При покупката на автомобил, особено на нов такъв, се надяваме той да ни служи вярно, като не се налага често да го "водим" на автосервиз. Докато при старите автомобили това е сериозен проблем, удрящ по джоба на почти всекиго, то при новите коли подобни ремонти биват поемани от гаранцията, предоставена от дилъра.
Но дори и така, човек, дал сериозна сума пари за току-що излязло от завода превозно средство, очаква използването му, поне в първите години, да бъде безаварийно. При някои марки коли това обаче не е така.
Кои към момента са десетте най-ненадеждни нови автомобили, намиращи се в серийно производство? Отговор на този въпрос дава Consumer Reports, цитиран от Bloomebrg TV Bulgaria.
Лидер в антикласацията се явява спортният модел на Chevrolet – Camaro. Въпреки впечатляващото управление, потребителите, закупили колата, се оплакват от проблеми с трансмисията, електронното оборудване, както и системата за задвижване.
Второто място заема Mercedes GLC, който показва проблеми със спирачната система, кормилното управление и окачването.
Трети се нарежда Jaguar F-Pace, чиито собственици могат да се сблъскат с неприятности, свързани с честите аварии на трансмисията и електрониката. Допълнителен проблем е и недостатъчната шумоизолация на купето, непривична за автомобил от такъв висок клас.
В антикласацията също така попада GMC Acadia, чиито основни проблеми са свързани с електрониката, но не само, Fiat 500, който има проблеми със спирачките и, отново, електрониката, и Ford Focus, слаба страна на който е трансмисията и задвижващата система.
На седмо място е Ford Fiesta, който отново дава проблеми с трансмисията, а и създава неприятности, свързани с климатичната система. Осма позиция заема Volvo XC90, девета - Cadillac Escalade.
На десето място пък е електрическият кросоувър Tesla Model X, слаби звена от който са боята, климатичната система, дадени декоративни елементи и други дребни части по купето.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
43
фен на японските кол
преди 6 годиниВземете по едно Митсубиши, правено в Холандия или Мазда, с части Фиат и гледайте сеир с пародия на автомобили. Май не разбирате, че автомобилите както всички стоки се произвеждат за определен пазар. Така е било и когато нямаше заводи на японски марки в Европа, но от онова производство който е карал кола се е возил и не знае къде са входовете на сервизите. А откакто се произвеждат в Европа- на някои марки само историята им е японска. Завода на Митсубиши в Холандия е отдавна затворен. Компромат.
42
Недоволен
преди 6 годиниОффф като почнете спорове несмки или японски.Ми то е ясно. Японските изпофалират една по една. Остана една Тойота. Класен автомобил, но когато е джип. Корола ... ми купих си една 2015 от магазина. Не искам и да я коментирам. Имам 10 годишна немска баба, която и на дизайн и на вървене, и на возия е с 15 години напред. Авенсиса не е по различен.Мицубиши ... не знам дали ги има още.Субару не са лоши ... но не са немски.Спора е безмислен.
41
Анонимен
преди 6 годиниТи си говориш като на деца тука. Мерцедеси купували на 500К., да такива като тебе може и на 800К. да им продадат като си карал 5 коли и си мислиш,че не що знаеш.Ако става на въпрос в София всеки Хюндай Елантра такси е на по 1 милион км., и ТИКО изкарваха 1 млн..Аз не ти говоря това- говоря ти ,че японските са най-здрави и се карат хиляди километри безпроблемно. Цял свят го знае,той плюе срещу вятъра. И японски се продават уж на по 180К,а реално внос от Германия на 400К,е и кво.Не се познава ли?