Снимка: Pixabay
fallback

При покупката на автомобил, особено на нов такъв, се надяваме той да ни служи вярно, като не се налага често да го "водим" на автосервиз. Докато при старите автомобили това е сериозен проблем, удрящ по джоба на почти всекиго, то при новите коли подобни ремонти биват поемани от гаранцията, предоставена от дилъра.

Но дори и така, човек, дал сериозна сума пари за току-що излязло от завода превозно средство, очаква използването му, поне в първите години, да бъде безаварийно. При някои марки коли това обаче не е така.

Кои към момента са десетте най-ненадеждни нови автомобили, намиращи се в серийно производство? Отговор на този въпрос дава Consumer Reports, цитиран от Bloomebrg TV Bulgaria. 

Лидер в антикласацията се явява спортният модел на Chevrolet – Camaro. Въпреки впечатляващото управление, потребителите, закупили колата, се оплакват от проблеми с трансмисията, електронното оборудване, както и системата за задвижване.

Второто място заема Mercedes GLC, който показва проблеми със спирачната система, кормилното управление и окачването.

Трети се нарежда Jaguar F-Pace, чиито собственици могат да се сблъскат с неприятности, свързани с честите аварии на трансмисията и електрониката. Допълнителен проблем е и недостатъчната шумоизолация на купето, непривична за автомобил от такъв висок клас.

В антикласацията също така попада GMC Acadia, чиито основни проблеми са свързани с електрониката, но не само, Fiat 500, който има проблеми със спирачките и, отново, електрониката, и Ford Focus, слаба страна на който е трансмисията и задвижващата система.

На седмо място е Ford Fiesta, който отново дава проблеми с трансмисията, а и създава неприятности, свързани с климатичната система. Осма позиция заема Volvo XC90, девета - Cadillac Escalade.

На десето място пък е електрическият кросоувър Tesla Model X, слаби звена от който са боята, климатичната система, дадени декоративни елементи и други дребни части по купето.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

43

фен на японските кол

преди 6 години

Вземете по едно Митсубиши, правено в Холандия или Мазда, с части Фиат и гледайте сеир с пародия на автомобили. Май не разбирате, че автомобилите както всички стоки се произвеждат за определен пазар. Така е било и когато нямаше заводи на японски марки в Европа, но от онова производство който е карал кола се е возил и не знае къде са входовете на сервизите. А откакто се произвеждат в Европа- на някои марки само историята им е японска. Завода на Митсубиши в Холандия е отдавна затворен. Компромат.

42

Недоволен

преди 6 години

Оффф като почнете спорове несмки или японски.Ми то е ясно. Японските изпофалират една по една. Остана една Тойота. Класен автомобил, но когато е джип. Корола ... ми купих си една 2015 от магазина. Не искам и да я коментирам. Имам 10 годишна немска баба, която и на дизайн и на вървене, и на возия е с 15 години напред. Авенсиса не е по различен.Мицубиши ... не знам дали ги има още.Субару не са лоши ... но не са немски.Спора е безмислен.

41

Анонимен

преди 6 години

Ти си говориш като на деца тука. Мерцедеси купували на 500К., да такива като тебе може и на 800К. да им продадат като си карал 5 коли и си мислиш,че не що знаеш.Ако става на въпрос в София всеки Хюндай Елантра такси е на по 1 милион км., и ТИКО изкарваха 1 млн..Аз не ти говоря това- говоря ти ,че японските са най-здрави и се карат хиляди километри безпроблемно. Цял свят го знае,той плюе срещу вятъра. И японски се продават уж на по 180К,а реално внос от Германия на 400К,е и кво.Не се познава ли?

fallback