AutoMedia.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
15
tipman
преди 5 години1999- та е годината.И точно моделите S60 и S80 да речем 1999-2007 са едни от най здравите. 100% волва. D5 мотора си е еталон в световен мащаб за надежден двигател.
14
Гост
преди 5 годиниВолво отдавна не са това, коет бяха, особено, откакто през 1997 г., го купи форд. Появиха се някакви странни съчетания от типа: волво с двигател на рено, ягуар с двигател на форд и т.н.
13
tipman
преди 5 годиниСтранно, но никой не спомена най-надеждната марка автомобили - Volvo :)