Снимка: Motor 1
fallback

Поредната серия от войната на рекламните билбордове, в която участват най-големите германски производители, се заформи в Тунис. Местен търговец на BMW реши да се изгаври с конкуренцията, като помести огромна реклама с шеговит текст само на метри от дилърски център на Volkswagen, в който се продават и коли на Audi.

Така на билобрда, който стои на влизането към автосалона, се появи надпис "Никога не е късно да премислиш". При това дилърът на BMW ясно дава да се разере точно за какво трябва да премисли клиента, тъй като на плаката се вижда предната оптика на автомобилите на BMW, а също така и логото на марката.

Отговорът на Volkswagen дойде почти незабавно. Само няколко дни по-късно на оградата на автосалона на концерна бе поставен банер с надпис "Ние не се отказваме от марката, която печели". Над него е разположен надпис с четирите кръга от емблемата на Audi, които са превърнати в популярния интернет-знак "Lol" (съкращение на израза "laughing out loud" – силен смях).

Впрочем, автомобилните брандове често си устройват подобни престрелки. Например, през 2006 г. BMW поздрави Audi за победата в конкурса "Автомобил на годината в Южна Африка", като се подписа на плаката "От победителя в конкурса Световен автомобил на годината". От Audi приеха предизвикателството и отговориха "Поздравяваме BMW с победата в "Световен автомобил на годината 2006". От 6-кратния победител в "24 часа на Льо Ман" (2000-2006)".

Още новини от света на автомобилите четете в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

33

До Шофер

преди 6 години

Приятелю, всички имаме интернет, защо лъжеш? Според японската статистическа агенция се оказва следното: Продадени Коли за 2016 -4 970 460. Така, слизаме в класацията надолу, и така подминаваме 11то място на безизвестната фирма Хино и стигаме до 14то място е ФауВе с 47 324 коли. Това е едва 0.01%, сме-шник!

32

Ники

преди 6 години

Братчеда купи една чисто нова Honda CR-V преди 2 години, и за тези 2 години колата стоя в сервиза 4 месеца. Японски коли?.. не мерси..

31

Джони Браво

преди 6 години

До шофер - Бил съм в Япония и мога само да ти кажа, че там е друг свят, тази държава е Космос в сравнение с всички останали, а аз съм бил на мнооого места! Толкова са напред, че няма място за сравнение. Немските машини са едни лъскави клиенти на сервизите, които са ОК само първите няколко години, после стават абонати на Майсторчетата. Японеца си запази старите стандарти за здравина, за разлика от Евро-колите след 2000г.,които са предвидени да ги караш 5-6г. и да ги изхвърлиш, за да си купиш нова

fallback